بخشی آفیشال

محمد بخشی|مشاوره حرفه ای ویلا و آپارتمان در نوار ساحلی مازندران

بخشی آفیشال

محمد بخشی|مشاوره حرفه ای ویلا و آپارتمان در نوار ساحلی مازندران

همکاری با یک تیم تخصصی و کاربلد در زمینه مشاوره رایگان حقوقی و یک تیم ممتاز و حرفه ای در زمینه ی مشاوره رایگان فروش و ارائه ی خدماتی از قبیل تحلیل سیستم مدیریت،عارضه یابی،سرمایه گذرای و... . شایان ذکر است ، با وجود این سابقه و پیشینه، بزرگترین سرمایه ای که به آن مفتخر خواهیم بود ،اعتماد شما،همکاری با شما و جلب رضایت شماست.

  • ۰
  • ۰

آبشار آب پری

 
تاریخچه آبشار آب پری به قدمت‌های قدیمی بازمی‌گردد و مردم محلی این منطقه از دوران های قبل از اسلام به آن احترام می‌گذاشتند و آن را به عنوان یکی از جاذبه‌های طبیعی مهم در اطراف خود می‌شناختند. نام آبشار آب پری به دلیل وجود بسیاری از ماهیان رنگین کمان در این آبشار است که به نظر می‌رسد مانند پروانه‌های رنگارنگ در آب حرکت می‌کنند. در کنار این آبشار، می‌توانید از تواریخ تاریخی مربوط به قدیمی‌ترین جاذبه‌های طبیعی منطقه نیز باخبر شوید. در زبان فارسی، پروانه را آب پری نیز می‌نامند.
 
بنابراین، به نظر می‌رسد نام آبشار به این دلیل انتخاب شده است. همچنین در منطقه مردم محلی باور دارند که آبشار آب پری دارای خواص درمانی بسیاری است و از دوران‌های قدیمی از آن به عنوان درمان‌گری برای برخی بیماری‌ها استفاده می‌کردند. به همین دلیل، آبشار آب پری زلال در میان مردم این منطقه به عنوان مکان مقدس و سرسبز شناخته می‌شود.
 
معرفی آبشار آب پری
 
آبشار آب پری، یکی از جاذبه‌های گردشگری مهم استان مازندران در ایران می‌باشد. این آبشار در منطقه نورآباد واقع شده و جزو مقاصد محبوب گردشگری این منطقه است. آبشار از بالای یک صخره بلند به پایین جریان دارد و آب آن به صورت سیلابی از بالا به پایین سقوط می‌کند. ارتفاع این آبشار حدود ۲۷ متر است و هر ساله جذب بسیاری از گردشگران و طبیعت‌گردان با مناظر زیبایی که ایجاد می‌کند می‌شود. طبیعت سبز و جنگل‌های پوشیده اطراف آبشار، این مکان را برای صعود و لذت بردن از چشم انداز طبیعی بسیار جذاب می‌کند. یکی از ویژگی‌های مهم آبشار آب پری، زیبایی و بکری طبیعت اطراف آن است. همچنین، به دلیل آب و هوای خنک و پاکیزه که در این منطقه حاکم است، این آبشار برای شنا و شیرجه بسیار مناسب است.
 
جاذبه های دیدنی آبشار آب پری
 
آبشار آب پری با ارتفاع تقریبی ۱۰۰ متر، به عنوان یکی از زیباترین آبشارهای ایران شناخته می‌شود.
 
منطقه شیرگاه که در اطراف آبشار آب پری قرار دارد، مشهور به جنگل‌های سبز و بکر و طبیعت آن است.
 
همچنین، در روستاهای اطراف آبشار، شاهد فرهنگ و سنت‌های محلی هستید و می‌توانید از انواع خوراکی‌های محلی لذت ببرید.
 
در منطقه شیرگاه و اطراف آبشار آب پری، شما می‌توانید از کوهپیمایی و پیاده‌روی لذت ببرید و در فضای طبیعی این منطقه تفریح کنید.
 
 همچنین، از دیدن جانوران وحشی محلی مانند خرس‌های برنده و گرگ‌ها که در اطراف آبشار زندگی می‌کنند، لذت خواهید برد.
 
علاوه بر این، شما می‌توانید دو چشمه زیبا به نام‌های چشمه‌ی آبشار و چشمه‌ی چوکاو را که در اطراف آبشار آب پری قرار دارند، مشاهده کنید.

 

  • ۰۲/۰۴/۰۶
  • بخشی آفیشیال

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی