بخشی آفیشال

محمد بخشی|مشاوره حرفه ای ویلا و آپارتمان در نوار ساحلی مازندران

بخشی آفیشال

محمد بخشی|مشاوره حرفه ای ویلا و آپارتمان در نوار ساحلی مازندران

همکاری با یک تیم تخصصی و کاربلد در زمینه مشاوره رایگان حقوقی و یک تیم ممتاز و حرفه ای در زمینه ی مشاوره رایگان فروش و ارائه ی خدماتی از قبیل تحلیل سیستم مدیریت،عارضه یابی،سرمایه گذرای و... . شایان ذکر است ، با وجود این سابقه و پیشینه، بزرگترین سرمایه ای که به آن مفتخر خواهیم بود ،اعتماد شما،همکاری با شما و جلب رضایت شماست.

۲۹ مطلب در خرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

اگر به دنبال خرید ویلا در مازندران هستید و در پی آن قرار است اقامتی دائم یا موقت را در این استان سرسبز تجربه کنید، یکی از کارهایی که ممکن است به آن فکر کرده باشید، بهره بردن از طبیعت بی نهایت زیبای مازندران و دیدن جاذبه‌های گردشگری این استان خاص و رویایی است. مازندران، تنها محلی برای سرمایه گذاری در خرید و فروش ویلا و یا جست و جوی قیمت ویلا در شمال نیست! در کنار این سرمایه‌گذاری مطمئن، می‌توانید از جاذبه‌های گردشگری مازندران دیدن کرده و هر آنچه باید در یک اوقات فراغت تمام و کمال نصیبتان شود را داشته باشید.

استان زیبای مازندران سرشار از منابع طبیعی بصری است که گاهی آنقدر اعجاب آور هستند که باور نمی‌کنید تمام این زیبایی‌ها در کشور خودمان و در نزدیکی ما اتفاق افتاده باشد! زیبایی‌های ویژه‌ای که منحصر به مازندران بوده و جاذبه‌های گردشگری خاصی را پدید آورده است که همه ساله گردشگران زیادی را به مازندران کشانده و در چرخه اقتصادی نیز تاثیر به‌سزایی دارد.

اگر قصد شما خرید ویلا در مازندران و به دنبال آن بهره بردن از زیبایی‌های طبیعی آن است، در این نوشتار از سایت دکتر بخشی، از بهترین مشاورین املاک در مازندران، به معرفی برخی از جاذبه‌های گردشگری مازندران پرداخته‌ایم. با ما همراه باشید.

1 30 - شگفت انگیز ترین جاذبه‌های گردشگری مازندران - %d9%88%db%8c%d9%84%d8%a7-%d8%af%d8%b1-%d9%85%d8%a7%d8%b2%d9%86%d8%af%d8%b1%d8%a7%d9%86

مکان‌های دیدنی مازندران

چشمه‌های باداب سورت ساری

چشمه‌های باداب سورت ساری، در روستای سورت دهستان پشت کوه بخش چهار دانگه، از نادرترین گونه‌های چشمه‌های پلکانی جهان است که یکی از پر مخاطب‌ترین جاذبه‌های گردشگری مازندران محسوب می‌شود. از این نوع چشمه در جهان تعداد زیادی وجود ندارد، مثل چشمه پاموک کاله در ترکیه، و زمانی که برای اولین بار به چشمه‌های باداب سورت ساری می‌روید، بی شک تحت تاثیر زیبایی خارق‌العاده آن‌ها قرار خواهید گرفت. معنی باداب سورت را اگر بخواهید بدانید می‌توان گفت باداب آب گاز دار و سورت نیز شدت معنی می‌شود. یکی از موارد جالب درمورد این چشمه‌ها این است که آب بسیار شور آن‌ها از یخ زدنشان در زمستان جلوگیری می‌کند. از طرفی، این چشمه بسیار زیبا خواص درمانی نیز دارد! درمان روماتیسم، سر درد و گاهی بیماری‌های مربوط به کمر به این مجموعه چشمه نسبت داده شده‌است. در باداب سورت تعدادی ساختمان اقامتی نیز وجود دارد.

2 31 - شگفت انگیز ترین جاذبه‌های گردشگری مازندران - %d9%88%db%8c%d9%84%d8%a7-%d8%af%d8%b1-%d9%85%d8%a7%d8%b2%d9%86%d8%af%d8%b1%d8%a7%d9%86

آبگرم و روستای لاویج

عاشق روستاگردی و غرق شدن در طبیعت ناب روستاهای مازندران هستید؟ روستای لاویج در یکی از دهستان‌های نوشهر را از دست ندهید! مناظر روستای لاویج قلب هر بازدید کننده‌ای را جادو کرده و از بکرترین جاذبه‌های گردشگری مازندران محسوب می‌شود. طبیعت روستای لاویج در زمستان نیز سوژه گردشگران و عکاس‌ها است و بسیاری از گردشگران لاویج را در زمستان انتخاب می‌کنند. و اما چشمه‌های آب گرم لاویج! چشمه‌های آب گرم لاویج را شاید بتوان بخش مهمی از شهرت این بخش دانست. این چشمه‌ها با خواص درمانی از بهترین جاذبه‌های گردشگری مازندران محسوب می‌شوند و همه ساله افراد بسیاری از آن‌ها دیدن می‌کنند.

3 26 - شگفت انگیز ترین جاذبه‌های گردشگری مازندران - %d9%88%db%8c%d9%84%d8%a7-%d8%af%d8%b1-%d9%85%d8%a7%d8%b2%d9%86%d8%af%d8%b1%d8%a7%d9%86دریاچه‌ی چورت

اگر به دنبال جاذبه‌های گردشگری مازندران به اسم دریاچه چورت یا میانشه برخورد کردید، بدانید که با یکی از خاص‌ترین و جذاب‌ترین جاذبه‌های گردشگری مازندران مواجه شده‌اید. این دریاچه در ۱۰ کیلومتری چورت، خوراک عاشقان طبیعت و گردشگران است! در سطح دریاچه چورت تنه‌هایی از درختان باقی مانده‌است که گویا از اول بخشی جدا نشدنی از دریاچه بوده‌اند. آرامش اطراف دریاچه چورت را با هیچ چیز دیگری نمی‌توان عوض کرد. اگر با اطلاع از این همه زیبایی بکر در استان مازندران افسوس می‌خورید که هنوز آن‌ها را از نزدیک ندیده‌اید، شاید زمان آن باشد که به سراغ مکان‌های دیدنی مازندران و روستاهای مازندران رفته و جان خود را سرشار از طبیعت این خطه رویایی کنید!

4 12 e1621950183789 - شگفت انگیز ترین جاذبه‌های گردشگری مازندران - %d9%88%db%8c%d9%84%d8%a7-%d8%af%d8%b1-%d9%85%d8%a7%d8%b2%d9%86%d8%af%d8%b1%d8%a7%d9%86دشت نمارستاق

دشت‌های زیبای این استان از دیگر جاذبه‌های گردشگری مازندران است که شما را به وجد خواهد آورد. در ۴۰ کیلومتری آمل و در لاریجان، به دشت نمارستاق می‌رسیم که آبشار دریوک را در قلب خود جای داده‌است. دشت نمارستاق از لوکیشن‌های محبوب عکاس‌ها و افرادی است که می‌خواهند ساعاتی را بدون دغدغه در آغوش طبیعت سپری کنند. پس همین الان بار و بندیل را بسته و به سمت نمارستاق حرکت کنید! بگذارید لذت خرید ویلا در مازندران با رفتن به دل طبیعت بکر آن دو چندان شود.

در اینجا به آبشار دریوک اشاره کردیم. آبشار دریوک را می‌توان بلندترین آبشار زمینی ایران دانست که از آن دسته جاذبه‌های گردشگری مازندران است که مورد علاقه کوهنوردان می‌باشد. آبشار دریوک با ۱۰۰ متر ارتفاع، در میانه دریای دریوک در روستای نمار، محلی است که بسیاری از افراد عاشق آن هستند. اگر در تعطیلات گرم تابستان به سر می‌بردید، آب و هوای این آبشار و دشت دریوک، به قدری دل انگیز است که نمی‌خواهید از آن برگردید.

5 1 - شگفت انگیز ترین جاذبه‌های گردشگری مازندران - %d9%88%db%8c%d9%84%d8%a7-%d8%af%d8%b1-%d9%85%d8%a7%d8%b2%d9%86%d8%af%d8%b1%d8%a7%d9%86دریاچه سد لار و دشت لار

در اینجا به سراغ یکی دیگر از شگفت انگیزترین جاذبه‌های گردشگری مازندران، یعنی دشت لار و دریاچه سد لار می‌رویم. یکی از تفرج گاه‌های بی بدیل مازندران که در ۷۵ کیلومتری تهران قرار دارد. پارک ملی لار، در برگیرنده گونه‌های نابی از گیاهان و حیوانات نیز هست که وظیفه گردشگران است که در حین بازدید هیچ تهدیدی برای این سرمایه‌ها نباشند. این منطقه ییلاقی را با شقایق‌های بی نظیر اردیبهشت نیز می‌شناسند. سد لار محلی برای پرورش انواع ماهی نیز هست. با بازدید از این سرمایه مازندران با یکی از بهترین جاذبه‌های گردشگری مازندران پیوند خواهید گرفت.

6 1 - شگفت انگیز ترین جاذبه‌های گردشگری مازندران - %d9%88%db%8c%d9%84%d8%a7-%d8%af%d8%b1-%d9%85%d8%a7%d8%b2%d9%86%d8%af%d8%b1%d8%a7%d9%86

جنگل‌های دو هزار تنکابن

اگر عاشق هوای مه آلود هستید، به جنگل‌های بکر و بی نظیر دو هزار تنکابن سفر کنید! این جنگل‌ها با تهران ۲۷۰ کیلومتر فاصله داشته و به هوای مه آلود خود شهره هستند. اگر می‌خواهید از میان جاذبه‌های گردشگری مازندران، جنگل‌های دو هزار را انتخاب کنید، بهترین زمان سفر به این منطقه، از اواخر شهریور تا اوایل آذر ماه معرفی شده‌است. این منطقه در تابستان هوایی معتدل دارد و یکی از بهترین مکان‌ها برای افرادی است که می‌خواهند تابستان خود را در منطقه‌ای ناب بگذرانند. روستای دو هزار را در سفر خود از خاطر نبرید.

7 - شگفت انگیز ترین جاذبه‌های گردشگری مازندران - %d9%88%db%8c%d9%84%d8%a7-%d8%af%d8%b1-%d9%85%d8%a7%d8%b2%d9%86%d8%af%d8%b1%d8%a7%d9%86آبشار آب پری

به احتمال بسیار زیاد نام آبشار آب پری را به عنوان یکی از زیباترین جاذبه‌های گردشگری مازندران شنیده‌اید. در مسیر رسیدن به آبشار آب پری از زیبایی‌های منحصر به فردی می‌گذرید. این آبشار در منطقه‌ای بسیار خوش آب و هوا در ۱۷ کیلومتری رویان قرار گرفته‌است. بازدید از این آبشار خاص می‌تواند سفر شما را لذت بخش تر کند، به ویژه اینکه در اطراف آبشار امکانات تفریحی و رفاهی ویژه‌ای برای گردشگران در نظر گرفته شده‌است. فضای بازی کودک و آلاچیق‌هایی مناسب نشستن و لذت بردن از فضا، از عمده امکانات این بخش است.

8 - شگفت انگیز ترین جاذبه‌های گردشگری مازندران - %d9%88%db%8c%d9%84%d8%a7-%d8%af%d8%b1-%d9%85%d8%a7%d8%b2%d9%86%d8%af%d8%b1%d8%a7%d9%86پل ورسک

در شهرستان سواد کوه یکی دیگر از جاذبه‌های گردشگری مازندران قد علم کرده است! پل ورسک! پل ورسک اما از سازه‌های جدید مازندران نیست و قدمت آن به ۱۳۱۵ باز می‌گردد، و یکی از جاذبه‌های گردشگری مازندران است که در گینس نیز ثبت شده‌است. این پل که از شاهکارهای مهندسی ایران است، برای حرکت قطار تعبیه شده است و در حال حاضر مسیر قطارهای گرگان و ساری از تهران، از روی این پل عبور می‌کند.

بی نظیر نیست؟ عبور از پلی با ارتفاع ۱۱۰ متری از زمین که یک منظره بسیار جذاب را در اختیار شما قرار می‌دهد. مصالح به کار رفته در این سازه نیز در نوع خود قابل توجه است.

9 - شگفت انگیز ترین جاذبه‌های گردشگری مازندران - %d9%88%db%8c%d9%84%d8%a7-%d8%af%d8%b1-%d9%85%d8%a7%d8%b2%d9%86%d8%af%d8%b1%d8%a7%d9%86

روستای فیلبند

از منحصر به فردترین جاذبه‌های گردشگری مازندران، مرتفع‌ترین روستای مازندران، یعنی روستای فیلبند را نام می‌بریم که در شهرستان بابل، دهستان خوشرود، خوش نشسته است. این روستا با ۲۳۰۰ متر ارتفاع از سطح دریا یکی از مشهورترین جاذبه‌های گردشگری مازندران است که با چشمه‌های سرشار از مواد معدنی خود بسیار مورد توجه قرار گرفته است.اردیبهشت ماه بهترین زمان برای دیدن از این روستاست. در ضمن، می‌توانید در فیلبند ویلا نیز اجاره کرده و از اقامت خود در این روستای سرشار از حیات و زندگی لذتی دو چندان ببرید.

10 - شگفت انگیز ترین جاذبه‌های گردشگری مازندران - %d9%88%db%8c%d9%84%d8%a7-%d8%af%d8%b1-%d9%85%d8%a7%d8%b2%d9%86%d8%af%d8%b1%d8%a7%d9%86

دشت دریاسر

اگر دیوانه کوه و دشت هستید، هیچ چیز برای شما زیباتر از دشت دریاسر نیست! دشتی در میانه ۴ کوه که یکی از زیباترین جاذبه‌های گردشگری مازندران است. باید دریاسر را در بهار ببینید! در زمان رقص گل‌های بکر و ناب آن. از پاییز آن نیز نمی‌توان غافل شد، به همین دلیل بسیاری از گردشگران فاصله ۲۸۸ کیلومتری تهران تا دشت دریاسر را نادیده گرفته و در این زمان‌ها دل به دشت و کوه می‌زنند.

11 - شگفت انگیز ترین جاذبه‌های گردشگری مازندران - %d9%88%db%8c%d9%84%d8%a7-%d8%af%d8%b1-%d9%85%d8%a7%d8%b2%d9%86%d8%af%d8%b1%d8%a7%d9%86روستای جواهرده

نام جواهر ده را حتما در میان جاذبه‌های گردشگری مازندران، بسیار شنیده‌اید. جواهر ده در جنوب غربی رامسر، به جاده‌اش نیز مشهور است. یعنی جاده رامسر به جواهر ده را می‌توان بخشی جدا نشدنی از جاذبه‌های گردشگری مازندران دانست که طی کردن آن یکی از لذت بخش ترین مراحل سفر شماست.

حتما تجربه افرادی که در سفر خود به جواهر ده ابرها را زیر پای خود دیده‌اند شنیده‌اید!

در جواهر ده نیز ویلاهای مناسبی جهت اجاره و اقامت وجود دارد و آبشارها و رودخانه‌های فصلی آن، بخشی دل انگیز از تجربه سفر شما خواهد بود.

موارد نام برده شده در این نوشتار، فقط برخی از زیبایی‌های تمام نشدنی و جاذبه‌های گردشگری مازندران بودند. زیبایی‌های این استان به قدری زیاد است که وجب به وجب روستاها و دشت‌های آن به نوعی جاذبه گردشگری مازندران محسوب می‌شوند. با خرید ویلا در مازندران، این زیبایی‌ها از همیشه به شما نزدیکترند و با طی مسیری کم می‌توانید به تمامی آن‌ها دسترسی داشته باشید. پس با انتخابی آگاهانه و بهره بردن از راهنمایی‌های تیم دکتر بخشی، تجربه‌ای شیرین در این زمینه خواهید داشت.

  • بخشی آفیشیال
  • ۰
  • ۰

وقتی صحبت از طراحی خانه باغ طرح روستا می شود، ممکن است در اولین مرحله یک کلبه اسکی چوبی یا یک خانه قدیمی و نیمه چوبی را تصور کنید. ولی در واقع طراحی دکوراسیون داخلی روستایی فقط در الوارهای زمخت و تیره، خطوط ضخیم یا شعله های آتش خلاصه نمی شود. خانه باغ با طرح روستا با چوب های کهنه، پارچه های دست دوز و یک تصویر دنج شناخته می شوند. امروزه طراحی ویلا (روستایی) به دلیل داشتن طراحی زیبا طرفداران زیادی پیدا کرده است. این نوع خانه ها سراسر گرما و صمیمیت هستند. همچنین به عبارت “خانه آنجاست که دل آنجا باشد” معنا می دهند. برخی افراد تصور می کنند که سبک طراحی دکوراسیون داخلی روستایی و آسیایی قابل تلفیق نیستند. اما اینگونه نیست. در این مقاله قصد داریم تمام نکات درباره طراحی و خرید خانه باغ طرح روستایی را به شما ارائه دهیم.

خانه‌ باغ ‌های روستایی معمولا سقف‌هایی چوبی دارند که با الوارهای موازی و یا ضربدری سقف خانه را ساخته ‌اند. در طراحی خانه باغ به سبک روستایی، نیازمند یک سقف چوبی هستید. برای این که خانه احساس یک خانه مدرن، زیبا و کمیاب را بدهد بهتر است سقف را با سلول‌ های چوبی تزیین کنید. چوب‌های مقطع و تکه تکه روی سقف خانه، یک نمای طبیعی از فضای بیرون را به خانه وارد می کنند. درنتیجه محیط داخلی با فضای بیرونی در طبیعت نزدیک خواهد بود. از آنجایی که خانه باغ روستایی در دل طبیعت قرار گرفته، دارای نمای خارجی بسیار زیبا است. وجود درختان و رودخانه‌های اطراف و… به خانه باغ روستایی جلوه فوق العاده ای می بخشد. در طراحی این نوع خانه باغ رنگ‌ های مورد نباید فقط به استفاده از رنگ قهوه ای بسنده کرد. استفاده از رنگ ‌های گرم و رنگ ‌های دیگری که در طبیعت وجود دارد بهترین انتخاب است.

1 11 - خرید خانه باغ طرح روستایی چه ویژگی دارد؟ - zamin, khane-vilaey

ویژگی های خانه باغ طرح روستا

تیر های ساخته شده از چوب خام به نوعی نماد خانه باغ با طرح روستا است. هیچ گزینه ‌ای به اندازه این تیرها که روی سقف و در معرض دید قرار دارند، حال ‌وهوای سبک روستایی را برای شما القا نخواهد کرد. البته این تیر ها علاوه بر سقف، به ‌عنوان چهارچوب در، پنجره و یا شومینه نیز به کار گرفته می شوند. تیرهای مستطیل شکل تیز و محکم به نظر می ‌رسند و تیرهای چوبی که به‌ صورت گرد برش خورده‌اند فضایی آرام و راحت را به ذهن بیننده انتقال می دهند. اسباب‌اثاثیه این خانه ها اغلب دست ساز هستند. اثاثیه خانه باغ های روستایی شکل و طراحی ساده‌ای دارند. همین سادگی باعث جلب توجه مواد اولیه به ‌کار رفته در اثاثیه بیشتر از طرح و شکل آنها می شود.استفاده از مبلمان سنگین، چوبی و سنگی از ویژگی های رایج خانه باغ با طرح روستا است.

چرا خانه باغ طرح روستایی

همانطور که همه میدانید خانه های طرح روستایی معماری بسیار منحصر به فردی دارند .فضای داخلی و اطراف آنها بسیار سرسبز و زیباست . خانه باغ های طرح روستایی نیز تا حدی چنین ویژگی هایی دارند .اکثر افراد برای زندگی و یا تفریح چنین خانه باغ هایی را بر می گزینند . برای گذراندن اوقات فراغت پیشنهاد ما به شما خرید خانه باغ هایی است که طرح روستایی دارند .

ویژگی های خانه باغ طرح روستایی

به طور کلی ویژگی های خانه باغ های طرح روستایی قابل وصف نخواهند بود . اما برای درک بهتر باید گفت به دلیل بارندگی و رطوبت در دامنه کوه البرز و یا در نزدیکی های دریای خزر معماری خانه های آنها به گونه ای است که با شرایط آب و هوایی سازگار باشند . در ادامه نیز دیگر ویژگی های آن را به شما معرفی خواهیم کرد .

متریال خانه باغ و استقامت

خانه باغ طرح روستایی با متریالی از جمله گل و یا چوب و از جمله این موارد ساخته میشوند . همچنین استقامت آن ها بسیار بالاست . خانه های روستایی به دلیل ساخته شدن با چوب و گل و سفال بسیار خنک هستند .

پنجره

خانه باغ های طرح روستایی دارای پنجره های زیبا رو به ویوی طبیعت و حیاط می باشند .اگر علاقه زیادی به جنگل رفتن برای تماشا کردن فضای زیبا و سرسبز دارید ما به شما خرید خانه باغ های طرح روستایی را پیشنهاد میکنیم . این ویلاها بسیار سرسبز و زیبا هستند همچنین همیشه هوای تازه و سرشار از اکسیژن را تنفس خواهید کرد .

باغچه و درختان

اکثر خانه های روستایی دارای باغچه های بزرگ به همراه درختان بلند هستند . داشتن باغچه به شما این امکان را می دهد تا گل های زیبا بکارید و از جلوه زیبای آن در حیاط خانه باغ خود لذت ببرید. وجو درختان در حیاط خانه باغ هم میتواند سایبان محسوب شود و هم اگر درختان میوه باشند میتوانید از میوه های آن ها استفاده کنید .

1 25 - خرید خانه باغ طرح روستایی چه ویژگی دارد؟ - zamin, khane-vilaey

استفاده از عناصر چوبی برای دکوراسیون

خانه باغ های روستایی دارای فضایی دنج برای نشستن و لذت بردن از طبیعت یا گذراندن اوقات فراغت هستند . این فضای دنج معمولا با میز ، صندلی و یا با تخت های چوبی به وجود می آیند .حتی ممکن است کوسن های سنتی و دست ساز نیز برای زیبا سازی این فضای رویایی خیره کننده باشند .

خانه باغ روستایی الهام گرفته از طبیعت

چنانچه شما هم مانند بسیاری از افراد طرفدار این سبک معماری هستید، خرید خانه باغ طرح روستا بهترین انتخاب برای شما می باشد. طراحی خانه باغ به طرح روستا، در حقیقت از طبیعت الهام گرفته شده از طبیعت است. اصولا المان‌ ها و آیتم‌ هایی که در طراحی داخلی خانه باغ ها از طبیعت نشات گرفته باشند حس آرامش بیشتری را به ساکنان خود منتقل می کنند. از جمله جذابیت هایی که در طراحی ویلا به سبک جالب توجه است، استفاده از چراغ های آویزی چوبی یا فلزی با ظاهری ساده است. پرده‌ ها نیز در این نوع از طراحی داخلی دارای طرحی ساده و جنسی ضخیم مانند گلیم می باشند. تا می توانید استفاده از لوازم و اکسسوری های پر زرق و برق خودداری کنید. چرا که این ابزار فضای خانه باغ را از بافت و حالت طبیعی خود دور خواهد کرد.

طراحی خانه باغ روستایی

طراحی خانه باغ طرح روستا، نیازمند سلیقه و ذوق هنری است. البته مهارت طراح نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. طراحی خانه باغ روستایی، برای هر فضایی مناسب نیست. بنابراین افراد نباید بدون مشورت با مهندس معمار اقدام به اجرای این نوع طرح کنند. معمولا این نوع طراحی مناسب آن دسته از ویلاهایی است که در نقاط کوهستانی و سرد قرار دارند. چرا که این سبک ویژگی هایی دارد که در تناسب با چنین فضایی است. اصولا رنگ ها در سبک روستایی گرم هستند. بطور کلی رنگ های گرم می تواند گزینه خوبی برای نقاط سرد و کوهستانی باشد. البته این سبک را در سایر مناطق نیز می توان اجرا کرد. بهتر است برای رسیدن به نتیجه مطلوب در سایر مناطق، حتما از یک مهندس معمار ماهر مشورت و کمک گرفته شود. خانه باغ طرح روستا، به طبیعت بسیار نزدیک است. بنابراین گزینه خوبی برای افرادی است به دنبال آرامش هستند.

برای اینکه فضا بیش از پیش حالت طبیعی پیدا کند در طراحی این نوع سبک از چوب و سنگ به مقدار زیاد استفاده می‌شود. استفاده از چوب و سنگ نه به دکوراسیون داخلی محدود نمی‌شود. در محوطه و نمای خانه باغ به سبک روستایی نیز چوب و سنگ و عناصر طبیعی به چشم می‌آید. چوب و سنگ های مورد استفاده در طراحی خانه باغ روستایی غالبا سطح ناهموار و غیر صیقلی دارند. چنانچه بخش‌هایی از خانه باغ طرح روستا، فلز به کار برده شود این فلز نباید از نوع براق باشد. شومینه در طراحی داخلی خانه باغ روستایی برای اینکه فضا بیش از پیش طبیعی شود کاربرد زیادی دارد. متریال مورد استفاده برای شومینه این نوع خانه باید حالت طبیعی داشته باشد. بنابراین سنگ‌های ناصاف مثل سنگ‌های رودخانه ای، بهترین گزینه هستند. متریال و مورد استفاده در طراحی دکوراسیون داخلی خانه باغ روستایی، باید در هماهنگی با یکدیگر باشند.

2.png 1 - خرید خانه باغ طرح روستایی چه ویژگی دارد؟ - zamin, khane-vilaey

محوطه خانه باغ روستایی

طراحی نمای بیرونی و محوطه خانه باغ روستایی مانند دکوراسیون داخلی آن، قواعد خاص خود را دارد. نمای خارجی و محوطه خانه باغ های روستایی نیز مانند داخل ویلا ساده هستند. سنگ و چوب فراوان ترین متریال برای طراحی این نوع محوطه سازی است. معمولا گل و گیاهانی که برای طراحی خانه باغ روستایی مورد استفاده قرار می‌گیرند، بیشتر فرم طبیعی دارند. گیاهان هرس شده  و در اصطلاح آرایشی جایگاه چندانی در خانه باغ طرح روستا ندارند. در نظر گرفتن یک طراحی محوطه شبیه جنگل، می ‌تواند در تناسب با خانه باغ روستایی باشد و فضا را بیش از پیش طبیعی جلوه دهد. به همین منظور با در نظر گرفتن شرایط اقلیمی ‌منطقه و عدم محدودیت برای نگهداری انواع گوناگون گیاهان، می ‌توان از درختانی چون کاج و سرو بهره گرفت. این درختان در نزدیک کردن فضای خانه باغ به حالت جنگلی تاثیر به سزایی دارند.

عناصر کاربردی در دکوراسیون روستایی

اغلب سطح اثاثیه و پارچه‌ های به‌ کار رفته در دکوراسیون خانه باغ طرح روستا،  کمی زیر و خشن هستند. از آنجایی که ابیشتر وسایل و متریال در این دکوراسیون از مواد خام تهیه می‌شوند، طراحی و ظاهر وسایل کمی حالت نخراشیده و ناهموار دارد. تنوع رنگ‌ها، جنس و شکل عناصر طبیعی است که دکوراسیون این خانه ها را منحصر به ‌فرد می‌ کند. در خانه‌ باغ روستایی اغلب وسایل از چوب خام با سطحی زبر ساخته می شوند. این موضوع درباره منسوجات و پارچه‌  های به‌ کار رفته در سبک روستایی نیز صدق می کند. و پارچه‌های کنفی و کف ‌پوش‌ها و دیوارپوش‌های پوستی از عناصر اصلی و کاربردی در این سبک می باشند. استفاده از دکوراسیون روستایی همانند در آغوش گرفتن طبیعت است. داشتن پنجره‌ هایی بزرگ با چشم‌اندازی از طبیعت که نور را به داخل خانه هدایت می ‌کند یکی از ویژگی‌های مهم خانه باغ های روستایی است.

  • بخشی آفیشیال
  • ۰
  • ۰

ممکن است نام ویلای جنگلی را بسیار شنیده باشید و یا تجربه زندگی در یک ویلای جنگلی را داشته باشید، هم نام این نوع ویلا و هم تجربه زندگی در آن، حسی متفاوت را در شما ایجاد می‌کند! ویلایی احاطه شده با سرسبزی جنگل که حس مطبوع زندگی و حیات را در انسان بیدار می‌کند! به ویژه اگر با ویلاهای جنگلی در مازندران سر و کار داشته باشیم و بخواهیم آن را از نظر بگذرانیم.

استان زیبای مازندران مهد ویلاهای جنگلی و ساحلی است، بستری گشاده، سخاوتمند و سبز که با لطف هر چه تمام تر، مکانی خاص برای زندگی و فراغت ما مهیا نموده‌است. ویلا در مازندران خانه‌ای است که پیوند مطلوب انسان و طبیعت را حفظ می‌کند و در این میان ویلای ساحلی و ویلای جنگلی، هر یک با مزایای ویژه خود، بیشترین طرفداران را دارند.

1 29 - نکاتی خاص از طراحی ویلای جنگلی در سبزینگی شمال! - %d9%88%db%8c%d9%84%d8%a7-%d8%af%d8%b1-%d9%85%d8%a7%d8%b2%d9%86%d8%af%d8%b1%d8%a7%d9%86, khane-vilaey

همانطور که از نام ویلای جنگلی پیداست، این نوع ویلا در مناطق جنگلی ساخته می‌شود و ساحل در آن نقش کمرنگ تری دارد. در طراحی ویلاهای جنگلی با سبک‌های متنوع و منحصر به فردی رو به رو هستیم که بنابر سلیقه کارفرما به سمت یکی از این موارد می‌رویم؛ ولی در سال‌های اخیر سبک‌های مینیمال بیشتر مورد توجه کاربران و خریداران ویلا درشمال قرار گرفته‌است و خرید و فروش ویلا در زمینه ویلای جنگلی، بیشتر به سمت سبک‌های مینیمال گرایش داشته‌است.

از طرفی، برای انتخاب سبک مناسب طراحی ویلاهای جنگلی و طراحی صحیح و اصولی آن باید کار را به مهندسان معمار معتبر و ماهر در این زمینه بسپارید. نکات مهم زیادی در طراحی ویلای جنگلی وجود دارد که در ادامه بیشتر به آن‌ها می‌پردازیم.

ویلای جنگلی، تحقق یک رویا

می‌توان تمام انواع ویلاهای جنگلی را خاص و بی‌نظیر دانست. در یک تپه سر سبز و یا در انزوای یکی از جاده‌های روستایی خیال‌انگیز شمال، ویلای جنگلی شما می‌تواند به زیبایی تمام شکل گرفته و محلی امن برای اوقات خوش شما باشد. با توجه به بودجه مالی و سلیقه کارفرما، محل ویلای جنگلی و موارد مربوط به آن می‌تواند متفاوت باشد.

در طراحی ویلاهای جنگلی باید به این نکته دقت کرد که افراد برای زندگی در آن مکان دقیقا چه نیازهایی دارند و بهترین نمونه‌های پلان‌های ویلای جنگلی را از نظر گذراند تا به فضاهای مورد نیاز در آن دست یافت.

قبل از هرچیز، مطالعات بستر طرح با به کار گرفتن مهندسین مشاور حاذق در این امر از اهمیت زیادی برخوردار است. در مواردی اینچنینی که بستر سایت طرح، از موارد نرمال و روتین مثل طراحی آپارتمان در یک شهر نیست، مطالعات اولیه ما را از تبعات بعدی کار در امان نگه داشته و تمام مواردی که باید در حین طراحی ویلای جنگلی در مازندران از نظر گذرانده و مهم قلمداد کنیم را مرور کرده و گوشزد می‌کند.

برای مثال، مواردی از قبیل اینکه زمین شمالی جنوبی است یا شرقی غربی، مجاورت‌ها و دسترسی‌ها به چه صورت است، شیب زمین چند درصد و به چه سمت است، زمین در ارتفاعات است یا خیر، جهت وزش بادهای مطلوب و … از مطالعات الزامی هستند. موارد مربوط به تاسیسات، برق و … نیز در همین مرحله باید به دقت انتخاب و بررسی شوند.

از طرف دیگر سازه و انتخاب سیستم سازه‌ای مناسب نیز بسیار بسیار مهم بوده و در بسیاری از موارد موفقیت و یا عدم موفقیت یک طرح به همین انتخاب‌ها بر می‌گردد. علاوه بر این می‌توان یکی  از عوامل تعیین کننده قیمت ویلا در مازندران را دقت در طراحی آن دانست! هر چه تک تک مراحل طراحی ویلای جنگلی دقیق‌تر طی شده باشد در نهایت ارزش آن نیز بیشتر بوده و سرمایه‌گذاری در آن نیز معقول‌تر است.

طراحی حجم و پلان ویلای جنگلی

ویلاهای جنگلی اغلب از حجم‌های زیبا و ترکیبات حجمی منحصر به فرد و مناسبی برخوردار هستند، به ویژه در مواردی که رد پای سبک مدرن در آن‌ها دیده شده و مینیمالیسم خود را در آن‌ها نشان می‌دهد. در طراحی ویلای جنگلی، حجم و پلان هر دو به یک میزان اهمیت داشته و باید با هم پیش رفته باشند. حجم قوی و پلان ضعیف و یا روابط فضایی قوی در پلان در کنار یک حجم ضعیف هرگز دلچسب نبوده و چیزی نیست که ما به دنبال آن باشیم.

وقتی از روابط فضایی قوی در پلان صحبت می‌کنیم، منظور چیدمان با رابط کاربری مناسب است. با توجه به نیازهای کاربر ممکن است در ویلا جنگلی خود فضاهای ویژه‌ای نیز داشته باشید، کنار هم قرار دادن فضاهای الزامی و فضاهای ویژه، به نوعی که از سازماندهی مطلوبی برخوردار باشند، ویلای جنگلی شما را ممتاز و زبانزد می‌کند.

نشیمن، پذیرایی، ناهارخوری و آشپزخانه بهتر است با هم کار کنند و از سوی دیگر، فضاهایی مانند اتاق خواب‌ها، فضاهای بهداشتی و … نیز با هم. البته در شمال دست ما باز است که برای ویلای جنگلی خود به طراحی فضاهای منحصر به فردی نیز دست بزنیم. فضاهایی نیمه باز و یا فضاهایی که قابلیت تبدیل به فضای باز، نیمه باز و بسته را داشته باشند! ارتباط با محیط طبیعی بسیار اهمیت داشته و از مواردی است که مخاطب قطعا به دنبال آن می‌گردد.

خرید و فروش ویلا در مازندران امروزه امری است که هر کسی را ترغیب به سرمایه‌گذاری می‌کند! اگر می‌خواهید در این بازار پر سود، از پیشتازان باشید و در عین حال کیفیت را جایگزین کمیت نکرده باشید، و یا حتی کمیت و کیفیت را پایاپای جلو ببرید، توجه به نکات طراحی اصولی ویلا در مازندران مخاطبان خاص و ویژه‌ای نیز به همراه خواهد داشت.

زمانی که از حجم زیبا صحبت می‌کنیم، ترکیبات حجمی صحیح مد نظر ماست. طراحان ماهر با استفاده از ترکیبات حجمی درست، ویلای شما را از یک ویلای جنگلی روتین فاصله داده و نوعی الگو نیز برای ساخت و سازهای آینده ارائه می‌دهند. با یک ترکیب حجمی مناسب و ایجاد نماهای پویا، بخش بیشتری از مسیر را صحیح طی کرده‌اید.

2 29 - نکاتی خاص از طراحی ویلای جنگلی در سبزینگی شمال! - %d9%88%db%8c%d9%84%d8%a7-%d8%af%d8%b1-%d9%85%d8%a7%d8%b2%d9%86%d8%af%d8%b1%d8%a7%d9%86, khane-vilaey

نکات ویژه‌ای از طراحی ویلای جنگلی که باید بدانید!

اما این تمام مسئله نیست. در طراحی ویلاهای جنگلی و در حالت کلی ویلا در مازندران، نور از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. بیایید نقش نور در طراحی ویلا در شمال را کمی موشکافانه‌تر بررسی کنیم. شهرهای اروپا را از نظر بگذرانید، به ویژه شهرهایی با ساختمان‌هایی که نمای شیشه‌ای در آن‌ها بسیار دیده می‌شود، چه چیزی این نماها را در اولویت قرار می‌دهد؟ اقلیم! اقلیم شمال نیز همین مسئله را دارد و به این دلیل که در فصولی خاص هوا بیشتر ابری و بارانی است، نیار به نور طبیعی در فضاهای داخلی بیشتر حس می‌شود. پس در ویلای جنگلی اغلب با بازشوهای بزرگ و نورگیرهای وسیع رو به رو هستیم که علاوه بر تامین نور مطلوب، منظر زیبا و دل‌انگیزی نیز به ما هدیه می‌دهد.

در طراحی داخلی ویلا جنگلی بسیار حساس باشید! از کفسازی و مصالح دیوار و سقف گرفته تا انتخاب نحوه نورپردازی مصنوعی، دکوراتیوها، مبلمان و حتی پرده‌ها!

استفاده از مصالح مرغوب را از خاطر نبرید، رنگ‌های روشن‌تر مانند سفید، فضا را وسیع‌تر نشان داده و در کنار آن با اغلب سبک‌های طراحی نیز جور هستند. البته می‌توانید بنا بر سلیقه کاربر، بخش‌هایی از فضای داخلی را با مصالحی خاص مانند آجرهای مناسب طراحی داخلی و یا سنگ، پوشش دهید و به خاص بودن کار بیفزایید. تمام این موارد به خلاقیت شما بر می‌گردد.

در نورپردازی نیز با استفاده از سقف کاذب می‌توانید نورهای مخفی ایجاد کرده که این روزها بیشتر مورد توجه است، البته اگر طرفدار سبک‌های شلوغ و پر زرق و برق هستید نیز لوسترهای بزرگ و درخشان شما را در این امر یاری می‌کنند.

طراحی ویلای جنگلی از آن مواردی است که کانسپت کار به خودی خود آنقدر جذاب است که حتی اگر ساخت و پرداخت اضافه‌تری نداشته باشید هم خود طبیعت و محیط ویلا، الحاقات کار محسوب شده و به نوعی تزئینات طبیعی هستند!

مناسب‌ترین نما برای یک ویلای جنگلی جذاب!

مناسب‌ترین نما برای یک ویلای جنگلی چیست؟ این سوال سوالی است که هیچکس پاسخی دقیق به آن نخواهد داد. بسته به خواسته کارفرما هر مصالحی می‌تواند استفاده شود ( به شرط آنکه مناسب اقلیم شمال باشد)، ولی بتن اکسپوز به صورت نمای پاششی و یا پنل‌های پیش ساخته شده، سنگ، شیشه و چوب، از نرمال‌ترین مصالح در این قسمت هستند.

می‌توانید با یک نورپردازی مناسب، نمای ویلای جنگلی خود را به استقبال شب‌های دلنشین شمال ببرید. نما در شب و نورپردازی نما در شب بسیار اهمیت دارد.

از طراحان حاذق در این امر کمک بگیرید و توصیه ما به شما این است که قبل از آن بهترین نمونه‌های نورپردازی نمای ویلای جنگلی را ببینید و از آن‌ها الگو بگیرید.

و اما در نهایت!

انتخاب مناسب در زمینه خرید و فروش ویلا در شمال کشور، شاید ۸۰ درصد از راه باشد! اینکه شما خواهان یک ویلای جنگلی و یا ویلای ساحلی در مازندران هستید، شما را به سمت تحقیقات بیشتر در این زمینه سوق خواهد داد که توصیه ما به شما هم همین است. همیشه در کنار یک متخصص قرار گرفتن، نتایج بهتری نیز به همراه خواهد داشت. با متخصصین تیم دکتر بخشی همراه باشید تا تجربه شما از خرید ویلای جنگلی در شمال کشور به یکی از بهترین تجاربتان تبدیل شود! پس قبل از هر اقدامی از طریق راه‌های ارتباطی با کارشناسان ما در ارتباط باشید و از مشاوره رایگان قبل از خرید بهره‌مند شوید.

  • بخشی آفیشیال
  • ۰
  • ۰

باغ ویلا ها از جمله پرطرفدارترین مکان ها جهت خرید و فروش است. داشتن ویلایی در داخل باغ نه تنها اجازه رفع خستگی بعد از روزها کار و فعالیت را به شما می دهد بلکه اجازه تفریح، کاشت گل و گیاه و برداشت محصولات باغ نیز از دیگر مزایای آن است. باغ ویلا نه تنها مکان مناسبی برای تفریح است حتی می تواند به منبع درآمدی نیز تبدیل شود. طبیعی است که به دنبال باغ ویلای قیمت مناسب برای خرید باشید. اما باید بررسی کرد که خرید باغ ویلا با چه ویژگی هایی مقرون به صرفه است، کدام یک ارزش خرید ندارند، کدام باغ ویلا گرانقیمت است و کدامیک را می توان باغ ویلای قیمت مناسب دانست.

نحوه قیمت گذاری باغ ویلاها

همانطور که گفته شد باغ ویلاها نه تنها مکانی برای تفریح است بلکه اجازه کسب درآمد را به شما می دهند. با کاشت گیاهان میوه دار حتی می توانید در طول سال میوه های ارگانیک و تازه مصرف نمایید. اما قیمت باغ ویلا نسبت به ویلا و آپارتمان ویلا بیشتر است و حتی باغ ویلای قیمت مناسب نیز نسبتا به دیگر املاک گرانقیمت تر می باشد. دلیل این امر را در موارد زیر می توان جستجو کرد .

2 - باغ ویلای قیمت مناسب را از کجا بشناسیم - khane-vilaey

 

باغ ویلاها بستگی بزرگی و کوچکی قیمت متفاوتی دارند

طبیعی است که هرچه متراز زیربنا و محیط کاشت در باغ بزرگتر باشد، قیمت آن نیز افزایش می یابد. در باغ های بزرگ تعداد درختان بیشتری می توان کاشت و دیگر امکانات تفریحی نیز در باغ بزرگ قابل نصب است. تصور کنید در یک باغ بزرگ می توانید استخر نصب کنید. تنوع گیاهی ایجاد کنید و حتی مکانی برای بازی بچه و نصب تاب و سرسره در نظر بگیرید. تعبیه آلاچیق در باغ از دیگر امکاناتی است که شما را به آرامش و آسایش می رساند.

تصور گذراندن وقت در آلاچیق با خانواده تماشای بازی بچه ها و روییدن گل های و غنچه های درختان منظره ای است که ارزش پرداخت هر هزینه ای را دارد. پس اگر به دنبال باغ ویلای قیمت مناسب هستید باید بسته به بودجه مالی خود مکانی مناسب را انتخاب و خریداری نمایید. البته حتی باغ ویلاهای کوچک نیز قابلیت نصب این امکانات در سایز کوچکتر را به شما می دهند.

باغ ویلاها بسته به پوشش گیاهی قیمت گذاری می شوند

باغ ویلاهایی که درختان آنها به ثمر رسیده است گران قیمت تر از محیط هایی است که در آنها به تازگی نهال کاشته شده است. اگر تصمیم دارید باغ ویلای قیمت مناسب خریداری کنید به شما خرید باغ های جوان را پیشنهاد می کنیم. این باغ ها نیاز به رسیدگی و مراقبت بیشتر از درختان دارد که با صرف هزینه محدود می توانید به خواسته خود برسید. به نظر می رسد بزرگ کردن درختان و بهره برداری از آنها لذت بسیار زیادی داشته باشد. البته از هزینه مربوط به کود، هرس و رسیدگی به زمین باغ نباید غافل بود و اگر خودتان به کار باغداری علاقه داشته باشید می توانید همه این موارد را با کمترین هزینه انجام دهید.

اما باغ ویلاهایی که درختان آنها کهنسال هستند هزینه کمتر برای نگهداری نیاز دارند. چرا که درختان آنها به ثمر رسیده اند و تنها برای بهتر شدن محصولات بهتر است که درختان سالانه هرس شده و کود داده شوند.

توجه به آب و هوای منطقه ای که ویلا در آن ساخته شده است

با توجه به اینکه منطقه شمال شرجی و مرطوب است ، باید به ساخت خوب و اصولی ویلا متناسب با شرایط آب و هوایی دقت کنید . ویلای مورد نظر باید عایق بندی نسبت به رطوبت هوا را رعایت کرده باشد همچنین اگر نوع ساخت ویلا فلت (همکف) می باشد ، حتما باید زیر سازی شده و یا حداقل یک متر از زمین ارتفاع داشته باشد تا رطوبت نگیرد .

تشخیص ویلای قیمت مناسب

نکته اول این است که ویلای ساخته شده در بافت منطقه قرار دارد یا نه ، یک ویلای خوب با قیمت مناسب در امن ترین جای منطقه ساخته میشود . به اینکه حتما دقت داشته باشید که یک ویلای مناسب دارای نقطه ضعف کمتری می باشد . کیفیت بالا به همراه طراحی زیبای ویلا و نقاط مثبت زیاد شرایط خریداری را برای خریدار فراهم خواهد کرد .

سایز و متراژ باغ ویلا

متراژ و سایز باغ ویلا برای خرید بسیار موثر هستند هرچه ویلا بزرگتر و دلباز تر باشد قیمت بالاتر و در مقابل هرچه کوچک تر باشد قیمت پایین تری دارد .

1 25 - باغ ویلای قیمت مناسب را از کجا بشناسیم - khane-vilaey

امکاناتی که ویلا آن را شامل میشود

همانطور که میدانید هرویلایی دارای یک سری امکانات است که برتری آن را نسبت به باقی ویلاها نشان میدهد . هرچه امکانات داخلی ویلایی بالاتر و بیشتر باشد مسلما ارزش و قیمت بالا تری دارد . اما این نکته را در نظر بگیرید ، که یک ویلای خوب و بی نقص قیمت بالایی دارد شما با یک بار هزینه برای خرید ویلای مناسب ، دیگر نیاز به پرداخت هزینه های گزاف نخواهید داشت .

کارهایی که نباید در هنگام خرید ویلا انجام دهید

خرید ویلا درمازندران و شمال  متقاضی های بسیاری دارد و شما باید به نکات بسیار مهمی دقت فرمایید . در ادامه آنها را بررسی خواهیم کرد :

توجه به بودجه مالی

اول از همه به بودجه مالی خود بسیار توجه کنید و بالاتر از توانتان ویلای خود را انتخاب نکنید .چراکه بی توجهی به بودجه شخصی هم برای شما و هم برای فروشنده مشکل ساز خواهد شد .

مشورت با افراد قابل اعتماد

حتما قبل از خرید ویلای خود با افراد با تجربه همچون مشاوره املاکی سرشناس منطقه و یا افرادی که تجربه بالایی در خرید وفروش دارند مشورت کنید . میتوانید به وب سایت های املاکی معروف و پرتبحر نیز مراجعه کنید . هرگز با افراد بی تجربه و غریبه مشورت نکنید و قبل از خرید ویلا یا هر ملکی اطلاعات زیادی را کسب کنید تا گول افراد سودجو را نخورید .

از چند فروشنده خرید نکنید

برای خرید ویلا و سرمایه گذاری بلند مدت و پرسود هرگز با چندین فروشنده وارد معامله نشوید ، چرا که چند نفر ممکن است در حین خرید وفروش برای شما دردسر ساز شوند و به مشکل بر بخورید .

نوع پوشش گیاهی نیز در قیمت باغ ویلا موثر است

در صورتی که در باغ شما درختانی با نژاد برتر کاشته شده باشد، قیمت باغ ویلا افزایش خواهد یافت. این درختان بار و ثمره بهتری دارند و در نتیجه درآمد شما از فروش میوه آنها بالا خواهد بود. اگر در باغ خود بتوانید درختانی با میوه های خاص داشته باشید نه تنها لذت بیشتری از مصرف این میوه های می برید بلکه این امکان برای شما وجود دارد که میوه های خود را در بازار آزاد به فروش رسانده و درآمد بالایی کسب کنید.

زیربنای ویلا در قیمت باغ ویلا تاثیر دارد

زیربنای ویلایی که در باغ ساخته شده تاثیر مستقیم در قیمت نهایی باغ ویلا دارد. ویلا به عنوان محل استراحت در باغ ویلا امروزه بسیار شیک و لوکس ساخته می شود. این ویلاها چیزی کمتر از ویلاهای شیک کنار دریا ندارند و می تواند مدل های دوبلکس آن را نیز بیابید. فضای ساخت این ویلا هرچه بزرگتر باشد قیمت باغ ویلا بیشتر خواهد شد. باغ ویلاهای قیمت مناسب اغلب ویلای کوچک و ساده ای دارند؛ اما اگر قصد شما نگهداری باغ ویلا است می توانید در آینده به ساخت آن رسیدگی کنید و امکانات کامل در آن نصب نمایید. به نظر می رسد مهمترین آیتم باغ ویلا درختان آن و سرسبزی باغ است.

مدل ساخت ویلا را در نظر داشته باشید

ویلاهایی که در باغ ویلا ساخته می شوند در مدل های مدرن، کلاسیک و مینیمال هستند. مدل های مدرن که در آنها  از المان های شیک و مدرن استفاده می شود گرانقیمت تر هستند. ویلاهای کلاسیک نیز با توجه به امکانات داخلی آن تناسب دارد اما اگر به ویلاهای سنتی ایرانی علاقه دارید می توان گفت می توانید باغ ویلا قیمت مناسب خریداری نمایید. از آنجایی که سنت ایرانی در ساده زیستی است نیاز به خرید المان های گران قیمت دست بزنید. ویلاهای چند طبقه، ویلاهای دارای استخر، جکوزی و سونا، ویلاهایی با چندین اتاق خواب و … همه قیمت باغ ویلا را افزایش می دهد.

1 - باغ ویلای قیمت مناسب را از کجا بشناسیم - khane-vilaey

امکانات ویلا نیز بر قیمت باغ ویلا تاثیر می گذارد

اگر باغ ویلای مورد نظر شما تمام امکانات رفاهی اعم از استخر، زمین بازی، گلخانه، ویلاهای لوکس و مبله و … دارد حتما باید هزینه مناسبی برای خرید آن کنار بگذارید. اما اگر ویلا با کمترین امکانات ساخته شده است با خرید باغ ویلای قیمت مناسب در آینده می توانید ویلای آن را مجهز نموده، استخر بسازید و زمین بازی آن را طراحی نمایید. به صورت کلی با صرف بودجه مالی بالا می توانید هر آنچه نیاز دارید را از همان زمان خرید باغ ویلا در دسترس داشته باشید. اما اگر تصمیم دارید با کمترین هزینه باغ ویلای بزرگی تهیه کنید بهتر است از امکانات ویلا چشم پوشی کرده و در آینده به این مسائل رسیدگی کنید. البته فراموش نکنید انتخاب مبلمان داخلی نیز اگر به سلیقه خودتان انجام شود لذت بخش خواهد بود.

باغ ویلای قیمت مناسب فاصله بیشتری با شهر دارند

در صورتی که ابعاد و باغ ویلا در یک اندازه باشد، باغ ویلایی که فاصله بیشتری با شهر داشته باشد قیمت مناسب تر است. دوری از امکاناتی همچون بیمارستان و فروشگاه بر قیمت باغ ویلا تاثیر مستقیمی دارد. دقت کنید اصولا باغ ها در خارج از شهر ساخته می شوند و اگر تصمیم دارید باغ ویلایی در شهر خریداری کنید باید هزینه و بودجه زیادی در نظر داشته باشید. این باغ ویلاها حتی برای زندگی هم مناسب هستند و شما را به یاد خانه های قدیمی پدربزرگانمان می اندازد.

اما اگر باغ ویلای مورد نظر شما باید با کمترین قیمت تهیه شود بهتر است از گزینه های دور از شهر یک مورد ایده آل انتخاب کنید. با توجه به اینکه در فصول سرد باغ ویلاهای کمتر مورد توجه قرار می گیرند دوری از امکانات نمی تواند چندان تعیین کننده باشد؛ چرا که حتما خودرویی برای رسیدن به این امکانات وجود دارد.

شهری که باغ ویلا در آن قرار دارد را در نظر داشته باشید

بعضی از شهرهای استان مازندران محل مناسبی برای کاشت درختان و ساخت باغ ویلا می باشد. این شهرها به دلیل داشتن آب و هوای معتدل خزری محیط مناسبی برای کاشت انواع درختان است و رطوبت بالای هوا و آب کافی برای رشد انواع گیاهان محصول باغ را مناسب می نماید. سرمای این مناطق استخوان سوز نیست و حتی در سرمای زمستان نیز چهره باغ ویلا را زیبا می نماید. پاییز زیبا و رنگارنگ، بهاری سبز با هوای دل انگیز و تابستان پر میوه حاصل خرید باغ ویلا در مناطق سرسبز مازندران است.

این منطقه چهار فصل است و هر شهر آن خود دارای جاذبه گردشگری منحصر به فردی است که در زمان سکونت در باغ ویلا می توانید در آن به تفریح بپردازید. خرید باغ ویلا در مناطق سردسیر به دلیل سرمای بیش از اندازه در فصول سرد استفاده از آن را برای شما غیر ممکن می کند. در مناطق گرمسیر نیز تابستان های بسیار گرمی را پشت سر می گذارید که لذت چیدن میوه ها و تفریح در ساعات روز را برای شما غیر ممکن می سازد. پس می توان گفت بهترین مکان برای خرید باغ ویلا قیمت مناسب مناطق معتدل است که مازنداران یکی از این استان ها به شمار می آید.

چرا باید باغ ویلا خریداری نمایید؟

این سوال مطرح می شود که چرا باید به جای ویلای کنار دریا، ویلای داخل جنگل و … باغ ویلا خریداری کنیم. مهمترین دلیل آن امکان برداشت محصول است. لذت کاشت درختان، رسیدگی به آنها و در انتها برداشت محصول بهانه ای برای خرید باغ ویلا است. باغ ویلا مکان مناسبی برای تفریح است چرا که فضای بزرگ آن امکان نصب استخر را به شما می دهد و در این باغ بزرگ فرزندانتان می توانند بازی کرده و از کودکی خود لذت ببرند. یک باغ ویلای قیمت مناسب اگر در مکان مناسبی از شهر خریداری کنید تمام لذت و تفریحات یک ویلای شیک و مدرن را برای شما تامین می نماید.

  • بخشی آفیشیال
  • ۰
  • ۰

شهرک دریاکنار مازندران، از قدیمی‌ترین شهرک‌های برند این استان است و در زمینه خرید ویلا در مازندران از پیشتازان محسوب می‌شود. اگر به دنبال شهرکی مطمئن و لوکس برای خرید ویلا و سرمایه‌گذاری در آن هستید، شهرک دریا کنار یکی از گزینه‌هایی است که با آن مواجه شده و ما در اینجا نیز این شهرک را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

اگر به دنبال اطلاعاتی کامل از شهرک دریاکنار، در زمینه ‌هایی مانند مشخصات ساختمان‌ها، قیمت ویلاهای شهرک، دسترسی‌ها، طراحی محوطه‌ها و مسیرها و مسائلی از این قبیل هستید، با ما همراه باشید تا ضمن آشنایی با این موارد به توجیهات اقتصادی خرید ویلا در شهرک دریا کنار نیز بپردازیم.

1 28 - مزایای خرید ویلا در شهرک دریاکنار - uncategorized

خرید ویلا در شهرک دریا کنار

شهرک دریاکنار، قدیمی‌ترین شهرک شرق مازندران است که در زمان ساخت خود در سطح خاورمیانه مطرح بوده و به دلیل طراحی ممتازش، مقصد بسیاری از گردشگران محسوب می‌شده است. اعتبار این شهرک هنوز هم در حد دوران طلایی خود است و در حال حاضر نیز از شهرک‌های مطرح و معروف مازندران محسوب می‌شود که خرید ویلا در شمال کشور را به تجربه‌ای بسیار دلپذیر بدل می‌نماید.

در نظر گرفتن کلیه امکانات رفاهی که از یک شهرک انتظار می‌رود برای دریا کنار، باعث شده‌است که ساکنین تجربه زندگی مرفه و به دور از دغدغه‌های طراحی بد یک مجموعه را تجربه کنند و حس تعلق خاصی نسبت به شهرک دریاکنار داشته باشند. با وجود تمام مزایای موجود در شهرک دریاکنار، سرمایه‌گذاری و خرید ویلا در شمال پروسه‌ای است که نیاز به دقت زیادی دارد و باید در کنار یک مشاور املاک معتبر به سمت آن گام برداشت.

اگر بخواهیم معرفی دقیق‌تری از شهرک دریاکنار داشته باشیم، می‌توان گفت که این شهرک در ۵ کیلومتری بابلسر واقع شده و به مدیریت آن نیز زبان‌زد بوده و نمادی از مدیریت مطلوب یک مجموعه است، به گونه‌ای که در آن شاهد همکاری مدیر، اعضا هیئت مدیره و گارد نگهبانی با هم هستیم.

هیئت مدیره شهرک دریاکنار نقشی اساسی در اتفاقات مربوط به شهرک دارد و ساخت و ساز و هرگونه حمل و نقل در این شهرک باید از فیلتر مدیریت عبور کند. در واقع شهرک دریا کنار اساس نامه‌ای منحصر به خود دارد که در اداره ثبت اسناد بابلسر به ثبت رسیده‌است. با این اوصاف به خودی خود متوجه می‌شویم که با شهرکی رو به رو هستیم که اصول مدیریتی ویژه‌ای دارد و این آرامش خاطر ساکنین را به همراه خواهد داشت.

به دلیل دسترسی مناسب این شهرک به بابلسر، خدمات و امور این شهرک به همین محدوده اطلاق شده و ساکنین دردسری از لحاظ دسترسی به امکانات بیشتر ندارند. لازم به ذکر است که شهرک دریاکنار ۳۰۰ هکتار مساحت داشته و قواره‌های زمین در آن ابعاد متفاوتی دارد و مجوز ساخت و ساز ویلا در این شهرک را باید از هیئت مدیره دریا کنار کسب کنید.

علاوه بر این یکی از بهترین و مناسب‌ترین طراحی‌های محوطه و منظر شهری را می‌توان در شهرک دریا کنار یافت.

این شهرک از لحاظ چیدمان خیابان‌ها و مسیرها به این صورت طراحی شده که ۱۷ خیابان فرعی انشعاب خود را از بلوار اصلی شهرک دریاکنار می‌گیرند. از لحاظ تراکم و تعداد طبقات ساخت اجازه ساخت بیشتر از سه طبقه در این شهرک ساحلی وجود ندارد.

طراحی شهرک به گونه‌ای است که خود به خود امنیت ساکنین را تضمین می‌کند ولی از سوی دیگر پرسنل نگهبانی در این شهرک به گونه‌ای عمل می‌کنند که ساکنان دغدغه‌ای از این بابت نداشته باشند. کارت مخصوص عبور ساکنین و میهمانان در بدو ورود کنترل ویژه‌ای بر این شهرک اعمال داشته‌است.

می‌توان گفت که حدودا ۵۰ هکتار از کل مساحت شهرک مخصوص مشاعات است که محوطه‌سازی و طراحی منظر در این شهرک را پوشش می‌دهد.

قیمت ویلا در شهرک دریا کنار

بسته به امکانات ویلا، قواره زمین مورد نظر، موقعیت قرارگیری ویلا، نوع محوطه، ساخت و پرداخت‌های مرتبط و مواردی از این قبیل، قیمت ویلا در شهرک دریاکنار و قیمت ویلا در مازندران، مقادیر متفاوتی به خود می‌گیرد. در این زمینه، ممکن است با یک ویلا مبله و به اصطلاح فول فرنیش رو به رو باشید و در کنار آن لوکس بودن ویلا نیز از امتیازات آن باشد، و یا نه ویلایی ساده‌تر! این موارد در تعیین قیمت ویلا موثر بوده و برای فهمیدن بازه مطمئن قیمت ویلا در شهرک دریاکنار بهتر است با مشاورین املاک مجرب تماس گرفته تا شما را با توجه به نوسانات بازار و شرایط ویژه خودتان راهنمایی کنند.

اجاره ویلا در شهرک دریا کنار

یکی از راه‌های سرمایه‌گذاری در شهرک دریا کنار از طریق اجاره دادن ویلا است. قوانینی که در ابتدا به آن اشاره شد بر این مورد نیز نظارت دارد و از طریق هیئت مدیره نرخ اجاره بهای سالانه شهرک تعیین و اعلام می‌شود. البته اقامت شبانه و به نوعی اجاره روزانه در این شهرک مرسوم نیست و خیلی کم به ندرت ممکن است اتفاق بیفتد! پس اگر قصد خرید ویلا در شهرک دریاکنار را دارید می‌توانید اجاره بلند مدت آن را نیز جزء گزینه‌های مورد نظر خود قرار دهید.

2 28 - مزایای خرید ویلا در شهرک دریاکنار - uncategorized

امکانات ویژه شهرک دریا کنار

همانطور که گفتیم از نظر زیبایی، طراحی منظر و طراحی داخلی، یکی از بهترین ویلا شهرها، شهرک دریاکنار است. در این شهرک خیابان‌ها همگی به بهترین نحو و در دقت و ظرافت تمام طراحی شده‌اند و در خیابان‌های منتهی به ساحل، با طراحی ویژه‌تری مواجه می‌شویم که وجه تمایز این دسترسی را نیز تعیین می‌کند.

ساحل اختصاصی آقایان و پلاژ منحصر به فرد بانوان نیز در شهرک دریا کنار در نظر گرفته شده‌است و در این مکان‌های اختصاصی ساکنین می‌توانند با خیال راحت از ساحل و امکانات آن بهره برده و گارد ساحلی و غریق نجات نیز در این مناطق فعال هستند.

۳ کیلومتر نوار ساحلی شهرک ویلایی دریا کنار، از معروف‌ترین نوارهای ساحلی ویلا شهرهای مازندران است که بهترین امکانات را برای لذت بردن از ساحل در اختیار ساکنین قرار داده‌است. امکانات کنار ساحل متنوع و گسترده بوده و حتی‌الامکان سعی شده‌است که نیازهای ساکنین را در نظر گرفته و در رفع آن‌ها تمهیداتی انجام شود. از امکانات مهم این شهرک به ۴ رستوران موجود در آن که در کنار ساحل و بقیه نقاط پخش شده‌اند اشاره می‌کنیم که نیازهای ساکنین را مرتفع نموده و بر وجهه شهرک نیز می‌افزایند.

یکی از موارد مهم در طراحی شهرک دریاکنار، طراحی ویژه و صحیح مسیرهاست، به گونه‌ای که در این شهرک تمام مسیرها به ساحل می‌رسند و تمام بلوک‌های ساختمانی به این مورد دسترسی دارند و این به نوعی رعایت عدالت در این امر است و هر کس در هر واحدی که ساکن باشد دسترسی راحتی به ساحل دارد. از سوی دیگر طراحی مسیر پیاده و سواره و نحوه تلفیق آن‌ها نیز به صحیح‌ترین صورت ممکن صورت گرفته است و قبل از هرچیز امنیت را در حین عبور سواره برای افراد پیاده تامین می‌کند.

شهرک دریا کنار را می‌توان یکی از طراحی‌های نادر در زمینه تعامل طبیعت و محیط ساخته شده با یکدیگر دانست، به گونه‌ای که طراحی این شهرک به محیط اطراف خدشه‌ای وارد نکرده و بالعکس، در تعامل با طبیعت توانسته‌است محیطی جذاب جهت لذت بردن از طبیعت زیبای شمال کشور ایجاد کند. این نوع طراحی در نوع خود قابل تحسین است و انتظار می‌رود که الگویی مناسب برای ساخت و سازهای مناطقی باشد که در آن‌ها طبیعتی غنی را بستر کار قرار داده‌ایم و می‌خواهیم در عین بهره بردن از زیبایی‌های طبیعت به آن ضربه‌ای نزده و به نحوی بهتر از آن استفاده کنیم.

در طول سال برای آپارتمان‌ها و ویلاهای شهرک دریاکنار، شارژی تعیین شده‌است که مبلغ شارژ آپارتمان‌ها از ویلاها کمتر است. اگر می‌خواهید از میزان تردد در شهرک دریا کنار با خبر شوید، می‌توان بیشترین آمار را به آخر هفته‌ها و ایام تعطیل نسبت داد. خرید و فروش ویلا در شهرک دریا کنار و تمامی موارد مربوط به اجاره و مواردی از این قبیل باید از نظر هیئت مدیره شهرک گذشته و با تایید آن‌ها صورت پذیرد.

3 24 - مزایای خرید ویلا در شهرک دریاکنار - uncategorized

برای خرید ویلا در شهرک دریا کنار از کجا آغاز کنیم؟

تا اینجای کار با برخی از امکانات شهرک دریاکنار آشنا شده و آن‌ها را از نظر گذراندیم، ولی در حالت کلی می‌توان گفت، شنیدن کی بود مانند دیدن؟ و قطعا تا از نزدیک با امکانات این شهرک مواجه نشده و آن را از نزدیک لمس نکنید به عالی بودن آن‌ها پی نخواهید برد.

بسیاری از افراد به دنبال مسیر صحیحی برای آغاز سرمایه‌گذاری در شهرک خانه دریا هستند و در این بین ممکن است با یک انتخاب اشتباه، ضرر و زیان‌هایی متوجه این افراد شود. سرمایه‌گذاری در خرید و فروش ویلا در مازندران مانند هر کار دیگری، حساسیت‌های مربوط به خود را داشته و برای تجربه‌ای خوب و بهتر، نیاز است تا با کمک افراد مجرب در این زمینه مسیر را طی کنید و به اصطلاح بی‌گدار به آب نزنید. پس قبل از خرید بهتر است با مشاورین املاک ” دکتر بخشی” تماس برقرار کرده و از مشاوره رایگان پیش از خرید بهره ببرید. پیشگیری همواره بهتر از درمان است و با توجه به اینکه سرمایه شما در اینجا ابزار کار بوده و ممکن است خسارات جبران ناپذیری متحمل شوید، بهترین کار مراجعه به مشاورین املاک حاذق، معتبر و مورد تایید در این زمینه است. بنابراین از طریق راه‌های ارتباطی با ما همراه باشید.

  • بخشی آفیشیال
  • ۰
  • ۰

شهرک خانه دریا، نامی آشنا برای افرادی است که به شمال کشور و ویلاهای آن علاقه بسیاری دارند. این شهرک ساحلی در مازندران به ویلاهای بزرگ با محوطه‌های دلباز و طراحی خاص مشهور است و برای کسانی که به دنبال سرمایه‌گذاری مطمئن در مسکن در شمال هستند و افرادی که خواهان آرامش شمال کشور و لذت بردن از زندگی در شهرک‌های ساحلی مازندران هستند، بسیار مناسب و عالی به نظر می‌رسد و از گزینه‌های مورد بررسی در این زمینه است.

شهرک خانه دریا، با دو کیلومتر نوار ساحلی شنی، چهره خود را به عنوان یک شهرک ساحلی نمایان کرده و یکی از بهترین موقعیت‌های ساحلی را برای افرادی که نیازمند لذت بردن از دریا کنار و زیبایی ساحل هستند فراهم نموده‌است. اگر بخواهیم بیشتر از امکانات شهرک خانه دریا بگوییم، باید مواردی از قبیل زمین مناسب برای ورزش‌های ساحلی کودک و بزرگسال، استخر و ساحل اختصاصی ویژه بانوان و آقایان اشاره کنیم و از سوی دیگر طراحی هر چه زیباتر این شهرک!

شهرک خانه دریا برای متقاضیان خرید ویلا در مازندران بسیار جذاب به نظر می‌رسد و از سوی دیگر نحوه نگهداری و مدیریت شهرک نیز اصول ویژه خود را داشته و از مدیریتی قوی بهره می‌برد که همین نشان‌دهنده اهمیت دادن به ساکنین این شهرک است؛ در این راستا همه ساله با توجه به متراژ ویلا از ساکنین شارژ دریافت شده و این شارژ در زمینه‌های مختلف ارتقا شهرک خانه دریا استفاده می‌شود.

سرمایه‌گذاری در خرید ویلا در شمال، به ویژه در سال‌های اخیر که خرید و فروش ویلا در مازندران سرعت بیشتری یافته‌است، بسیاری را به سمت شهرک خانه دریا و ویلاهای این شهرک کشانده‌است. اگر می‌خواهید با دلایل این سرمایه‌گذاری و همچنین قیمت ویلا در شهرک خانه دریا بیشتر آشنا شوید، با سایت دکتر بخشی همراه باشید.

1 27 - سرمایه‌گذاری با خرید ویلا در شهرک خانه دریا - khane-vilaey, %d8%ae%d8%a7%d9%86%d9%87-%d8%af%d8%b1%db%8c%d8%a7

سرمایه‌گذاری در شهرک خانه دریا

سرمایه گذاری در زمینه مسکن از گذشته جزء سرمایه‌گذاری‌هایی با ریسک کم محسوب می‌شده است؛ ولی همین بازار به اصطلاح کم ریسک هم نیازمند فنونی است که موفقیت را به شما هدیه دهد و نمی‌شود بی‌گدار به آب زد و بدون برنامه‌ریزی پا در مسیر گذاشت! از طرفی، همواره بهره‌گیری از کمک افراد حاذق در هر زمینه‌ای بهترین راه سودآوری است. در هر امری، کار را باید به کاردان سپرد! که در رابطه با سرمایه‌گذاری در مسکن، کاردان کسی نیست جز یک مشاور املاک آگاه از مسائل بازار!

در رابطه با سرمایه‌گذاری در مسکن، چه در شهرک خانه دریا، چه در هر منطقه مورد نظر دیگری، منظور سرمایه‌گذاری در خرید زمین است یا ویلا. ولی در این میان خرید ویلا و به نوعی سرمایه‌گذاری در زمینی ساخته شده، بیشتر توصیه می‌شود، چرا که در آینده با مسائل کمتری رو به رو شده و در حال حاضر متقاضیان آن نیز بیشتر هستند.

خرید ویلا در شهرک خانه دریا با مزایایی همراه است، که یکی از آن‌ها بازگشت سرمایه از طریق اجاره و رهن ویلا است.

علاوه بر این بهتر است زمان مناسب سرمایه‌گذاری در این شهرک را بشناسید. بهترین زمان برای این کار زمانی است که بازار ثبات دارد و شاهد نوسانات بازار مسکن نیستیم. البته در شرایط کنونی که نوسان بر هر چیز حاکم است کمک گرفتن از مشاورین املاک متخصص در این زمینه به شما کمک خواهد کرد تا سرمایه‌گذاری پر سودی را در شهرک خانه دریا تجربه کنید. قبل از سرمایه‌گذاری در بازار مسکن در شمال کشور باید از عرضه و تقاضای موجود در بازار آگاه باشید که مشاورین املاک این آگاهی را در اختیار شما قرار می‌دهند.

با آگاهی در شهرک خانه دریا سرمایه گذاری کنید

قبل از اقدام به سرمایه‌گذاری تمام جوانب کار را بسنجید و موقعیت زمین را از هر لحاظ بررسی کنید، در زمان سرمایه‌گذاری در مسکن باید واحدهایی را انتخاب کنید که جای پیشرفت بیشتری دارند. اگر از لحاظ سرمایه و بودجه محدودیتی ندارید، به سراغ واحدهایی بروید که با کمی سرمایه‌گذاری بیشتر سود آوری بیشتری نیز در آینده برای شما خواهند داشت.

در رابطه با شهرک خانه دریا در اغلب واحدها با ویلاهایی مرغوب و ممتاز از هر حیث رو به رو هستیم که ارزش سرمایه‌گذاری در خانه دریا را دو چندان می‌کند.

یک مشاور املاک خوب شما را در انتخاب بهترین گزینه همراهی خواهد کرد. بهترین گزینه‌ها از دل مقایسه بیرون می‌آید و مشاور املاک با اشرافی که بر کلیت ماجرا دارد، با مقایسه گزینه‌های متعدد بهترین پیشنهاد را به شما خواهد داد.

از سوی دیگر، در هنگام خرید ویلا در شمال، می‌توانید به ساختمان‌های مجاور زمین مورد نظر نیز توجه کنید. چرا که برخی از پروژه‌های عمرانی ارزش زمین‌های مجاور را بیشتر می‌کنند. شاید با دقت بیشتر و بررسی دقیق و مقایسه‌ای، دلایل خرید ویلا در شهرک خانه دریا برای شما روشن‌تر شود.

ممکن است شما با توجه به شرایط اقلیم خاص ویلاهای شمال کشور و یا هزینه‌هایی که پس از خرید ویلا در این شهرک ملزم به پرداخت آن‌ها هستید، بخواهید موارد دیگری را نیز بررسی کنید، ولی بهتر است بدانید که سود دهی در این امر، از مواردی اینچنین پیشی می‌گیرد و سرمایه‌گذاری در خرید ویلا در مازندران را توجیه نموده و شهرک خانه دریا را یکی از بهترین نقاط هدف شما معرفی می‌کند.

سرمایه گذاری با خرید زمین در شمال

در زمانی که هدف شما از خرید زمین در شمال کشور، ویلا سازی و ساخت و ساز است، بهتر است به سمت  مناطقی بروید که در آینده این ساخت و ساز را با سود دهی  بیشتری همراه کند. زمین‌های مجاور دریا و جنگل یا همان زمین‌های ساحلی و جنگلی که در ادامه ویلاهای ساحلی و یا ویلاهای جنگلی را با خود به همراه خواهند داشت، از توجیه اقتصادی افزون‌تری برخوردار هستند . برای این سرمایه‌گذاری بهتر است به سمت ویلا شهرهای تجاری و یا توریستی بروید. برای مثال سرخرود در این امر در مازندران وجهه‌ای ممتاز داشته و سرمایه‌گذاری شما را با خاطره‌ای خوش همراه می‌کند.

به طور کلی، سرمایه‌گذاری در شهرهایی که رو به پیشرفت هستند معقول‌تر است.

2 27 - سرمایه‌گذاری با خرید ویلا در شهرک خانه دریا - khane-vilaey, %d8%ae%d8%a7%d9%86%d9%87-%d8%af%d8%b1%db%8c%d8%a7

چرا خرید ویلا در شهرک خانه دریا نوعی سرمایه‌گذاری است؟

خوب است بدانید که با گذشت زمان، ویلا یا زمین خریداری شده شما از ارزش بیشتری برخوردار می‌شوند. پس با توجه به وضعیت تصاعدی قیمت‌ها، شما با خرید ویلا در شهرک خانه دریا به سود می‌رسید، چیزی مانند سود حاصل از سپرده بلند مدت!

در این صورت با یک تیر چند نشان زده‌اید و با خرید ویلا در شمال و شهرک خانه دریا، هم به مزایای عالی این شهرک و هم به سود دهی حاصل از این سرمایه‌گذاری خواهید رسید.

قیمت خرید ویلا در شهرک خانه دریا

همانطور که می‌دانید، این شهرک یکی از بهترین شهرک‌های ویلایی مازندران است که با بهره‌گیری از خط ساحلی، توانسته است بیشتر از قبل به امتیازات خود اضافه کند. مزایای خرید ویلا در شهرک خانه دریا را اگر بخواهیم به صورتی دقیق‌تر بررسی کنیم باید به مواردی مانند زمین‌هایی با قواه بزرگ، ساختمان‌هایی با معماری خاص و ویژه، دسترسی به ساحل، امنیت مطلوب و پلان‌های خاص ویلاها با حداقل سه اتاق خواب اشاره کرد. تمام این موارد بی شک بر قیمت نهایی ویلا در شهرک خانه دریا تاثیر گذار بوده و از فاکتورهای مهم و تعیین کننده در قیمت ویلا در این منطقه به شمار می‌روند.

در این قسمت با معیار قیمت‌گذاری ویلا در این شهرک بیشتر آشنا می‌شویم. فاصله از ساحل یکی از این معیارهاست و شاید اساسی‌ترین محور باشد! بسته به فاصله ویلا از خط ساحلی، قیمت‌ها فرق می‌کند. برای اطلاع از قیمت دقیق زمین در شهرک خانه دریا باید به مشاورین املاک مجرب مانند دکتر بخشی مراجعه نمایید ولی در حالت حدودی می‌توان گفت که قیمت زمین‌ها با دور شدن از ساحل کمتر می‌شود.

معیار دیگر قیمت‌گذاری ویلا در شهرک خانه دریا فاصله از ورودی شهرک است! کمترین قیمت مربوط به ویلاهای نزدیک درب ورودی است و بیشترین قیمت مربوط به ویلاهای نزدیک خط ساحلی. با توجه به موقعیت ویلا در این شهرک و یا ساختار خاص یک ویلا قیمت‌ها متغیر است.

ویلاهایی با قدمت بیشتر که مربوط به پیش از انقلاب هستند نیز در این شهرک وجود دارند که سند آن‌ها نیز مربوط به همان زمان است و نوساز بودن یا نبودن ویلا در شهرک خانه دریا نیز از جمله مواردی است که می‌تواند معین قیمت باشد.

3 23 - سرمایه‌گذاری با خرید ویلا در شهرک خانه دریا - khane-vilaey, %d8%ae%d8%a7%d9%86%d9%87-%d8%af%d8%b1%db%8c%d8%a7

نقش مشاور املاک در خرید ویلا در شهرک خانه دریا

همانطور که در موارد متعدد به این موضوع اشاره کرده‌ایم، نقش مشاور املاک در خرید ویلا در شمال را نمی‌توان دست کم گرفت، چرا که در هر کاری مراجعه به متخصصین آن زمینه و به اصطلاح کسی که از پیچ و خم راه این کار آگاه است، از ضرر و زیان‌های احتمالی جلوگیری می‌کند. پس قبل از هرگونه اقدام در رابطه با خرید ویلا در مازندران، بهتر است با مشاور املاک آگاه در این زمینه تماس گرفته و از چند و چون کار آگاه شوید.

در این راستا، تیم دکتر بخشی با سال‌ها سابقه و تجربه در زمینه خرید و فروش ملک در مازندران، با شما همراه است. پس اگر قصد خرید ویلا در شهرک خانه دریا، شهرک دریا کنار، شهرک خزر شهر شمالی و جنوبی و یا آشنایی با برج‌های ساحلی سرخرود را دارید از طریق راه‌های ارتباطی با ما همراه باشید تا بهترین گزینه‌ها را با توجه به خواسته و شرایط شما در اختیارتان قرار دهیم.

  • بخشی آفیشیال
  • ۰
  • ۰

همه ما گاهی از زندگی پرمشغله و تکراری شهری خسته می شویم و دوست داریم به دل طبیعت پناه ببریم. شاید در این زمان بهترین کاری که می توان کرد تدارک یک سفر آن هم به شمال کشور باشد. اما یکی از دغدغه هایی که در این زمینه وجود دارد، یافتن مکانی امن و مناسب جهت اقامت در این منطقه می باشد.امروزه وقتی صحبت از ویلای جنگلی که میشود تصور اکثر افراد داشتن کلبه ای چوبی در دل جنگل می باشد .اینکه کلبه ای در وسط جنگل داشته باشید و ساعاتی را در آن استراحت کنید ، بسیار هیجان انگیز و لذت بخش می باشد .داشتن کلبه جنگلی در شمال بهترین گزینه و پیشنهاد برای افرادی است که علاقه زیادی به داشتن ویلا در دل جنگل دارند . و میخواهند از سرسبزی و شادابی و طراوت آن بهره مند شوند .

برخی از افراد ویلاهای مدرن و بزرگ را انتخاب می کنند. اما بسیاری از مسافران ترجیح می دهند تمام این مدت را در دل طبیعت بگذرانندو ترجیح آنها خرید یا اجاره کلبه وسط جنگل است. اگر شما هم جزو دسته دوم هستید پیشنهاد می کنیم به فکر اجاره یک کلبه در وسط جنگل باشید. یا حتی فراتر از آن، یک کلبه در وسط جنگل بخرید تا هر زمان که دلتان خواست به آنجا بروید. با ما همراه باشید تا شما را با انواع کلبه های جنگلی و همچنین مزایا و معایب اقامت در آن آشنا کرده و در نهایت به مقایسه اجاره کردن یک کلبه با خریدن آن بپردازیم.

2 1 - خرید یا اجاره کلبه وسط جنگل را پیشنهاد می دهیم - khane-vilaey

مزایای خرید یا اجاره کلبه چوبی وسط جنگل

همانطور که گفتیم امروزه خرید یا اجاره یک کلبه در وسط جنگل به خرید و اجاره یک ویلا در وسط شهر ترجیح داده می شود. این امر نه تنها در ایران بلکه در سایر نقاط جهان نیز رایج شده است. سکونت در یک کلبه جنگلی هر چند برای زمانی کوتاه مزایای فراوانی دارد که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. تحقق رؤیاهای کودکی: همه ما در کودکی آرزو داشتیم که در یک کلبه وسط جنگل زندگی کنیم. سرسبزی و زیبایی طبیعت جنگل را از نزدیک و با تمام وجود حس کنیم. اگر شما هم همیشه چنین رؤیایی در سر داشتید و هنوز هم دوست دارید زندگی در دل طبیعت را حداقل برای چند روز تجربه کنید، وقتش است که این رؤیا را تحقق بخشید. برای این کار کافیست مدتی در یک کلبه چوبی زیبا در میان جنگل مستقر شوید.
  2. دور شدن از زندگی تکراری و پر مشغله شهری: امروزه تمام اعضای خانواده درگیر کارهای فردی و اجتماعی مختلفی هستند. این امر موجب ایجاد خستگی مفرط جسمی و روحی در بزرگسالان و حتی کودکان می شود. ما به شما پیشنهاد می کنیم برای اینکه خودتان را حسابی شارژکرده و با انرژی مضاعف به زندگی و کار خود باز گردید به دل طبیعت پناه ببرید. شاید اقامت چند روزه در یک کلبه وسط جنگل تنها راه فرار از زندگی پرمشغله و خسته کننده شهری باشد.
  3. چشیدن لذت زندگی در طبیعت شمال: هر کسی دوست دارد برای مدتی کوتاه، زندگی مردم مناطق مختلف کشور را تجربه کند. مخصوصا کسانی که در دنیای پر از به اصطلاح تکنولوژی امروزی هنوز هم یک زندگی ساده و سنتی در کلبه ای کوچک و مکانی دنج دارند. اما آیا فکر می کنید تنها با سفر به شمال کشور و اقامت در یک ویلای لوکس می تواند پاسخگوی این نیاز شما باشد؟ حتما پاسختان منفی است. بنابراین ما به شما پیشنهاد می کنیم به فکر اجاره یا خرید یک کلبه وسط جنگل باشید تا به درک واقعی از چنین زندگی لذت بخشی برسید.
  4. لذت بردن از هوای تازه: مطمئنا یکی از دلایل مسافرت به شمال، استفاده از هوای پاکیزه و دلپذیر آن است. پس چه بهتر، مکانی که برای اقامت و استراحت انتخاب می کنید هم سرشار از اکسیژن و هوای تازه باشد. این مکان جایی نیست جز یک کلبه چوبی کوچک در دل جنگل و در مجاورت درختان سرسبزی که همواره اکسیژن تازه برای ریه های شما تولید می کنند.
  5. هزینه کمتر: همیشه یکی از مسائل دخیل در تصمیم گیری ها، هزینه ها و مسائل اقتصادی می باشند. حقیقت این است که فرقی ندارد که بخواهید کلبه ای را اجاره کنید یا آن را بخرید. مهم این است که در هر حال هزینه کمتری نسبت به اجاره یا خرید یک ویلا خواهید پرداخت. هر چند باید دقت کنید که شرایط و امکاناتی که برای انواع مختلف کلبه های جنگلی در نظر گرفته شده است نیز در تعیین قیمت آنها دخیل است.

1 24 - خرید یا اجاره کلبه وسط جنگل را پیشنهاد می دهیم - khane-vilaey

کلبه جنگلی، نقطه تلاقی زندگی مدرن و سنتی

اگر تجربه زندگی در یک کلبه جنگلی را ندارید شاید با شنیدن نام آن فکر کنید کلبه ای قدیمی و بدون هیچ امکاناتی است که تنها زیبایی آن، طبیعت اطرافش می باشد. اما باید بگوییم که امروزه کلبه های بسیار زیبایی در دل جنگل ساخته می شوند که از طراحی ها و معماری های سنتی و زیبا در ساخت آنها استفاده شده است. برخی یک طبقه و برخی دو طبقه و یا دوبلکس هستند. تمام امکانات مدرن زندگی از تجهیزات حمام و دستشویی و آشپزخانه گرفته تا هال و پذیرایی در این کلبه ها موجودند آن هم با ظاهری سنتی و زیبا. در ضمن تمام مسائل امنیتی نیز در ساخت کلبه در وسط جنگل نیز در نظر گرفته شده و رعایت می شوند. در یک کلام می توان گفت، یک کلبه جنگلی نقطه تلاقی زندگی پیشرفته امروزی با معماری ها و زندگی سنتی قدیمی است.

توجه به امنیت کلبه جنگلی مورد نظر

برای خرید یا اجاره کلبه جنگلی شما باید نکاتی را حتما در نظر داشته باشید . به عنوان مثال یکی از ویژگی های بارز جنگل ها داشتن حیوانات در فضای باز آن می باشد . شما برای خرید یا اجاره باید به آن دقت کنید که کلبه مورد نظر دارای حصار یا دیوار باشد چراکه حریم خصوصی شما حفظ شود .

gif7 - خرید یا اجاره کلبه وسط جنگل را پیشنهاد می دهیم - khane-vilaey

معایب کلبه وسط جنگل

کلبه در وسط جنگل در کنار مزایای فراوانی که دارد، ممکن است ایراداتی هم داشته باشد. هر چند که این معایب در برابر مزایای آن قابل چشم پوشی هستند. از جمله این معایب دور بودن از داخل شهر و دسترسی کمتر به امکانات شهری از قبیل فروشگاه ها و… می باشد. هر چند که برخی از ویلاها هم ممکن است در حاشیه شهر قرار داشته و ایراد را داشته باشند. خوشبختانه با وجود وسیله های نقلیه عمومی و خصوصی، این موضوع دیگر به عنوان یک مشکل مطرح نمی شود. از معایب دیگر کلبه های جنگلی این است که اقامت در یک کلبه وسط جنگل در ماه های سرد سال سختی های خاص خود را در پی دارد. اما در فصل بهار و تابستان و اوایل پاییز، هوای ایده آل برای اقامت دارد.

یک کلبه وسط جنگل بخریم یا اجاره کنیم؟

اینکه بهتر است کلبه جنگلی را اجاره کنید یا بخرید به عوامل متعددی بستگی دارد. شرایط اقتصادی، نیازها و سلایق اعضای خانواده، تعداد سفرهایی که در طول سال به شما دارید و عواملی از این قبیل در تصمیم گیری شما بسیار مؤثر هستند. خرید و اجاره را از چند نظر مختلف با هم مقایسه می کنیم. در نهایت، این شما هستد که باید طبق معیارهای شخصی خود بهترین تصمیم را اتخاذ نمایید.

1 1 - خرید یا اجاره کلبه وسط جنگل را پیشنهاد می دهیم - khane-vilaey

محل اقامت همیشه در دسترس

یکی از محاسن خرید کلبه در وسط جنگل این است که یک اقامتگاه تفریحی همیشگی خواهید داشت. در هر زمان از سال بدون اینکه نگران پیدا کردن مکانی مناسب برای سکونت باشید، به سفر می پردازید. دیگر تعداد روزهای اقامت دست خودتان خواهد بود و تا هر زمان که بخواهید (حتی برای چند ماه) می توانید در آنجا بمانید. اما از سویی، برخی از افراد عقیده دارند که خرید کلبه جنگلی باعث می شود سفرهای تکراری داشته باشند. شاید این موضوع صحت داشته باشد. در واقع شما مجبور خواهید بود هر از چند گاهی حداقل برای سر زدن به ملک شخصی خود به آنجا سفر کنید. اما در کنار این توفیقات اجباری می توانید سفر خود را طولانی تر کرده و به مناطق دیگر کشورمان هم سر بزنید. یا اینکه به جای خرید کلبه جنگلی، به اجاره آن بسنده کنید.

در نظر گرفتن شرایط آب و هوایی فصل

داشتن کلبه در جنگل نکات قابل توجه ای داراست که باید در نظر گرفته شوند . یکی از آنها آب و هوای آن منطقه می باشد . همه ما میدانیم که آب و هوای جنگل بسیار خنک و دلپذیر است و به همین دلیل در فصول گرم سال بهترین زمان برای رفتن به جنگل است . اگر شما میخواهید برای تفریح به سراغ کلبه جنگلی خود بروید ، پیشنهاد ما به شما فصل های گرم سال مانند بهار و تابستان و همچنین اوایل پاییز می باشد . زیرا در این فصول هوا گرم است و شما از هوای جنگل لذت می برید .

gif 4 1 - خرید یا اجاره کلبه وسط جنگل را پیشنهاد می دهیم - khane-vilaey

توان و بودجه مالی فرد

همیشه برای خرید هر ملک و ویلایی باید توان مالی خود را در نظر بگیرید که به مشکل برنخورید . داشتم کلبه جنگلی هزینه خیلی زیادی نخواهد داشت . اما هرچه توان شما بیشتر باشد کلبه شما زیباتر و دنج تر خواهد بود . حتی میتوانید بجای خریدن کلبه آن را اجاره کنید تا دیگر نگران هزینه های بالای آن نباشید .

تجهیز کلبه به سلیقه شخصی خودتان

حتما شما هم ترجیح می دهید که حتی اگر فقط برای چند روز می خواهید در محلی ساکن شوید هم از تمام امکانات لازم بهره مند شوید. به طور مثال، در مکانی زیبا و چشم نواز با معماری های خاص و ویژه زندگی کنید. امکانات امنیتی، گرمایشی، سرمایشی، اتاق خواب ها و آشپزخانه ای مجهز و… در دسترس داشته باشید. تنها در صورتی می توانید به ایجاد تغییر و تحولات لازم بپردازید که کلبه از آن خودتان باشید. در این صورت می توانید به میل خودتان هر گونه امکاناتی را در کلبه جنگلی فراهم آورید.

زندگی آسوده در کلبه جنگلی

زندگی کردن در دل جنگل برای شما آرامش و راحتی را به ارمغان خواهد آورد . شما صبح هنگام با صدای پرندگان از خواب برمی خیزید ، حتی دیدن پرندگان به شما آرامش خواهد داد و برای تقویت روحی فردی شما بسیار عالی است . همچنین در مقابل شما با دیدن فضای سبز جنگل و درختان کهن سال و عظیم بهترین لحظات را در کنار عزیزان و خانوادتان تجربه خواهید کرد .

2 18 - خرید یا اجاره کلبه وسط جنگل را پیشنهاد می دهیم - khane-vilaey

هزینه ها

مقایسه هزینه های اقتصادی نیز به عوامل متعددی بستگی دارد. شاید در نگاه اول اجاره یک کلبه نافع تر از خرید آن باشد و به این فکر کنید که هزینه ای که برای اجاره می پردازید در برابر هزینه خرید کاملا ناچیز و نزدیک به صفر است. اما به طور کلی می توان گفت، طبیعتا با خرید یک کلبه در وسط جنگل علاوه بر اینکه صاحب یک اقامتگاه تفریحی ویژه خواهید شد از منافع اقتصادی آن نیز بهره مند می شوید. در واقع اگر از منظر اقتصادی به این قضیه نگاه کنید، با خرید یک کلبه جنگلی، سرمایه ای رو به رشد به دارایی های خود و خانواده تان افزوده اید. در ضمن در مواقعی که در کلبه خود سکونت ندارید می توانید آن را اجاره دهید.

در هنگام خرید یا اجاره کلبه جنگلی این نکات را رعایت کنید

شاید اولین بار است که می خواهید یک کلبه در وسط جنگل اجاره کنید. یا اینکه اقدام به خرید آن بکنید. به یاد داشته باشید که قرار است اوقات شیرینی را در آن مکان خلق کنید. پس قبل از آنکه هزینه هایی را متحمل شوید تمامی زوایا را در نظر بگیرید و بهترین مکان را انتخاب کنید. برای این منظور به نکات زیر توجه کنید:

  • یک نقطه زیبا، دنج و مناسب را انتخاب کنید. بهتر است کلبه ای که می خواهید برای مدتی در آن زندگی کنید در جایی باشد که به راحتی بتوانید به تفرجگاه ها و شهرهای دیدنی دیگر دسترسی داشته باشید.
  • مسائل ظاهری از قبیل طرح کلبه، متراژ آن، نوع چوب به کار رفته در ساخت آن و… را در نظر داشته باشید.
  • امنیت از جمله مهم ترین نکاتی است که باید به آن توجه کنید.
  • بخشی آفیشیال
  • ۰
  • ۰

اگر شما جزو افرادی هستید که به زندگی در کنار دریا علاقه مندید، بهترین راهکار برای شما خرید ویلای ساحلی است. خریدویلای ساحلی و زندگی در مجاورت آب‌های دریا برای بسیاری از افراد جاه طلبانه می ‌باشد. زندگی در محیط ساحلی، احساس فوق العاده و خوشایندی را به انسان میدهد. ویلاهای ساحلی در خط ساحلی بنا شده اند و به دلیل نزدیکی به ساحل، چشم اندازی زیبا از دریا را به شما نمایان می کنند. ویلاهای ساحلی در مقایسه با سایر انواع ویلاها دارای مزایای مناسبی می باشند. با بررسی و توجه به امتیازات این دسته از ویلاها، متوجه خواهید شد که از هر نظر برای زندگی مناسب می باشند. با توجه به آنچه گفته شد، دراین مقاله قصد داریم به بررسی نکاتی در رابطه با مزایای خریدویلای ساحلی اشاره کنیم. چنانچه شما مایل به خرید ویلا در مناطق ساحلی هستید، توصیه می‌کنیم تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

1 2 - مزایای خرید ویلای ساحلی - %d8%ae%d8%b2%d8%b1%d8%b4%d9%87%d8%b1, %d8%ae%d8%a7%d9%86%d9%87-%d8%af%d8%b1%db%8c%d8%a7

چرا خرید ویلای ساحلی

اگر از دسته افرادی هستید که علاقه زیادی به زندگی کردن در ساحل و نزدیکی دریا دارید ما به شما خرید ویلای ساحلی را پیشنهاد میکنیم . خرید ویلای ساحلی مزایای بسیاری را به دنبال خواهد داشت . ویلاهای ساحلی دارای بیشترین قیمت را در حال حاضر نسبت به مابقی ویلاها همانند ویلاهای جنگلی ، ویلاهای شهرکی ، آپارتمان و … دارند . در ساحل دریاهای شمال علاوه بر ویلاهای ساحلی شما برج های ساحلی بسیاری را دیدن خواهید کرد که همگی این موارد از بهترین ویلاها برای خرید و فروش می باشند .

برخی از مزایای خرید ویلای ساحلی عبارتند از:

  • با خریدویلای ساحلی، از آزادی عمل و اختیارات بیشتری برخوردار خواهید بود.
  • می توانید ویلای خود را با سلیقه شخصی و بدون دخالت کسی طراحی و شخصی سازی کنید.
  • طراحی داخلی و خارجی و حیاط ویلا را با سلیقه خود انجام دهید.
  • نگهداری از حیوانات خانگی در این گونه ویلاها، بدون ایجاد مشکل و اعتراضی به آن امکان پذیر می باشد.
  • در ویلای ساحلی شما حریم شخصی بیشتری را در اختیار دارید.
  • با خرید ویلای ساحلی، یک سرمایه گذاری بلند مدت انجام می دهید.
  • داشتن یک نمای پانوراما به دریا، از مزایای خاص خرید ویلای ساحلی می ‌باشد.
  • در طول زمان فضای ویلای قابل گسترش و توسعه می باشد و می توانید تغییراتی را در آن اعمال کنید.
  • از مهم‌ ترین مزیت‌ های خریدویلای ساحلی، فراهم کردن شرایط زندگی سالم ‌تر در مجاورت دریا برای خود و خانواده تان است.

1 24 - مزایای خرید ویلای ساحلی - %d8%ae%d8%b2%d8%b1%d8%b4%d9%87%d8%b1, %d8%ae%d8%a7%d9%86%d9%87-%d8%af%d8%b1%db%8c%d8%a7

بهره مندی از نعمت خورشید و امواج با خرید ویلای ساحلی

بهره‌ برداری از آفتاب، یکی از مهمترین مزیت‌ هایی است که خریدویلای ساحلی به دنبال دارد. همانطور که می دانید خورشید اصلی ترین منبع ویتامینD  است. ویتامین D یکی از نیازهای اساسی و مهم در بدن می باشد که برای افزایش عملکرد سلول ‌های خونی مؤثر است. همچنین این ویتامین می ‌تواند آنتی اکسیدان های مضر بدن را غیرفعال کند. علاوه بر این ویتامین  Dبرای تولید و استحکام استخوان، حفظ توانایی های شناختی، سلامت مفاصل، کنترل قند خون، عملکرد مناسب سیستم ایمنی بدن و برخورداری از یک روحیه خوب ضروری است. بنابراین با خریدویلای ساحلی به راحتی می توان به نور مستقیم خورشید دسترسی داشت و از فواید گوناگون آن بهره گرفت. به عقیده پزشکان در مجموع روزانه ۱۵ تا ۲۰ دقیقه حضور در آفتاب بدون استفاده از کرم ضد آفتاب، ویتامین مورد نیاز ما را تامین می کند.

تحقیقات علمی نشان دهنده این است که دریا روی شادابی و تندرستی ما تاثیر به سزایی دارد. در واقع آب و انرژی امواج تاثیر مثبتی روی جسم و سلامت ذهنی انسان می گذارد. همچنین محققان ثابت کرده اند که شنیدن صدای امواج دریا به تقویت مغز و آرامش آن کمک ویژه ای می کند. به علاوه انرژی امواج آب زندگی آرام و خوابی سریع و راحت را به شما هدیه می کند. با معجزه امواج از هر گونه نگرانی، استرس، اضطراب و بی‌ خوابی فارغ می شوید. به همین منظور کارشناسان برای این مطالعه از یک شبیه ساز امواج دریا استفاده و نتایج را به صورت مثبت ارزیابی کردند. بنابراین خرید ویلای ساحلی تنها به سلامت جسمی و روحی شما کمک نمی ‌کند، بلکه آرامش مغز شما را نیز به دنبال دارد. به علاوه باعث می‌شود از نظر فیزیکی برای خواب شبانه و فعالیت ‌های روزمره آمادگی کامل داشته باشید.

تجربه زندگی شاد تر از مزایای خرید ویلای ساحلی

علاوه بر تاثیرات مثبت در سلامتی، با خرید ویلای ساحلی شادتر و خوشحال ‌تر زندگی کنید. با مطالعه تحقیقات علمی متوجه می شوید افرادی که در مجاورت دریا و ساحل زندگی می ‌کنند، به مراتب افرادی شاد و خوشحال‌ تری می‌ باشند. فضای ساحل بسیار آرامش بخش است. این فضای آرام باعث می ‌شود تمام استرس‌ها و نگرانی‌ها فراموش شود. هم چنین انسان را از شلوغی ‌های روزمره دور می کند. قدم زدن در ساحل دریا احساسی بسیار خوشایند و با نشاط به شما می دهد. تمام آن چیزی است که متقاضیان خرید ویلای ساحلی به دنبال آن هستند، یک پیاده روی رمانتیک در ساحل می باشد. تماشای خورشید به هنگام غروب یا طلوع آن در ساحل، لذت پیاده روی شما را دو چندان خواهد کرد. بنابراین یکی دیگر از مزایای خرید ویلای ساحلی، پیاده روی در ساحل زیبای آن است.

خرید ویلای ساحلی از منظر اقتصادی

ویلای ساحلی از محبوبیت بیشتری برخوردار است. چنانچه روزی قصد فروش ویلا در مازندران را داشتید، به سرعت این کار انجام می شود. برای افراد بسیاری قیمت ویلا مسئله مهمی می باشد. معمولا ارزش و قیمت ویلا را بر اساس نوع منطقه ای که در آن قرار دارد، تعیین می کنند. در مناطقی که مستعد رشد هستند طبیعتا قیمت ویلای ساحلی در آن ها پایین تر است. بنابراین هنگام خریدویلای ساحلی، باید به دنبال مناطق مستعد رشد بود. با شناسایی این مناطق می توان رویای داشتن ویلای ساحلی را به حقیقت مبدل کرد. ویلای ساحلی در مقایسه با انواع جنگلی و… آن معمولا قیمت بالاتری دارد. علت آن نزدیکی به مراکز شهری و امکانات ویژه ویلای ساحلی نسبت به سایرین می باشد. البته ویلاهای گران قیمت ساحلی نیز متقاضیان خاص خود را دارند. سازندگان اینگونه ویلاها در صدد هستند کیفیت و امکانات عالی سازه های خود را، به رخ خریداران بکشند.

2 2 - مزایای خرید ویلای ساحلی - %d8%ae%d8%b2%d8%b1%d8%b4%d9%87%d8%b1, %d8%ae%d8%a7%d9%86%d9%87-%d8%af%d8%b1%db%8c%d8%a7

خرید ویلای ساحلی یک سرمایه گذاری بلند مدت

همانطور که همگی ما میدانیم ارزش ویلاهای ساحلی بسیار بالاست . شمال کشور دارای ویلاهای بسیاری است که تقریبا بیشتر از نصف آنها در نزدیکی سواحل شمالی واقع شده اند . ویلاهای ساحلی همیشه جزو گران ترین ها بشمار می آمدند ، شما با خرید ویلای ساحلی سرمایه گذاری بزرگ با سوددهی بالایی را انجام خواهید داد . چراکه بر ارزش آن  ویلایی که شما خریداری خواهید کرد روزانه افزوده خواهد شد با توجه به آنچه گفته شد، ویلاهای ساحلی بر سلامت جسم و روح تاثیرگذار هستند. به علاوه تفریح گاه بسیار مناسبی برای شما و خانواده تان برای گذرداندن اوقات فراغت خود می باشد. سرمایه گذاری از دیگر مزایای خرید ویلای ساحلی است. در کنار مزایایی که گفته شد، خریدویلای ساحلی می ‌تواند فرصت بسیار مناسبی برای سرمایه گذاری طولانی مدت باشد. با  خرید ویلای ساحلی ارزش ملک شما، به تدریج و به مرور زمان افزایش خواهد یافت. در نتیجه شما را به سود بسیار زیادی خواهد رساند. با توجه به آنچه گفته شد، داشتن یک ویلای اختصاصی به منزله یک سرمایه قوی و سود آور برای شما تلقی می ‌شود. به غیر از اینکه ارزش ملک شما پس از مدتی افزایش می ‌یابد، شما می ‌توانید با اجاره دادن ویلای خود به مسافرین و گردشگران نیز از سود بسیار مناسب بهره ‌مند شوید.

نکات قابل توجه هنگام خرید ویلای ساحلی

نکاتی وجود دارد که هنگام خرید ویلای ساحلی باید حتما به آن ها توجه داشت. ابتدا مطمئن شوید که ویلای مورد نظر، با استانداردهای روز دنیا طراحی شده باشد. استحکام و دوام ویلا ساحلی دیگر نکته مهم قابل توجه است. توجه به اینکه مصالح به کار رفته در ساخت ویلا مرغوب و باکیفیت باشد حائز اهمیت است. در مناطق ساحلی میزان رطوبت بالا است. بنابراین در ساخت ویلای ساحلی، می بایست تمام نکات مربوط به پیشگیری از رطوبت زدگی رعایت شده باشد. ساختمان ویلا باید طوری طراحی شود که در مقابل رطوبت مقاومت بالایی داشته باشد. وجود سیستم گرمایش و سرمایش در ساختمان اصل مهمی است. خرید ویلای ساحلی به دلیل همجواری به دریا زمستان های سردتری دارد. بررسی محل نصب کولر، فراموش نشود. قیمت ویلا در هر منطقه و شهری متفاوت است. طبیعتا هرچه ویلای ساحلی به دریا نزدیکتر باشد، ارزش و قیمت بالاتری نیز خواهد داشت.

طراحی ساختمان ویلای ساحلی

چنانچه قصد خرید ویلای ساحلی لاکچری و خاص را دارید، باید ویلایی با معماری مدرن را انتخاب کنید. اما اگر به سبک های سنتی علاقه من هستیدد، باید به دنبال ویلا ساحلی به سبک کلاسیک باشید. یکی از مهم ترین ویژگی هایی که متقاضیان خرید ویلا به دنبال آن هستند بهترین و زیباترین معماری برای ساختمان است. به طور کلی معماری ساختمان شامل نمای کلی، دکوراسیون داخلی، طراحی پلان ساختمان یا زیباسازی محوطه می باشد. یک ویلای لوکس تمام بخش ها را با زیباترین و کامل ترین طراحی دارا است. ویلای ساحلی باید تا حد امکان رو به منظره دریا ساخته شود. به همین منظور در ساخت اینگونه ویلا از پنل های شیشه ای و یا پنجره های بزرگ استفاده می شود. پنجره های بزرگ امکان ورود نور خورشید و هوا به داخل ویلا را به خوبی فراهم می کند. همچنین هر روز حس حضور در کنار دریا به شما یادآوری می کند.

سلامت جسمی و روحی

با خرید خریدویلای ساحلی  شما علاوه بر سرمایه گذاری بسیار عالی ، سلامت جسمی و روحی خود را نیز تضمین خواهید کرد . محققان میگویند شنیدن صدای جریان آب سواحل زیبا موجب آرامش ذهنی و روحی افراد میشود . بوی سواحل دریا کنار نیز شما را از روزمرگی و مشکلات زندگی دور خواهد کرد و به شما این امکان را میدهد تا برای خود وقت بگذرانید و اندکی از شلوغی های اطراف دور شوید.

2 24 - مزایای خرید ویلای ساحلی - %d8%ae%d8%b2%d8%b1%d8%b4%d9%87%d8%b1, %d8%ae%d8%a7%d9%86%d9%87-%d8%af%d8%b1%db%8c%d8%a7

خرید ویلای ساحلی و ورزش

از دیگر مزایای خرید ویلای ساحلی این است که شما به راحتی میتوانید به فعالیت های روزانه و مورد علاقه خود به پردازید . اگر از دسته افرادی هستید که علاقه زیادی به شنا کردن دارید ، ویلای ساحلی به شما این امکان را میدهد تا به راحتی به شناکردن بپردازید . همچنین زندگی در سواحل دریا برای ورزش کردن بسیار مناسب است ، شما میتوانید به ورزش هایی همچون قایق سواری ، پیاده روی و .. بپردازید

منظره تماشایی بسیار زیبا

از دیگر مزایای خرید ویلای ساحلی داشتن منظره زیبا و تماشایی برای زندگی است . ویلای ساحلی به شما این امکان را میدهد صبح چشمان خود را با تماشای ویوی دریا باز کنید و با بوی نم سواحل و صدای موج های آرام ساحلی صبحتان را شروع کنید .

کلام آخر

به طور کلی ویلاها به چند دسته تقسیم می شوند. ما در این مقاله در مورد خرید ویلای ساحلی و مزیت های آن توضیحات و نکات لازم را ارائه دادیم. ویلا ساحلی در شمال در داخل شهر و در خط ساحلی بنا شده اند با توجه به مطالبی که طول مقاله گفته شد خرید ویلای ساحلی مزایای بسیار زیادی دارد. جاذبه ‌های بی نظیر و چشمگیری در مناطق ساحلی وجود دارند. به همین دلیل ویلاهای ساحلی جزو گران قیمت ترین ویلاها شناخته می ‌شوند. بنابراین برای خرید ویلای ساحلی نیازمند سرمایه اولیه بیشتری هستید. به طور کلی ویلاهای ساحلی بسیار زیادی در جای جای ایران به ویژه در شهرهای شمالی و در حاشیه دریای خزر وجود دارند. چشم انداز بی نظیر این ویلاها خاطرات جذابی را برای شما به یادگار می گذارد. همچنین آب و هوای مطبوع و دلپذیر مناطق ساحلی برای زندگی فرصت بسیار مناسبی را فراهم می آورد

  • بخشی آفیشیال
  • ۰
  • ۰

از جمله چالش‌هایی که مشاورین املاک فعال در زمینه خرید و فروش ویلا در مازندران با آن مواجه هستند، نحوه تبلیغات صحیح معاملات ملکی است. این کار مستلزم آگاهی از سلایق افراد و درخواست‌های متنوع آن‌هاست. با توجه به این مورد و با در نظر گرفتن دایره رنگارنگ تبلیغاتی که گروه‌های مختلفی در آن فعال هستند، بهترین گزینه‌ای که قبل از هر چیز مطرح می‌شود، حضور فعال و پر رنگ درهر رسانه تبلیغاتی مفیدی است که فعالیت مستمر، منظم و با ثبات در آن به نتیجه درستی منجر شود.

از طرفی، بررسی‌ها نشان می‌دهد که افرادی که به دنبال خریدو فروش ویلا هستند، در آغاز جست و جوی خود از اینترنت استفاده می‌کنند. پس می‌توان نتیجه گرفت اینترنت پای خود را مدت‌هاست که به معاملات املاک باز کرده و نقشی موثر در جذب مشتری و تبلیغ خرید و فروش ویلا دارد. در واقع فضای مجازی به ابزاری پویا در این عرصه تبدیل شده‌است و آشنایی با فنون صحیح تبلیغات خرید و فروش ویلا، شما را در این امر پیشتاز می‌کند و در واقع با انتخابی آگاهانه به اعتبار خود، چه در برابر مالکین چه در برابر خریداران، می‌افزایید و سرمایه‌گذاران را نیز جذب می‌کنید. می‌توان گفت حساسیت شما در نحوه تبلیغات خرید و فروش ویلا، دیسیپلین کاری شما را بیان کرده و نشان‌دهنده میزان اهمیتی است که برای حرفه خود قائل هستید. پس اگر می‌خواهید حرفه‌ای بودنتان مشخص باشد از روش‌های تبلیغ املاک و خرید و فروش خلاقانه و معتبری استفاده کنید. در این نوشتار از سایت دکتر بخشی، بیشتر به این موضوع پرداخته‌ایم، با ما همراه باشید.

1 26 - روش‌های تبلیغ خرید و فروش ویلا - khane-vilaey

بازاریابی و تبلیغات آنلاین

در زمانه‌ای که همه چیز فقط با یک کلیک در اختیار انسان قرار می‌گیرد، مراجعه حضوری تقریبا منسوخ شده و در مراحل ضروری کار اتفاق می‌افتد. پس بهتر است قبل از هرچیز از طریق یک وبسایت معتبر اقدام به معرفی خود کرده و با ارائه مناسب رزومه خود و ریز فعالیت‌ها، تبلیغات خود در زمینه خرید و فروش ویلا را جلو ببرید. عناوین آگهی باید تا حد امکان جذاب بوده و مخاطب را به خواندن آگهی ترغیب کند. اطلاعات دقیقی از نحوه ارتباط با خود ارائه دهید.

در رابطه با خرید و فروش ویلا، بیشترین جست و جو در رابطه با ویلا در شمال، ویلا در مازندران، قیمت ویلا و در حالت کلی خرید ویلا در شمال کشور است و بهتر است تبلیغات شما به گونه‌ای باشد که متقاضیانی که این عبارات را جست و جو می‌کنند به سمت شما هدایت شده و ترغیب شوند که از خدمات شما در زمینه خرید و فروش ویلا بهره ببرند.

از شبکه‌های اجتماعی غافل نشوید

به نظر شما پر بازدیدترین شبکه اجتماعی در بین ایرانیان چیست؟ درست است؛ اینستاگرام! از اینستاگرام و هشتگ‌های جذاب آن غافل نشوید. جایی میان صفحات متعدد و پر مخاطب اینستاگرام باز کنید و به تبلیغات خود در زمینه خرید و فروش ویلا رنگی نو ببخشید. البته از دیگر شبکه‌های مرتبط نیز نباید غافل شد. کانال‌های تلگرام، واتس اپ، صفحات یوتیوب و حتی لینکدین در مواردی ابزارهایی هستند که امکان دیده شدن شما را بیشتر کرده و به نوعی دایره فعالیت شما را گسترش می‌دهند.

در نظر داشته باشید که حضور به تنهایی کفایت نمی‌کند! بلکه مسئله مهم حضور با کیفیت در زمینه خرید و فروش ویلا در مازندران است. تولید محتواهای مخاطب محور به گونه‌ای که از صفر تا صد مسائل این حوزه را در بر گیرد اقدامی هوشمندانه است. نیازی نیست فقط در مورد نحوه سرمایه‌گذاری بنویسید می‌توانید از معماری بهترین خانه‌ها تا طراحی بهترین شهرک‌ها را در وبسایت خود قرار دهید تا رنگ و بوی حرفه‌ای تری به صفحه کاری خود ببخشید. از ضوابط شهرداری تا نحوه نگهداری از ویلا! همه می‌تواند عوامل ایجاد جاذبه باشند و انعطاف و تنوع مطالب سایت شما را در جهتی درست هدایت کنند.

و واژه چند جانبه ” تعامل “!، تعامل مناسب با مشتری خرید و فروش ویلا را ایجاد و حفظ کنید. تعامل مناسب و صحیح رمز موفقیت شما در زمینه تبلیغات خرید و فروش ویلا خواهد بود.

برای مثال، یکی از موارد جذاب می‌تواند این باشد که شروع به تبلیغ املاک مخاطبان فضای مجازی خود کنید. با این کار بیشتر دیده شده و فعالیت خود در زمینه خرید و فروش ویلا را گسترش می‌دهید.

وبسایت مخصوص به خود را داشته باشید

تولید محتوای سئو شده، یکی از بهترین گزینه‌ها در هر تبلیغاتی مانند تبلیغات خرید و فروش ویلا است. دسته‌بندی وبسایت و محتواهای تولید شده و در واقع دقت در انتخاب قالب کلی سایت و طراحی مناسب آن، باعث می‌شود اطلاعات به درستی و با نظم مناسب به مخاطب ارائه شده و این نشان دهنده جدیت شما در ارائه خدمات نیز خواهد بود. زمانی که خریدار با نظم و دقت مواجه می‌شود، احتمال بیشتری دارد که به شما مراجعه کند.

رابط کاربری وبسایت شما باید در حالتی ساده قرار داشته و به اصطلاح User Friendly باشد. در کنار آن تمامی اطلاعات ارائه شده باید بدون ابهام همراه با عکس‌هایی مناسب و با کیفیت باشند.

در این راستا از طراحان وب و مدیران خلاق در این زمینه بهره ببرید تا بهترین معرفی را از فعالیت شما در زمینه خرید و فروش ویلا ارائه دهند. از گزافه گویی بپرهیزید و حتی اگر مطالبی طولانی در وبسایت خود قرار می‌دهید برای هر پاراگراف آن جذابیتی متفاوت در نظر بگیرید.

2 26 - روش‌های تبلیغ خرید و فروش ویلا - khane-vilaey

ایجاد تور مجازی 

یکی از موارد پر طرفدار و پر کاربرد در معرفی املاک مورد نظر در خریدو فروش ویلا، بهره بردن از تور مجازی در این رابطه است. تور مجازی بسیار پر طرفدار است، چرا؟ قبل از هرچیز حرفه‌ای، معتبر و مخاطب پسندتر است؛ ارائه‌ای دقیق از جزئیات دارد در صورتی که در وقت و هزینه نیز صرفه‌جویی می‌کند. این روش باعث می‌شود ملک مورد نظر بهتر دیده شود چرا که در دسترس عده بیشتری قرار می‌گیرد و از طرفی مشتری به راحتی می‌تواند بسیاری از جوانب کار را با محتوایی که در دسترس دارد بسنجد. این موجب افزایش میزان فروش در امر خرید وفروش ویلا می‌شود. در واقع، در این حالت مشتری خرید و فروش ویلا به صورت ۲۴ ساعته به تبلیغ مورد نظر دسترسی داشته و در کنار آن با بهره‌گیری از نظرات دیگران می‌تواند تصمیم بهتری نیز بگیرد.

استفاده از کارهای گرافیکی

همکاری با یک تیم قوی در زمینه گرافیک، راندمان کار شما را بالاتر می‌برد! این موارد می‌تواند طراحی لوگوی ویژه و منحصر به شما باشد و یا طراحی یک کارت ویزیت حرفه‌ای و جذاب در زمینه خرید وفروش ویلا! می‌تواند موشن گرافی باشد و یا اینفوگرافی! استفاده از این موارد در سطحی حرفه‌ای و مناسب به گونه‌ای که با بهترین نمونه‌های موجود رقابت کند، افزایش مخاطب را برای شما به همراه خواهد داشت.

 دلایل تبلیغ مناسب برای خرید و فروش ویلا

این بازار یک بازار رقابت برانگیز و پر از چالش است، پس باید حضوری موثر، مداوم و پر رنگ در بازار خرید و فروش ویلا داشته باشید تا از رقیبان خود پیشی گرفته و با شناساندن خود به مشتری و اثبات صلاحیت و اعتبار خود، از توجه ویژه آن‌ها نیز بهره‌مند شوید.

اینکه در ذهن مشتری چگونه معرفی شده و برخورد اول مشتری با شما چگونه باشد نیز بسیار مهم است. اگر از روش‌های تبلیغاتی درست و مرتبط با خرید و فروش ویلا استفاده کنید، به نوعی صحت اعتبار خود را پر رنگ و نمایان کرده‌اید و ناخودآگاه، خود را به طرز مثبتی وارد ذهن  متقاضیان خرید و فروش ویلا کرده‌اید.

در نتیجه با بهره‌گیری از تبلیغات مناسب و هایلایت کردن خدمات ویژه مشاور املاک خود، می‌توانید آگاهی رسانی مناسبی به مشتریان خرید و فروش ویلا داده و معاملات را افزایش دهید.

3 22 - روش‌های تبلیغ خرید و فروش ویلا - khane-vilaey

جمع‌بندی

پر رونق بودن خرید وفروش ویلا و کسب و کار مشاورین املاک امری بدیهی است، ولی با نگاهی به فراوانی این مورد و رقابت پر رنگ در این حرفه، اهمیت تبلیغات؛ آن هم تبلیغات صحیح، حس می‌شود. به ویژه در حوزه‌های فعال در خرید وفروش ویلا در شمال کشور که طرفداران ویژه و منحصر به خود را دارد.

از طرفی، زمانی که مشاور املاک با تبلیغات صحیح خود را معرفی کند و افرادی از مراجعه به آن‌ها تجربه‌ای نیک در زمینه خرید و فروش ویلا کسب کنند و خاطره‌ای خوش در ذهن آن‌ها ثبت شود، بازخورد آن‌ها و به اصطلاح تمجیدی که آن‌ها در نهایت از مشاور املاک مورد نظر در حضور دیگران خواهند داشت، خود نوعی بازده و تبلیغ است! در واقع مشتریان رضایتمند شما به خودی خود نوعی تبلیغ برای حرفه شما محسوب می‌شوند.

پس بهتر است برای موفقیت روز افزون در زمینه خریدو فروش ویلا، از روش‌های به روز استفاده کرده و در کنار آن مداومت و جدیت را از خاطر نبرید. بسیاری از افراد، پر شور آغاز می‌کنند ولی پر شور ادامه نمی‌دهند، پس بهتر است آهسته و پیوسته زحمات خود را تبلیغ کرده و نتایج حاصل از آن را در موفقیت روز افزون خود در امر خرید و فروش ویلا ملاحظه نمایید.

ما در مشاورین املاک دکتر بخشی همواره سعی داشته‌ایم با به کارگیری بهترین روش‌ها در معرفی بسترهای مناسب خرید و فروش ویلا در مازندران، احترام به مخاطب را حفظ نموده و ضمن پاس داشت وقت مخاطبان گرامی، دقیق‌ترین اطلاعات را در اختیار آنان قرار دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید و فروش ویلا در مازندران از طریق راه‌های ارتباطی با ما در ارتباط باشید.

  • بخشی آفیشیال
  • ۰
  • ۰

خرید ویلا در مازندران طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است . اما چیزی که برای خریداران ارزش بسیار بالایی دارد ، حفظ سرمایه و ارزش روز افزون برای فروش احتمالی در زمان های آینده می باشد .لازم به ذکر است که شما برای خرید ویلایی که امکانات زیادی دارد و زندگی راحتی را در اختیارتان میگذارد هزینه نسبتا بالایی راپرداخت کنید . در ادامه باید گفت که داشتن ویلای فول امکانات زندگی را برای شما راحت میکند و نیازی برای پرداخت هزینه های گزاف نخواهید داشت .

1 12 - در خرید ویلا در مازندران به چه نکاتی باید توجه کرد؟ - khane-vilaey

شمال برای همه ما ایرانی‌ ها نماد خاطرات خوش و به یاد ماندنی است و خرید ویلا در مازندران آرزوی همه ماست. سبزینگی، سواحل طولانی، جنگل‌ های انبوه و آب و هوای دل انگیز آن همیشه زیبایی بی ‌نظیری داشته است. با مرور این مناظر و خاطرات فوق العاده خیلی از ما به داشتن یک خانه یا ویلا در این خطه‌ ی زیبا فکر می کنیم. شاید این سوال پیش بیاید که کدام بخش از این بهشت زیبای خداوند برای خرید ویلا مناسب تر است. در این که جای جای شمال سرشار از نعمات زیبای الهی است، شکی نیست. همچنین داشتن یک ویلا در هرکدام از استان‌ های شمالی می‌ تواند جذابیت‌ های خودش را داشته باشد. بسته به علایق و روحیات خودتان و البته در نظر گرفتن بعد مسافت و بسیاری از مسائل مهم دیگر می ‌توانید هرکدام از استان های شمالی را برای خرید ویلا انتخاب کنید.

ازجمله نکات قابل توجه

  • مقدمات و نکات کلیدی اولیه در زمان خرید
  • معماری و ساخت و ساز ویلا
  • موقعیت مکانی و منطقه ای ویلا
  • امنیت ویلا

هنگامی که شما تصمیم به خرید ویلا در مازندران گرفتید باید در قدم نخست به جمع آوری اطلاعات و مشورت با افراد با تجربه بپردازید .میتوانید برای اینکار به وب سایت های مشاوره املاکی نیز مراجعه کنید . در ادامه نکاتی را در اختیارتان خواهیم گذاشت تا از آنها بهره مند شوید در نتیجه بهترین تصمیم را بگیرید .

مقدمات و نکات کلیدی اولیه در زمان خرید

قیمت خرید ویلا در مازندران با توجه به بودجه : مهم ترین فاکتور و اولین قدم توجه به قیمت متناسب با توان مالی و بودجه شخصی شماست . برای دریافت قیمت یا کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به سایت های املاک یا مشاور املاک سرشناس منطقه مراجعه کنید .

خرید ویلا در مازندران

اگر بخواهیم شلوغ‌ ترین و پررونق ‌ترین منطقه برای خرید و فروش ویلا در منطقه شمال کشور را معرفی کنیم، نام استان مازندران را می آوریم. زیبایی ‌های بی ‌نظیر و جذاب این استان، نزدیک بودن به شهر تهران و مردمان مهمان‌ نواز آن افراد زیادی را به خرید ویلا در مازندران راغب کرده است. استان مازندران را معمولا به دو قسمت شرقی و غربی تقسیم می‌ کنند. غرب مازندران به‌ عنوان بورس ویلای ایران و پررونق ‌ترین منطقه برای خرید و فروش ویلا در شمال به حساب می آید. اکثر متقاضیان خرید ویلا این منطقه را به ‌علت نزدیکی جنگل به دریا و همچنین نزدیکی به پایتخت، انتخاب می کنند. غرب مازندران را به ۳ قسمت اصلی تقسیم می شود. منطقه اول حد فاصل آمل چمستان و نور، منطقه دوم نوشهر، متل قو و نمک ‌آبرود و منطقه سوم، عروس شمال یعنی شهر رامسر است.

خرید ویلای ساحلی در مازندران

ویلاهای ساحلی همانطور که از نامش پیداست، معمولا در مجاورت دریا ساخته می شود. این نوع ویلا با چشم انداز آبی و صدای خروشان موج ها طرفداران بسیاری دارد. اغلب ویلاهای ساحلی در نزدیکی و یا داخل شهر ساخته می شوند. بنابراین تنها با طی مسیر چند دقیقه ای، می توانید به راحتی به مرکز شهر و مراکز خرید و رفاهی دسترسی پیدا کنید. ویلاهای ساحلی محیطی شلوغ و پر از هیجان دارند. خرید ویلا در مازندران بهترین گزینه برای افرادی است که، به دنبال هیجان و تماشای موج های دریا هستند. توجه کنید که ویلاهای ساحلی به علت همجواری با دریا در فصول گرم سال شرجی بسیاری را تجربه می کنند. به علاوه ویلای ساحلی به دلیل رطوبت ناشی از مجاورت با دریا، بیشتر در معرض آسیب قرار دارد. بنابراین نیاز است که هر چند وقت یکبار به طور مرتب مورد بررسی قرار بگیرند.

1 23 - در خرید ویلا در مازندران به چه نکاتی باید توجه کرد؟ - khane-vilaey

خرید ویلای جنگلی در مازندراویلا در

خرید ویلا در مازندران برای آن دسته از افرادی که در نهایت سکوت به دنبال طبیعتی بکر با آب و هوای مناسب هستند، بهترین انتخاب است. ویلاهای جنگلی در مازندران معمولا در کوهپایه ها با منظره جنگل و رودخانه ساخته می شوند. معمولا ویلاهای جنگلی در فاصله چند کیلومتری از شهر قرار دارند. تنوع ویلا در جنگل های مازندران بسیار زیاد است. شما مخیر به انتخاب انواع ویلاهای لوکس یا چوبی هستید. با اقامت در ویلای جنگلی، می توانید روزهایی پر آرامش و به دور از شلوغی های شهر داشته باشید. لازم به ذکر است که ویلاهای جنگلی به نسبت ویلاهای ساحلی قیمت پایین تری دارند. از آنجایی که این ویلاها در خارج از شهر ساخته می شوند، بنابراین بهتر است قبل از رفتن به محل ویلا تمام وسایل مورد نیاز را تهیه کنید. در غیر اینصورت ناچار هستید برای تهیه لوازم مورد نیاز مسافتی طولانی را طی کنید.

بررسی موقعیت جغرافیایی هنگام خرید ویلا در مازندران

موقعیت جغرافیایی یکی از مهم ترین نکات قابل توجه هنگام خرید ویلا در مازندران است. به این منظور لازم است قبل از خرید آدرس دقیق ویلا را از فروشنده دریافت کرده و به محل ویلا مراجعه کنید. این که ویلا تا مرکز شهر چقدر فاصله دارد بسیار حائز اهمیت است. همانطور که گفته شد ویلاهای جنگلی فاصله بیشتری تا دارند. در مقابل ویلاهای ساحلی دسترسی مناسب تری دارند. توجه کنید در دل جنگل هیچ مرکزی برای فوریت های پزشکی در نظر گرفته نشده است. بنابراین در صورتیکه نیاز به خدمات درمانی داشته باشید، با مشکل مواجه می شوید. با این وجود افراد زیادی به دلیل آرامش حاکم در جنگل، علاقه مند به خرید ویلای جنگلی هستند. در مقابل ویلاهای ساحلی نیز مشکلات خاص خود را دارند. با توجه به همجواری با دریای خروشان، زمستانی سردتر و تابستانی شرجی و مرطوب انتظار ویلاهای ساحلی را می کشد.

اطلاع از قیمت ویلاهای همسایه هنگام خرید ویلا در مازندران

قیمت تمام شده ویلا، از دیگر موارد مهم هنگام خرید ویلا در مازندران است. چنانچه ویلای مورد نظر ساخته شده و آماده باشد، باید از خریدار در مورد قیمت گذاری و عوامل موثر در تعیین قیمت ویلا سوال کنید. اما اگر ویلا ساخته نشده و بصورت پیش فروش است، قبل از پرداخت وجه باید درباره قیمت نهایی از فروشنده سوال کنید. ویلایی را خریداری کنید که از هر نظر ایده آل شما باشد. برای آگاهی درباره قیمت ویلا می توان به محل ویلا مراجعه کرد. می توان از همسایگان، قیمت ویلا در آن منطقه را جویا شد. البته سن و امکانات بنا در قیمت گذاری بسیار تاثیر گذار هستند. بنابراین نمی توان حتی دو ویلای مجاور یکدیگر را هم قیمت دانست. نباید صرفا به دلیل اینکه همسایگان قیمت ویلا در آن منطقه را مبالغ مشخصی اعلام نموده اند، قیمت ویلا را تخمین زد.

2.png 2 - در خرید ویلا در مازندران به چه نکاتی باید توجه کرد؟ - khane-vilaey

مقایسه امکانات ویلا با ویلاهای همسایه

لازم است هنگام خرید ویلا در مازندران، امکانات ویلا را با ویلاهای همسایه مقایسه کنید. به عنوان مثال در صورت خرید یک ویلای لوکس، بهتر است سری به ویلاهای لوکسی که در نزدیکی ویلای مد نظر شما قرار دارند بزنید. امکانات ویلاها را با یکدیگر مقایسه کنید و قیمت آن ها را جویا شوید. ویلایی با چندین پارکینگ سرپوشیده طبیعتا قیمت بالاتری نسبت به یک ویلای بدون پارکینگ خواهد داشت. برخی ویلاها حیاطی خاکی یا پوشیده از شن دارند. در مقابل حیاط هایی سنگ فرش شده نیز که تمیزتر و مرتب تر به نظر می رسند نیز وجود دارد. انتخاب این دو طرح کاملا بسته به سلیقه شخصی شما می باشد. چرا که برخی معتقدند سنگفرش شدن حیاط در محیطی با بافت طبیعی چندان جالب توجه نیست. حتی از لحاظ ظاهری نیز می توانید مقایسه خوبی بین ویلای خود و ویلاهای همسایه انجام دهید.

بررسی شش دانگ بودن سند قبل از خرید ویلا

هنگام خرید ویلا در مازندران، دقت کنید که سند باید به صورت شش دانگ به نام خریدار خورده باشد. نباید هیچ گونه ابهامی درباره شش دانگ بودن سند وجود داشته باشد. برخی از خریداران ویلا پس از قطعی شدن خرید ویلا با مشکلات مربوط به شش دانگ بودن سند مواجه می شوند. چنانچه قصد خرید ویلای نیمه ساخت را دارید، تا زمانی که ساخت آن به پایان نرسیده نباید وجه را به صورت کامل پرداخت کنید. در این حالت تنها باید مبلغی به عنوان چیش پرداخت بپردازید تا زمانی که ساخت ویلا به اتمام برسد و سند به نام شما ارائه گردد. نکته مهم دیگر اینکه هنگام خرید ویلا در مازندران حتی در صورت سند دار بودن ویلا آن را بررسی کنید چرا که سند ویلا به هیچ عنوان نباید در رهن بانک باشد و هیچ گونه وامی نباید روی آن گرفته شده باشد.

تعیین وضعیت مالکیت و سند ملکی مطمئن

هنگام خرید ویلا حتما از وضعیت مالکیت ویلا اطمینان و اطلاعات زیادی را کسب کنید . و مطئن شوید که ویلای خود را از یک شخص و یا مشاور املاک مطمئن و سرشناس خریداری میکنید. تجربه و تبحر در زمینه خرید و فروش بسیار مهم است . متاسفانه این روزا خرید و فروش ویلاها همه گیر شده است ؛ به همین دلیل عده ای گول افراد بی تجربه و سودجو را میخورند .ولی باید به اینکه توجه کنید که کسب تجربه و انجام معامله پرسود و بدون هیچ گونه مشکلی کار هرکسی نیست و نیاز به کارشناسی و تجربه بالا میخواهد . مهم ترین بخش خرید هر گونه ملک یا زمینی داشتن سند قانونی مطمئن است . همچنین باید تمامی مراحل قانونی را طی کرده و آماده تحویل و به نام خریدار زدن باشد . باید دارای نامه یایان کار از شهرداری نیز باشد .

برای خرید ویلا در مازندران به افراد معتبر اعتماد کنید

خرید و فروش ویلا در مازندران یا هر جای شمال باید در بنگاه های مشاور املاک انجام شود. بهتر است هرگز بصورت توافقی با خریدار تنظیم سند نکنید. تنها در حضور یک مرجع معتبر معامله را تنظیم و سپس مبلغ را پرداخت و سند را به نام بزنید. در صورتیکه برای صرفه جویی در هزینه از مراجعه به مشاور املاک امتناع کنید، باید منتظر ضرر و زیان و عواقب معامله نیز باشید. از دیگر مشکلات موجود در این زمینه، قلابی بودن سند است. چنانچه سند قلابی بوده یا در گرو بانک برای وام باشد، خرید ویلای شما تبدیل به یک پروژه پیچیده و طولانی خواهد شد. بنابراین برای اینکه با مشکلات گفته شده مواجه نشوید به شما توصیه می کنیم حتما با فعالان و متخصصان در زمینه خرید و فروش ملک جهت خرید ویلا با قیمت دلخواه تان، مشورت کنید.

2 17 - در خرید ویلا در مازندران به چه نکاتی باید توجه کرد؟ - khane-vilaey

انشعابات قانونی و امکانات آب ، برق و گاز ویلا

ویلای مورد نظر برای خریداری باید دارای انشعابات قانونی آب ، برق ، گاز باشد . به طوریکه شما با هیچگونه مشکلی در زمینه قطعی این موارد مواجه نشوید .

کلام آخر

افزون بر نکات گفته شده بهتر است هنگام خرید ویلا در مازندران، به موارد امنیتی ویلا توجه کنید. همچنین بلافاصله پس از معامله، دیوارهای اطراف ویلا را بررسی کنید. سپس در اولین فرصت به سراغ قسمت‌ های داخلی ویلا بروید. چنانچه قبل از خرید ویلا با دیوارهای آسیب دیده و خراب مواجه شدید، از صاحب ویلا بخواهید که مرز آن را مشخص و دیوار را تعمیر کند. آب، برق و گاز به‌ عنوان امکانات پایه در هر ویلا نام به حساب می آیند. ویلایی که از تمام این امکانات برخوردار باشد، امتیاز بالاتری نیز خواهد داشت. امروزه و با توجه به ماهیت بسیاری از مشاغل، دسترسی به تلفن و اینترنت نیز اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. بنابراین  پس در انتخاب ویلا به وضعیت آنتن دهی منطقه توجه کنید. در این مقاله به بررسی نکاتی پرداخته شد که قبل از انتخاب یک ویلا باید به آن ‌ها توجه کنید

  • بخشی آفیشیال