بخشی آفیشال

محمد بخشی|مشاوره حرفه ای ویلا و آپارتمان در نوار ساحلی مازندران

بخشی آفیشال

محمد بخشی|مشاوره حرفه ای ویلا و آپارتمان در نوار ساحلی مازندران

همکاری با یک تیم تخصصی و کاربلد در زمینه مشاوره رایگان حقوقی و یک تیم ممتاز و حرفه ای در زمینه ی مشاوره رایگان فروش و ارائه ی خدماتی از قبیل تحلیل سیستم مدیریت،عارضه یابی،سرمایه گذرای و... . شایان ذکر است ، با وجود این سابقه و پیشینه، بزرگترین سرمایه ای که به آن مفتخر خواهیم بود ،اعتماد شما،همکاری با شما و جلب رضایت شماست.

  • ۰
  • ۰

خرید ویلا، یکی از معدود سرمایه گذاری هایی است که پاداش شخصی و مالی می دهد و لازم نیست که یک سرمایه دار واقعی در املاک و مستغلات باشید.

خانه ای برای تعطیلات بخرید تا با شرایط خود زندگی کنید

خرید ویلا به شما امکان می دهد درآمد خود را متنوع کنید، ثروت بسازید، برای بازنشستگی برنامه ریزی کنید و البته بدون هیچ هزینه اضافی برای خود مرخصی بگیرید. برخی از سرمایه گذاران یک سود بیشتر از سایرین دارند، اما هنگامی که دلیل اصلی خرید ویلا را روشن کردید، می توانید جستجوی خود را متمرکز کنید و سرمایه گذاری خود را با اولویت های خود مطابقت دهید.

1. درآمد خود را متنوع کنید

وقتی ویلا را خریداری می کنید و آن را برای مدتی که قصد مسافرت ندارید، اجاره می دهید، می توانید یک جریان درآمد کوتاه مدت اجاره ایجاد کنید. این درآمد می تواند مکمل حقوق و دستمزد شما و سایر درآمد های حامل بهره باشد.

بهینه سازی این درآمد علم موشکی نیست، بلکه علم املاک و مستغلات است. شما می می توانید با یک نماینده که دارای مهارت محلی و مهارت در زمینه اجاره ویلا است همکاری کنید تا به شما در خرید ویلا با نرخ مناسب در بازار عالی کمک کند.

۴ دلیل قانع کننده برای خرید ویلا
۴ دلیل قانع کننده برای خرید ویلا

 

2. ایجاد عدالت و ثروت

هنگام خرید ویلای شخصی، به جامعه سرمایه گذاران باهوش می پیوندید که ارزش دارایی های املاک و مستغلات را درک می کنند. دارایی شما می تواند یک سرمایه گذاری یا میراثی باشد که برای خانواده خود به جا می گذارید.

اما، هنگام خرید ویلا، مجبور نیستید پول نقد یا کل پس اندازتان را پرداخت کنید. تقریباً 75٪ از افرادی که ویلا خود را می خرند از طریق نوعی تأمین مالی سرمایه گذاری می کنند. سپس با میزبانی از مستاجران کوتاه مدت، وام مسکن، اقساطی و ... می توانید برای امروز و فردایتان ثروت بسازید.

3. برنامه بازنشستگی

ممکن است بازنشستگی شما چند سال یا چند دهه بعد باشد، اما اکنون با خرید یک ویلای ساحلی گزینه های جالب توجهی پیش روی شما قرار می گیرد. آیا می خواهید در ساحل، کنار دریاچه کوه ها یا حتی در واحه شهری مورد علاقه خود بازنشسته شوید؟ آیا آرزوی شماست که برای تعطیلات و سایر بازدیدهای ویژه فرزندان و نوه های خود را در ویلای شخصی تان پذیرایی کنید؟

هرچه به بازنشستگی نزدیک می شوید، مبلغی که از خرید ویلایتان مقروض هستید، کمتر خواهد شد یا ممکن است کاملاً پرداخت شود. در همین حال، با داشتن تیم مدیریت املاک مناسب مراقبت از خانه، تا زمانی که زمان بازنشستگی در آنجا برسد، از خانه شما به خوبی مراقبت می شود

4- تعطیلات آسان و ارزان داشته باشید

اگر می خواهید خانه ای برای تعطیلات بخرید تا از زمان بیکاریتان بیشتر لذت ببرید، به طیف خریدارانی بپوندید که در فاصله دو تا چهار ساعت رانندگی از محل سکونت اصلی خود، یک ویلا را سرمایه گذاری می کنند.

از این گذشته، اگر می خواهید برای استراحت به ویلای شخصی خود بروید، شانس این را خواهید داشت که از عزیزانتان با خیال راحت پذیرایی کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی