بخشی آفیشال

محمد بخشی|مشاوره حرفه ای ویلا و آپارتمان در نوار ساحلی مازندران

بخشی آفیشال

محمد بخشی|مشاوره حرفه ای ویلا و آپارتمان در نوار ساحلی مازندران

همکاری با یک تیم تخصصی و کاربلد در زمینه مشاوره رایگان حقوقی و یک تیم ممتاز و حرفه ای در زمینه ی مشاوره رایگان فروش و ارائه ی خدماتی از قبیل تحلیل سیستم مدیریت،عارضه یابی،سرمایه گذرای و... . شایان ذکر است ، با وجود این سابقه و پیشینه، بزرگترین سرمایه ای که به آن مفتخر خواهیم بود ،اعتماد شما،همکاری با شما و جلب رضایت شماست.

  • ۰
  • ۰

این روزها که کلان شهر ها پر از برج های چند طبقه شده اند، دیگر کمتر جایی را می توان یافت که در آن خانه ویلایی قرار داشته باشد، چرا که با تخریب هر خانه ویلایی می توان چندین واحد آپارتمان ایجاد کرد و با قیمت بیشتری به فروش رساند، از این رو افرادی که علاقه به زندگی و یا گذران اوقات فراغت در خانه های ویلایی را دارند، معمولا به شهرستان ها روی می آورند، تا با خرید ویلا در این مناطق بتوانند لذت زندگی در خانه ویلایی را بچشند.

خرید ویلا شاید برای برخی افراد خیلی آسان به نظر برسد، اما اینگونه نیست؛ چرا که باید حتما به نکات مهمی در این زمینه دقت کنید، تا خرید خوبی انجام دهید و از آن پشیمان نشوید؛ از این رو در ادامه نکات مهمی که باید برای خرید یک ویلای مناسب به آن توجه کنید را آورده ایم، تا با دقت بیشتری بتوانید، ویلای رویایی تان را بخرید.

شهر

برای خرید ویلا قبل از هرچیزی باید شهر و استان مد نظرتان را مشخص کنید، به همین دلیل بهتر است در شهرهایی که علاقه مند به خرید ویلا در آن ها هستید چندین روز اقامت داشته باشید، تا ببینید آیا با آب و هوا و فرهنگ مردم آنجا سازگاری دارید، یا خیر.

تمامی استان های شمالی کشور به خصوص در تابستان آب و هوای شرجی دارند، که البته هرچه از دریا دورتر باشند، این ویژگی کمتر به چشم خواهد آمد، از این رو باید به این موضوع به عنوان یکی از مهم ترین موضوعات توجه کنید و به آن اهمیت دهید.

اقداماتی که باید قبل از خرید ویلا انجام دهید.
اقداماتی که باید قبل از خرید ویلا انجام دهید.

 

متراژ

هر منطقه ای قیمت خاص خود را دارد، بنابراین شما باید با توجه به بودجه ای که برای خرید ویلا در نظر گرفته اید به دنبال یک مورد مناسب باشید. مثلا ممکن است شما با هزینه مد نظرتان حاضر باشید یک ویلای 90 متری در مکانی خوب بخرید، اما شخصی با سرمایه برابر شما حاضر باشد ویلایی 150 متری در منطقه ای ارزان تر بخرد، بنابراین باید بتوانید تعادلی میان متراژ و مکان ویلا بدست آورید، تا خرید خوبی انجام دهید.

چشم انداز

اگر قرار باشد در ازای خرید ویلا نیز شما هم چنان یک چهاردیواری نصیبتان شود، پس چه سودی دارد؟! افراد خوش سلیقه معمولا به چشم انداز و ویو ویلا نیز اهمیت می دهند، زیرا مهم است که صبح که قرار است پنجره اتاقتان را باز کنید، به جای دیدن خودروهایی که در ترافیک مانده اند، شاهد چیز متفاوتی مانند، جنگل، رودخانه یا دریا باشید، پس در خرید ویلا نباید توجه به چشم انداز را از یاد ببرید.

سهل العبور بودن

به این موضوع باید توجه داشته باشید که شما قرار است با خودروی شخصی به ویلایی که می خرید بروید، بنابراین باید مسیرش جاده مناسبی داشته باشد، تا به راحتی بتوانید به آنجا رفت و آمد داشته باشید، چرا که برخی از مسیرها خاکی هستند و ممکن است در مواقعی که بارش زیاد است خودرو در گل گیر کند و نتوانید به راحتی از جاده عبور کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی