بخشی آفیشال

محمد بخشی|مشاوره حرفه ای ویلا و آپارتمان در نوار ساحلی مازندران

بخشی آفیشال

محمد بخشی|مشاوره حرفه ای ویلا و آپارتمان در نوار ساحلی مازندران

همکاری با یک تیم تخصصی و کاربلد در زمینه مشاوره رایگان حقوقی و یک تیم ممتاز و حرفه ای در زمینه ی مشاوره رایگان فروش و ارائه ی خدماتی از قبیل تحلیل سیستم مدیریت،عارضه یابی،سرمایه گذرای و... . شایان ذکر است ، با وجود این سابقه و پیشینه، بزرگترین سرمایه ای که به آن مفتخر خواهیم بود ،اعتماد شما،همکاری با شما و جلب رضایت شماست.

۴۲ مطلب در مرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

موضوع تبادل حرارت و انرژی ساختمان با محیط یکی از اساسی ترین مسائلی است که ما با آن سروکار داریم. در آب و هوای شمال و در رابطه با ویلاهای شمالی ، به دلیل نوع ساخت و ساز در این منطقه و مسائل اقلیمی مطلوب ، باید راه حلی برای حل مشکلات مربوط به تبادل حرارت بیابیم. برای این منظور هنگام ساخت ویلا در شمال باید عایق حرارتی و نوع آن را نیز تعیین کنیم.

یکی از عوامل تأثیرگذار در تأمین آسایش انسان در فضاهای داخلی مربوط به تنظیم دمای اتاق نشیمن است. در ساختمانهای امروزی دیوارها مانند گذشته ضخیم نیستند و پوسته بیرونی تا حد ممکن نازک است که باعث افزایش تبادل حرارت می شود. اینجاست که نقش موثر عایق حرارتی مشخص می شود.

استفاده از عایق حرارتی در ویلاهای شمال ، تبادل حرارت را تا حد زیادی کاهش می دهد و همچنین هزینه های مربوط به سرمایش و گرمایش ویلاهای شمال را نیز کم می کند. از سوی دیگر در مصرف انرژی بهینه سازی انجام می شود.

عایق حرارتی چیست؟

این ماده از انتقال گرما از یک محیط به محیط دیگر جلوگیری می کند و ابزاری است که می توان از آن برای حفظ دمای ساختمان در حالت استاندارد و جلوگیری از اتلاف انرژی استفاده کرد.

استفاده از عایق حرارتی در ویلاهای شمال ممکن است هزینه ها را افزایش دهد اما در طولانی مدت مقرون به صرفه خواهد بود. عایق بندی مناسب قسمت های مختلف یک ویلا در شمال ، بازده انرژی را افزایش می دهد. در این فرایند می توان سقف ، کف ، لوله ها و سطوح سرد و گرم و همچنین دیوارهای جانبی را مد نظر قرار داد.

عایق های حرارتی مناسب ویلا در مازندران
عایق های حرارتی مناسب ویلا در مازندران

 

الیاف معدنی

الیاف معدنی یک عایق محبوب است که مرطوب و بی بو است و اجازه رشد کپک و قارچ را نمی دهد. در واقع این ماده برای آب و هوای مرطوب شمال و برای استفاده در ویلاهای مازندران مناسب است. از طرف دیگر ، این ماده قابل اشتعال نیست و نوعی عایق صوتی نیز است.

پشم سنگ

حتماً نام پشم سنگ را زیاد شنیده اید. پشم سنگ یکی از رایج ترین عایق های حرارتی است و برای استفاده در ویلاهای مازندران و شمال مناسب است. این عایق وزن کمی دارد و به راحتی قابل استفاده است. یکی از مزایای اصلی پشم سنگ این است که آب اشباع می شود اما ساختار خود را حفظ می کند و پس از خشک شدن مجدد ، همان خواص قبلی را دارد.

پرلیت

پرلیت یک سنگ آتشفشانی است که در مناطق مرطوب ایجاد می شود و بسیار سبک و غیرقابل اشتعال است. پرلیت جاذب صدا است و مقاومت خوبی در برابر پوسیدگی و حمله موریانه دارد. پرلیت مقاومت فشاری خوبی ندارد و رطوبت آن ضعیف است. پرلیت آب را جذب می کند و این باعث تخریب آن می شود ، شاید این بزرگترین عیب این ماده باشد.

تخته چوب پنبه فشرده

این نوع عایق با فشردن دانه های چوب پنبه ایجاد می شود و این کار با صمغ چوب پنبه انجام می شود. مقاومت فشاری آن خوب است اما مقاومت کششی کمی دارد. این عایق حرارتی در برابر رطوبت و پوسیدگی مقاوم است. استفاده از آن در مناطق با رطوبت بالا مناسب می باشد. بنابراین می تواند انتخاب مناسبی برای یک ویلا در مازندران و شمال باشد.

--------------------------------------------------------------

تیم تولید محتوا بخشی آفیشیال

  • بخشی آفیشیال
  • ۰
  • ۰

سرخرود یکی از مناطق زیبای شمالی است که در آن می توانید تنوع ساخت ویلا را مشاهده کنید. در این شهر امکاناتی برای شما فراهم شده است تا شما بر اساس سلیقه ی خود بتوانید انواع ویلاهای ساحلی ، ویلاهای جنگلی ، یک واحد شیک و مدرن و یا برج های مسکونی را به راحتی خریداری کنید.

اگر قصد خرید منزل برای زندگی و یا سرمایه گذاری در شهر سرخورد را دارید ، پیشنهاد ما به شما این است که با توجه به بودجه خود یکی از برج های مسکونی سرخرود را خریداری کنید. در این مقاله به معرفی برج های مسکونی در سرخرود می پردازیم.

ویژگی های برج های مسکونی سرخرود

با توجه به شرایط خاصی که برای ساخت برج های مسکونی در سرخرود در نظر گرفته شده است ، بسیاری از افراد تمایل دارند در آنها زندگی کنند یا یک یا چند واحد مسکونی برای اقامت موقت یا دائم در این برجها خریداری کنند.

ویژگی های برج های سرخرود:

· داشتن چشم اندازی از دریا و جنگل و مناظر زیبا و چشم نواز

· دسترسی به مرکز خرید بزرگ

· امکانات تفریحی و رفاهی فراوان

· دسترسی سریع به ساحل و جنگل

برج های مسکونی سرخرود را بشناسید
برج های مسکونی سرخرود را بشناسید

 

برج آرال 8

برج آرال 8 یکی از زیباترین برج های مسکونی سرخرود است که ما به شما پیشنهاد می کنیم قبل از خرید از هر برج دیگری از آرال 8 و امکانات بی نظیر آن دیدن کنید. این برج مسکونی نمای کاملی از دریا دارد و در هر کجا که زندگی می کنید می توانید از منظره زیبای دریا لذت ببرید. فاصله این برج تا دریا حدود 80 متر است و به راحتی می توانید در سواحل خزر قدم بزنید و نسیم خنک دریا را روی صورت خود احساس کنید.

برج اسکان

برج مسکونی دیگر در سرخرود ، برج اسکان است. این برج در مساحتی در حدود نهصد متر مربع ساخته شده است. این برج یکی از برج های خلوت سرخرود است که اگر به ساختمانهای با تعداد واحد زیاد علاقه ای ندارید، می توانید در این برج زندگی کنید. برج اسکان در یازده طبقه ساخته شده است که در مجموع 22 واحد دارد. همه واحدها دارای سه اتاق خواب هستند و منظره دلپذیری دارند و اتاقها طوری طراحی شده اند که رو به دریا هستند ، بنابراین با بازکردن پنجره می توانید از نمای زیبای دریا لذت ببرید.

برج الیزه

برج الیزه یکی از زیباترین برج های مسکونی سرخرود است که شکوه و جلوه خاصی دارد. این مجموعه در سال 1999 تکمیل شد که دارای واحدهای بسیار شیک و لوکس می باشد. امکانات زیادی برای راحتی و رضایت ساکنان نصب شده است. فاصله ورودی برج به دریا تنها 100 متر است. می توانید این برج را برای خود و خانواده خود خریداری کنید یا در یکی از واحدهای فوق لوکس آن سرمایه گذاری کنید. برای اینکه بتوانید از تالاب بی نظیر سرخرود دیدن کنید فاصله چندانی از برج تا تالاب ندارید و می توانید به راحتی به آن دسترسی داشته باشید.

برج مجلل سفید

برج مجلل سفید یکی از برج های مسکونی سرخرود می باشد که بسیار شیک و مجلل طراحی شده است. بهترین ویژگی آن داشتن منظره بسیار زیبا از طبیعت سرخرود است. همه واحدها به صورت مبله مورد استفاده ی خریداران قرار می گیرند و دیگر نیازی به تهیه لوازم خانگی ندارید. شما می توانید واحدها را تماشا کرده و طبق سلیقه خود یک آپارتمان مبله در این برج خریداری کنید.

------------------------------------------------------------

تیم تولید محتوا بخشی آفیشیال

https://bakhshiofficial.com/%d8%a8%d8%b1%d8%ac-%d8%b3%d8%a7%d8%ad%d9%84%db%8c-%d8%b3%d8%b1%d8%ae%d8%b1%d9%88%d8%af/

  • بخشی آفیشیال
  • ۰
  • ۰

درست است که در شهر های شمالی کشور به دلیل دسترسی به دریا امکان آب تنی و انجام تفریحات آبی برای افراد فراهم است ولی بنا به دلایل امنیتی چون احتمال غرق شدن، کثیف بودن آب دریا، وجود هرنوع آلودگی میکروبی و امکان انتقال آن به افراد و همچنین وجود برخی جانوران دریازی ناقل بیماری، شنا کردن در دریا چندان توصیه نمی گردد. به همین دلیل صاحبان ویلاها درصدد ساخت استخر در ویلاهای خود برآمده اند تا علاوه بر خدمات رفاهی و تفریحی که برای ساکنین فراهم می کند، در صورتی که از نظر درمانی نیز به آب یا سونا و جکوزی نیاز باشد بتوانند از امکانات داخل ویلاهای خود بهره ببرند، با توجه به همین دلایل ذکر شده می توان به تاثیر وجود استخر در قیمت ویلاها پی برد.

خرید یک ویلای استخردار مزایای زیاد و تاثیرات مثبتی بر شرایط زندگی افراد دارد، همانطور که می دانید با ورزش کردن مرتب و علی الخصوص شنا می توان با افزایش ضربان قلب و افزایش استقامت بدنی سلامت جسمی را بهبود ببخشد، و شما با داشتن یک ویلای استخردار در واقع به استخر خصوصی خود دسترسی دارید تا هر زمان که بخواهید شنا کرده و از آن لذت ببرید. از دیگر مزیت های داشتن استخرهای شنا، تأمین سلامت قلب و عروق، انعطاف‌پذیری و بهبودی جسمی است چرا که شنا خود به عنوان یکی از سالم ترین و بهترین ورزش ها به حساب می آید و به خصوص برای بیماران مفصلی که باعث کاهش درد بدن آن ها می شود، ام اس و آسم داران به شدت توصیه می گردد چون با شنا کردن می توان حجم ریه را تا حدود زیادی بهبود بخشید. همچنین وجود یک استخر تفریحی برای شنا در داخل خانه، سلامت روانی و کیفیت زندگی افراد را نیز تقویت کرده و می تواند زندگی اجتماعی افراد را گسترش دهد.

آیا وجود استخر در قیمت ویلا تاثیرگذار است؟
آیا وجود استخر در قیمت ویلا تاثیرگذار است؟

 

ولی داشتن استخر در ویلا همیشه جنبه مثبت نداشته و دارای معایبی چون، مراقبت و نگهداری منظم جهت جلوگیری از رشد جلبک ها در آب، استفاده از انواع حفاظ های اطراف استخر برای ممانعت از پرت شدن ناخواسته افراد در آب، تامین اقدامات احتیاطی و ایمنی استخر برای کودکان، پرداخت هزینه مازاد برای بیمه، پمپ آب و .... نیز می باشند.

اگر چه ممکن است در ابتدا در رابطه با ساخت استخر در ویلا دچار تردید شوید، چرا که ممکن است هزینه های بالایی را برای شما تحمیل کنند، ولی باید به این نکته توجه داشته باشید که تاثیر وجود استخر در قیمت ویلا دو سویه است، یعنی تا زمانی که خودتان صاحب ویلا هستید بیشترین استفاده را از آن خواهید برد و اگر زمانی قصد فروش آن را داشتید با اطمینان خاطر می توانید به دو برابر قیمت منزل خود را معامله کنید، چرا که مردم می دانند برای خرید یک ویلای لوکس استخر دار بایستی هزینه به مراتب بیشتری نسبت به ویلای بدون استخر پرداخت نمایند.

-----------------------------------------------------

نیم تولید محتوا بخشی آفیشیال

  • بخشی آفیشیال
  • ۰
  • ۰

دیوارهای یک ساختمان به عنوان عوامل جداسازی دو فضای مجزا از یکدیگر عمل می کنند، از طرفی دیگر استفاده از انواع روش های مختلف برای زیباتر نشان دادن آنها و به ویژه در ویلا ها، در ایجاد فضای زیبا و آرامش بخش بسیار موثر خواهد بود. یکی از معمول ترین انواع پوشش های دیوار استفاده از رنگ ها می باشد که می توان با استفاده از ترکیبی از رنگ های مختلف یک فضای چشم نواز و البته پر نور به ویلا بخشید، این رنگ ها را می توان با توجه به کاربردشان به انواع رنگ آنتی باکتریال، رنگ عایق رطوبتی ، رنگ ضد امواج الکترومغناطیسی، رنگ ضد حریق و رنگ سلولزی تقسیم بندی کرد.

استفاده از کاغذهای دیواری به عنوان دیوارپوش ویلاها نیز بسیار کاربردی است، انواع مختلف کاغذ دیواری ها در جنس ها، طرح و مدل های مختلفی وجود دارند که بسته به فضای مورد استفاده خود می توانید یکی از آن ها را انتخاب کنید.

دیوارپوش های سنگی که در بخشی از قسمت های ویلا نمای جالبی به آن خواهند بخشید نیز از دیگر انواع دیوار پوش ها هستند که معمولا از جنس قطعات مرمر و گرانیت بوده، و از دوام و مقاومت بالایی در برابر ضربه و خراشیدگی برخوردار می باشند.

انواع پوشش دیوار در طراحی داخلی ویلا
انواع پوشش دیوار در طراحی داخلی ویلا

 

از دیگر انواع دیوارپوش های مورد استفاده در ویلاها می توان به جنس ام دی اف در ضخامت های مختلف اشاره نمود که توسط دستگاه سی ان سی شیار خورده و با طراحی های منحصر بفرد بصورت پازلی در اشکال مختلف یا به صورت پنل تولید می شوند.

دیوار پوش های لمسه یا روکش پارچه که می تواند از روکش چرم نیز ساخته شود، امروزه به صورت ترکیب با سایر متریال ها چون استیل یا دیوارکوب های شیاردار طرح های بسیار شیک و جذابی را خلق می کنند که چشم هر بیننده ای را به خود خیره می کند.

دیوارپوش چوبی به علت رنگ گرم و جنس طبیعی که دارد فضای آرامش بخش و زیبایی را به ویلاها می بخشد، از سوی دیگر این دیوار پوش ها عایق صدا و گرما نیز می باشد و موجب کم شدن رد و بدل صوت از محیط خارجی به داخل می شود.

دیوارپوش پی وی سی، یک پوشش مقاوم در برابر نفوذ آب، بادوام و دارای قابلیت تمیز شوندگی است که در طرح، بافت، رنگ و ابعاد گوناگون طراحی و قابلیت اجرا دارد. هر چند ممکن است هزینه اولیه دیوارپوش پی وی سی نسبت به رنگ و یا کاغذ دیواری در نظر افراد بیشتر باشد ولی به علت دوام بالا و کیفیت ماندگار این پوشش به مدت طولانی، خواهید دید که ارزش هزینه کردن را دارد.

در نهایت، در صورت استفاده ترکیبی از هر کدام از این دیوارپوش ها در قسمت های مختلف ویلاها می توانید نمایی جذاب ایجاد کنید و هر کدام از این قسمت ها را به یک مکان منحصر بفرد تبدیل نمایید.

-----------------------------------------------

تیم تولید محتوا بخشی آفیشیال

 

  • بخشی آفیشیال
  • ۰
  • ۰

سرخرود یکی از شهرهای ساحلی استان مازندران است که به دلیل داشتن مزایایی فراوانی چون آب و هوای مطلوب، مناظر زیبا و چشم نواز و نزدیکی به دریا، فراهم بودن تسهیلات رفاهی به یکی از شهرهای محبوب شمالی تبدیل شده است، بنابراین بسیاری از افراد روی به خرید برج ها، ویلاها و خانه های مسکونی در این منطقه خوش آب و هوا آورده اند.

عوامل مختلفی در قیمت خرید یک واحد برج در سرخرود تاثیر گذار است که در این مطلب به چند مورد از آنها اشاره می کنیم.

تعداد واحدها در هر طبقه یکی از فاکتورهای موثر در تعیین قیمت یک واحد برج است، چرا که هر چه تعداد واحد کمتر آرامش و آسایش افراد بیشتر و به همان نسبت قیمت نیز بالاتر خواهد بود.

قیمت خرید یک واحد برج در سرخرود چند است؟
قیمت خرید یک واحد برج در سرخرود چند است؟

 

به دلیل عدم دسترسی افراد برج نشین به پشت بام یا حیاط، برای اهالی این برج ها تراس اهمیت ویژه ای پیدا خواهد کرد، هر چه تراس یک واحد بزرگتر باشد و البته منظره زیبایی نیز داشته باشد قیمت آن واحد نیز بیشتر خواهد بود. چرا که با بزرگتر شدن تراس استفاده و کاربردهای آن نیز علاوه بر نقش تهویه ای و خشک کردن لباس ها بیشتر می شود، شما می توانید با قرار دادن میز و صندلی و تزئین کردن تراس خود، از فضا و هوای مطبوع لذت ببرید.

از آنجایی که برج های سرخرود به طور معمول ببین 20 الی 25 طبقه ساخته می شوند، هر چه تعداد آسانسورها بیشتر و جادارتر باشد در حمل بارها راحتتر خواهید بود، پس یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار در قیمت برج سرخرود آسانسورهای حمل بار می باشند.

از دیگر امکانات رفاهی برج ها می توان به وجود استخر و سونا و جکوزی اشاره کرد که بخشی از امکانات مهیج و لذت بخش برج می باشند. در صورتی که برج مد نظر شما این امکانات را نیز داشته باشد قطعا در قیمت آن بی تاثیر نخواهد بود.

در اکثر ساختمان ها و بویژه برج ها، ساکنین برای رسیدگی به امور برج و یا ساختمان خود، جلسات کاری شان را در لابی ساختمان برگزار می کنند، پس این مهم است که لابی برج از امکانات و ابعاد استاندارد برخوردار باشد تا در صورت لزوم به کنترل رفت و آمد افراد نیز پرداخته و امنیت و آسایش ساکنین آن را برقرار کنند.

از دیگر امکانات آسایشی و رفاهی برج ها می توان به پارکینگ های اختصاصی و مهمان، سالن های بازی کودک، بیلیارد، آمفی تئاتر، دوربین های مدار بسته، سیستم های اطفاء حریق، پنجره های دو جداره، درب های ضد سرقت و ... اشاره نمود.

در صورتی که تمایل به خرید واحدهایی از برج های سرخرود را دارید به تمامی نکاتی که گفته شد دقت نمایید، توجه داشته باشید که طبقات اول به دلیل سر و صدا و مزاحمت هایی که ممکن است پیش بیاید ارزانتر از طبقات بالاتر هستند، از نظر ما بهترین طبقات برای خرید واحد در برج، طبقات 6 و 7 می باشند.

------------------------------------------------------------

تیم تولیدمحتوا بخشی افیشیال

  • بخشی آفیشیال
  • ۰
  • ۰

معماری نئوکلاسیک (ساختمانهایی که با عناصر کلاسیک یونانی و رومی طراحی شده اند) نزدیک به 300 سال است که انسانها را در سراسر جهان مجذوب خود کرده است. اگرچه این تمدنهای باستانی، پایه و اساس بسیاری از جنبش های هنری و معماری بوده اند - رومانسک، رنسانس، باروک و برخی دیگر - نئوکلاسیسیسم با احیای بیشتر فرم ها و ساختارهای کلاسیک مشخص می شود. بسیاری از شناخته شده ترین ساختمانهای دولتی در سراسر جهان، از خانه های خانواده سلطنتی گرفته تا ساختمانهای قانونی در دنیای جدید، به این سبک طراحی یا بازسازی شده اند. در طول نیمه دوم قرن 18 و بیشتر قرن نوزدهم، نئوکلاسیسیسم به عنوان سبک اصلی ساختمان سازی در اروپا باقی ماند و از مناطق غربی به شرق قاره و بخش های زیادی از آمریکای لاتین و ایالات متحده گسترش یافت، جایی که دولتهای تازه تاسیس شده در صدد تقلید از این سبک بودند. از جمله شگفت انگیزترین ساختمان های نئوکلاسیک جهان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

لندن: خانه چیسویک

Chiswick House در غرب لندن که توسط ریچارد بویل، ارل برلینگتون طراحی شده و یکی از بهترین نمونه های باقی مانده از معماری الهام گرفته از پالادیان است. هندسه و نسبت در اینجا برتری دارد و از هشت ضلعی، دایره و مستطیل در پلان آن استفاده می شود. گنبد شیب دار این بنا نیز با الهام از پانتئون در رم ساخته شده است.

پاریس: پانتئون

این بنا یادبود محله لاتین بین سالهای 1758 تا 1790 به سفارش پادشاه لوئیس پانزدهم، که قصد داشت آن را کلیسایی به سنت ژنیوف، قدیس حامی پاریس، و طراحی شده توسط معمار ژاک ژرمن سوفلو، اختصاص دهد، ساخته شد.

در سال 1791، در جریان انقلاب فرانسه، مجلس ملی فرانسه به تغییر کلیسای سنت ژنوویو به مقبره برای بقایای شهروندان برجسته فرانسوی که از المان پانتئون الگو گرفته شده بودند، رای داد. این گنبد از سنگ ساخته شده است. نما و پرده آن، که از یک معبد یونانی الگو گرفته و دارای ستون های کورینتی و مجسمه سازی توسط دیوید آنجرز است، در سال 1837 تکمیل شد.

آیا شگفت انگیزترین ساختمان های نئوکلاسیک جهان را می شناسید؟
آیا شگفت انگیزترین ساختمان های نئوکلاسیک جهان را می شناسید؟

 

واشنگتن دی سی: ساختمان کنگره ایالات متحده

سبک نئوکلاسیک ساختمان کاخ سفید آمریکا - الهام گرفته از ساختمانهای یونان باستان و روم است. گنبد نمادین این ساختمان، توسط توماس والتر طراحی شده و از سال 1856 تا 1866 ساخته شده است، این ساختمان از چدن ساخته شده است و دارای ستون ها، براکت ها، پنجره ها و مجسمه های تاج دار است.

لندن: کاخ باکینگهام

اگرچه تا زمانی که ملکه ویکتوریا در سال 1837 بر تخت پادشاهی بنشیند این محل به عنوان محل رسمی برای پادشاهی بریتانیا شناخته نشد، در واقع در سال 1703 ساختمانی که هسته کاخ امروزی را شکل می‌دهد، یک خانه شهری متعلق به دوک باکینگهام بوده است که بعدها توسط معماران، جان نش و ادوارد بلور سه کاخ دیگر به این مجموعه اضافه کرده و آن را گسترش دادند.

برلین: موزه آلتس

موزه آلتس که توسط کارل فردریش شینکل تحت فرمان پادشاه فردریش ویلهلم سوم طراحی شده یکی از بهترین نمونه های معماری نئوکلاسیک در آلمان است و قدیمی ترین موزه برلین نیز شناخته می شود.

هاوانا: ال کاپیتولیو

ساختمان ملی کاپیتول یکی از پربازدیدترین ساختمانها در هاوانا است که توسط Eugenio Rayneri Piedra طراحی و بین سالهای 1926 تا 1929 ساخته شده است. این گنبد که دارای روکش سنگی در اطراف یک قاب فولادی است، از ساختمان پانتئون در پاریس الهام گرفته شده است.

-----------------------------------------------------------

تیم تولید محتوا بخشی آفیشیال

-

  • بخشی آفیشیال
  • ۰
  • ۰

خرید ویلا در آب و هوای دلپذیر از جمله شمال کشور می تواند جمله موضوعاتی باشد که فکر کردن به آن زیباست. برای خرید ویلا در شمال ، معمولا به مشاوران املاک مراجعه می کنید تا گزینه های مختلفی را به شما پیشنهاد دهند. ممکن است بخواهید در روستا یا منطقه خاصی ویلا بخرید یا چند انتخاب داشته باشید. با این حال ، دانستن ویژگی های یک ویلای خوب قبل از خرید می تواند به شما در داشتن عملکرد هوشمند در این زمینه کمک کند. در این مقاله ویژگی های یک ویلا خوب را توضیح می دهیم.

دسترسی و موقعیت مکانی خوب

تا اسم ویلا به گوشمان می خورد همه به فکر خرید ویلا در شهرهای شمالی و کنار دریا هستیم. اما در همان تهران می توانید ویلای رویایی خود را داشته باشید به شرطی که از نظر موقعیت مکانی و دسترسی ، مکانی مناسبی برای خرید ویلا انتخاب کنید. مکان مناسب می تواند تجربه افراد را از یک زندگی سخت و شلوغ به یک زندگی ساده و شیرین تغییر دهد.

هوای پاک

هوای آلوده تهران که همه آن را می شناسند. آلودگی هوا خطرات زیادی برای کودکان و افراد مسن دارد ، از جمله کسایی که سرطان ریه دارند. قبل از خرید ویلا باید توجه داشت که باید ویلا را در مکانی خریداری کنید که آلودگی آنجا بسیار کم باشد.

یک ویلای خوب چه ویژگی‌هایی  دارد؟
یک ویلای خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟

 

امکانات داخلی ویلا

امکانات داخلی ویلا توجه اکثریت را به خود جلب می کند. همه به دنبال یک ویلا لوکس با امکانات بالا هستند. معمولا ویلا ها امکانات مختلفی دارند و هر کس در خرید ویلا دنبال امکانات خاصی می باشد. پس هنگام خرید ویلا به امکانات داخلی آن توجه کنید و مطمئن شوید ویلایی که می خواهید خریداری کنید تمام امکاناتی که می خواهید را دارد.

مناظر عالی

اساساً یکی از مهمترین ویژگی هایی که در هنگام خرید ویلا مورد توجه مالکان است ، نمای ساختمان است. ایده خرید ویلا زمانی به ذهن خطور می کنند که مردم می خواهند از سبک زندگی آپارتمانی دور شده و از طبیعت و مناظر زیبا لذت ببرند. بنابراین ، انتخاب ویلا در مناطق کوهستانی و جنگلی ، نزدیک رودخانه یا دریاچه ، یکی از بزرگترین خواسته های مالکان است.

باغ و یا فضای سبز

اگر می خواهید هر روز گل هایی طبیعی و زیبا روی میز غذا خوری شما قرار گرفته باشد ، بهتر است باغی از گل های زیبا و تزئینی در ویلای خود ایجاد کنید. کارشناسان گل و گیاه دقیقاً می دانند کدام گلها با آب و هوای شهر و منطقه شما سازگار هستند. علاوه بر این ، باغ شما حتی می تواند به یک گلخانه خصوصی تبدیل شود که در آن می توانید انواع گل ها و حتی سبزیجات مورد علاقه خود را پرورش دهید.

طراحی به سبک مدرن

سبک طراحی و ساخت ویلا می تواند از ویژگی های یک ویلای خوب باشد. عناصر موجود در ویلا سبک آن را تعیین می کند. اگر این عناصر ، عناصری کلاسیک و قدیمی باشند ، به ویلا شما یک سبک کلاسیک می دهند. برعکس ، اگر این عناصر جدید باشند به ویلا شما سبک مدرن می دهند. انتخاب ویلایی که سبک آن کلاسیک یا مدرن است کاملاً بر اساس سلیقه شخصی است.

--------------------------------------------------------------

تیم تولید محتوا بخشی آفیشیال

  • بخشی آفیشیال
  • ۰
  • ۰

ویلاهای شمال از نظر نزدیک بودن به طبیعت سرسبز شمال و دارا بودن فضایی زیبا و رویایی نوعی سرمایه گذاری مطمئن هستند و می توانند یک هدف مشخص برای آینده شما باشند.

خرید ویلا در شمال همواره مورد توجه افراد مشتاق سرمایه گذاری در این منطقه بوده است و سازندگان از دیرباز توجه ویژه ای به ساخت و ساز در این منطقه داشته اند. وقتی به قدمت برخی از این شهرها نگاه می کنیم ، می بینیم که ساخت و ساز اصولی و صحیح می تواند مجموعه ای را برای سالهای طولانی مرفه و محبوب نگه دارد. ویلاهای شمال به ویژه ویلاهای واقع در شهرهای ساحلی همواره دارای بهترین کیفیت هستند.

در این راستا، اگر می‌خواهید در طراحی داخلی ویلا های خود محیطی منظم و زیبا خلق کنید، باید از نکاتی پیروی کنید. یکی از این نکات استفاده از ارگانایزر است. اگر می خواهید بدانید ارگانایزر چیست این متن را تا آخر بخوانید.

دلایل خرید ارگانایزر برای ویلاهای شمال

حتما برای شما هم اتفاق افتاده است که قسمت شلوغ اتاق ، کشو و خانه شما را اذیت می کند و شما به فکر راهی برای نظم دادن به آن هستید. این جایی است که یکی از همه کاره ترین وسایل یعنی ارگانایزر به شما کمک می کند تا از شلوغی عبور کنید. اگر قصد دارید برای ویلا های خود ارگانایزر تهیه کنید تا آخر این مقاله همراه ما باشید تا با کاربرد های آن آشنا شوید.

همانطور که می دانید این روزها بیشتر خانه ها از جمله ویلاهای شمال و ویلاهای مازندران بزرگ نیستند و از این نظر اتاق ها و کمد ها کوچکتر خواهند بود. این امر مشکلاتی را برای ساکنین این خانه ها به دلیل کمبود فضا ایجاد کرده است و در بسیاری از موارد افراد ممکن است برخی از وسایل خود را بیرون بیاندازند ، صرفاً به این دلیل که فضای کافی برای نگهداری آنها را ندارند. بسیاری از مشکلات تنها با یک ارگانایزر قابل حل است!

دلایل خرید ارگانایزر  برای ویلا
دلایل خرید ارگانایزر برای ویلا

 

استفاده از ارگانایزر در کشو برای ویلاها

یکی از قسمت هایی که قطعاً به یک ارگانایزر نیاز دارد ، کشوها هستند. هر چه اندازه آنها بزرگ تر باشد و وسایل بیشتری را در خود جا دهند ، بیشتر به یک ارگانایزر نیاز دارند.

در این راستا ، ارگانایزر های مخصوصی برای کشوها وجود دارد که با توجه به ابعاد و اندازه وسایلی که می خواهید در آنها قرار دهید ، می توانید آنها را برای ویلاهای خود تهیه و استفاده کنید.

استفاده از ارگانایزر در آشپزخانه ویلاها

شاید یکی از فضاهای متنوع برای هر خانه آشپزخانه آن باشد. در حقیقت ، وسایل کوچک و بزرگ در کنار هم فضای آشپزخانه را تشکیل می دهند و از آنجا که آنها ابزار کار و لوازم جانبی هستند که باید در صورت نیاز به سرعت در دسترس باشند ، حتما باید از ارگانایزر در آشپزخانه های خود استفاده کنید.

اگر به دنبال سازماندهی لوازم آشپزخانه خود در ویلاها هستید ، کابینت ها نقش تقریبا زیادی برای شما ایفا کرده اند. اما گاهی اوقات ما به دنبال نظم بیشتر فضا هستیم و برای چیدمان لوازم خود به لوازم اضافی نیاز داریم. اینجاست که ارگانایزر آشپزخانه وارد کار می شود.

این ارگانایزر را می توان در اشکال و ابعاد مختلف تهیه کرد. از ارگانایزر دیواری گرفته تا ارگانایزریی که در کشوها و کابینت ها جا می شوند. باید ببینیم به دنبال چه چیزی هستیم و می خواهیم از این ارگانایزر در این زمینه استفاده کنیم ا بتوانیم دقیقا آنچه که می خواهیم را خریداری کنیم.

----------------------------------------------------

تیم تولید محتوا بخشی آفیشیال

https://bakhshiofficial.com/%d9%88%db%8c%d9%84%d8%a7-%d8%b4%d9%87%d8%b1%da%a9-%d8%ae%d8%b2%d8%b1%d8%b4%d9%87%d8%b1/

  • بخشی آفیشیال
  • ۰
  • ۰

برق از آن دسته از انرژی ها هست که جایگزینی آن غیر ممکن است و علاوه بر این ، انرژی زیادی برای تولید آن استفاده می شود تا ما بتوانیم زندگی آسوده تری داشته باشیم. بنابراین صرفه جویی در مصرف برق کاری است که همه ی ما باید انجام دهیم اما چگونه ؟

برای یافتن پاسخ این سوال حتما این متن را تا آخر بخوانید.

روشنایی

یکی از راههای صرفه جویی در مصرف برق استفاده از نور طبیعی برای روشنایی است. بهتر است تا جای ممکن از نور طبیعی خورشید به جای نور مصنوعی استفاده کنید. مهم نیست که در دفتر هستید یا در خانه ، این یک راه خوب برای صرفه جویی در مصرف برق است. استفاده از نور طبیعی باعث خوشحالی بیشتر در محل کار و خانه می شود.

تعویض لامپ های قدیمی در ویلاها

شاید شما از اهمیت زیاد این موضوع اطلاع ندارید یا از آن بی خبر هستید! اما گاهی فقط یک قدم کوچک برای تعویض لامپ های قدیمی در ویلاها ، تأثیر فوق العاده ای خواهد داشت. جایگزینی لامپ های رشته ای با لامپ های LED کم مصرف نه تنها در مصرف برق صرفه جویی می کند ، بلکه نور بیشتری را برای ویلا و منازل به ارمغان می آورد. خوب است بدانید که استفاده از لامپ های رشته ای باعث هدر رفتن 98٪ انرژی گرمایی می شود. در مقابل ، لامپ های به اصطلاح کم مصرف ، علاوه بر مصرف انرژی کمتر ، طول عمر بیشتری نیز دارند.

با چه روشهایی در مصرف برق ویلا صرفه جویی کنیم؟
با چه روشهایی در مصرف برق ویلا صرفه جویی کنیم؟

 

لوازم اضافی را از برق بکشید

آیا می دانید که وسایل برقی که خاموش هستند اما در دوشاخه برق قرار دارند ، برق مصرف می کنند. حتی دستگاهی مانند قهوه ساز برای مدت طولانی پس از استفاده و خاموش شدن برق مصرف می کند.

استفاده از تلفن سیمی با دکمه روشن / خاموش کار را آسان تر می کند. کابل اجازه می دهد تا چندین دستگاه به برق متصل شوند. بنابراین به جای این که مجبور شوید 5 دستگاه برقی را از برق بکشید ، فقط با جدا کردن سیم ، برق دستگاه های بلا استفاده و پریز برق را خاموش کنید.

در پایان روز کامپیوتر خود را خاموش کرده و آن را از برق جدا کنید. کامپیوترها از قدرت زیادی استفاده می کنند ، بنابراین برای صرفه جویی در انرژی و هزینه بهتر است آن را از برق جدا کنید.

استفاده از وسایل برقی کم مصرف در ویلاها

در گذشته سازندگان لوازم برقی توجه چندانی به میزان مصرف برق در دستگاه مورد نظر نداشتند. اما در حال حاضر در لوازم الکتریکی جدید ما در این زمینه با رویکرد جدیدی روبرو هستیم و اکثر این وسایل علاوه بر کارایی و عملکرد بهتر بهینه سازی شده اند و هنگام استفاده از آن ها برق کمتری مصرف می شود.

لامپ های اضافی را خاموش کنید

ممکن است با کلیشه ها یا توصیه های کلیشه ای برخورد کرده باشید! اما این اصلاً کلیشه ای نیست و یک ضرورت است که دوباره تکرار کنیم! اگر می خواهید در ویلاهای خود در مصرف برق صرفه جویی کنید ، لامپ هایی را که استفاده نمی کنید خاموش کنید. علاوه بر این در صورت نیاز به نور بیشتر استفاده از لامپ های کم مصرف را جایگزین لامپ های رشته ای کنید.

-------------------------------------------------

تیم تولید محتوا بخشی آفیشیال

  • بخشی آفیشیال
  • ۰
  • ۰

ویلاها عموما باید با واحدهای آپارتمانی تفاوت هایی داشته باشند، زیرا شما در ساخت یک واحد مستقل آزادی عمل بیشتری دارید و می توانید تغییرات دلخواهتان را اعمال کنید، اما در واحدهای آپارتمانی محدود هستید.

ساخت ویلا به صورت دوبلکس می تواند زیبایی بسیار بیشتری به آن ببخشد، هم چنین در این صورت می توانید به خوبی از فضایی که برای ساخت خانه دارید، استفاده کنید و حداکثر بهره وری را داشته باشید.

ایده های بسیار زیادی برای ساخت ویلاهای دوبلکس وجود دارد، که بنا به سلیقه افراد متفاوت خواهد بود، اما در این مقاله قصد داریم ایده های کوچکی که ممکن است در ساخت ویلای دوبلکس به شما کمک کند را بیان کنیم.

روف گاردن انتخابی عالی برای ویلای دوبلکس

یکی از پیشنهادات بسیار جذاب در ساخت ویلاهای دوبلکس می تواند روف گاردن باشد، شما می توانید گونه های مختلف گیاهی را در روف گاردنتان پرورش دهید و هرگاه دلتان خواست از آرامش آنجا بهره ببرید.

برای دلپذیرتر کردن روف گاردن میتوانید از آبنما، حوض، پرنده های آواز خوان و... نیز استفاده کنید، زیرا اینگونه محیط با صفاتری ایجاد خواهید کرد. حتی اگر فضا به اندازه کافی داشته باشید می توانید میز پینگ پنگ، زمین گلف مصنوعی و... نیز در آنجا قرار دهید و اوقات فراغتتان را به راحتی سپری کنید.

تراس محلی برای راحتی

بدون شک ویلایی که تراس نداشته باشد، با یک واحد عادی تفاوتی نخواهد داشت، بنابراین قرار دادن یک تراس در طبقه دوم ویلای دوبلکس می تواند فضایی دل انگیز برای استفاده از چشم انداز ویلا باشد. حتی میتوانید با قراردادن میز و صندلی محلی برای پذیرایی از مهمان هایتان بسازید و آن‌ها را به صرف یک چای به تراستان دعوت کنید.

ایده های جذاب برای دکوراسیون ویلاهای دوبلکس
ایده های جذاب برای دکوراسیون ویلاهای دوبلکس

 

اتاق خواب ها کجا باشند؟

ایده های بسیار زیادی برای قرار دادن اتاق خواب ها در ویلای دوبلکس وجود دارد و بیشتر به موقعیت قرارگیری ویلا بستگی دارد. شما می توانید از طبقه پایین تنها به عنوان پذیرایی استفاده کنید و طبقه بالا را برای قرار گیری اتاق خواب ها انتخاب کنید و یا اینکه می توانید در هر دو طبقه بخشی را به اتاق خواب ها و بخشی را به پذیرایی معطوف کنید.

پله ها و نردبان ها

از زیبایی های ویلاهای دوبلکس استفاده از پله و یا نردبان در خانه است، در حال حاضر پله های بسیار متنوع و جذابی وجود دارد که می توانید در ویلای دوبلکس استفاده کنید.

شما می توانید طبقه بالا را به گونه ای بسازید که هم با پله و هم با نردبان به آن دسترسی داشته باشید، یا یک اتاق مطالعه داشته باشید که تنها با نردبان به آن دسترسی وجود داشته باشد و بتوانید ساعت ها با ارامش در آنجا مطالعه کنید و کسی نتواند برایتان مزاحمت ایجاد کند.

البته در برخی از ویلاهای دوبلکس که سقف بلندی دارند، میتوان از آسانسور نیز استفاده کرد، چرا که ممکن است حمل برخی وسایل به طبقه بالا به وسیله پله ها کمی سخت باشد، اما قراردادن یک آسانسور شیشه ای می تواند این موضوع را حل کند و باعث می شود اوقاتی که در ویلا سپری می کنید، لذت بخش‌تر باشد.

  • بخشی آفیشیال