بخشی آفیشال

محمد بخشی|مشاوره حرفه ای ویلا و آپارتمان در نوار ساحلی مازندران

بخشی آفیشال

محمد بخشی|مشاوره حرفه ای ویلا و آپارتمان در نوار ساحلی مازندران

همکاری با یک تیم تخصصی و کاربلد در زمینه مشاوره رایگان حقوقی و یک تیم ممتاز و حرفه ای در زمینه ی مشاوره رایگان فروش و ارائه ی خدماتی از قبیل تحلیل سیستم مدیریت،عارضه یابی،سرمایه گذرای و... . شایان ذکر است ، با وجود این سابقه و پیشینه، بزرگترین سرمایه ای که به آن مفتخر خواهیم بود ،اعتماد شما،همکاری با شما و جلب رضایت شماست.

  • ۰
  • ۰

بسیاری از افرادی که اقدام به خرید ویلا در شمال کشور می کنند، تمایل دارند یک آلاچیق زیبا برای استفاده از هوای تمیز و مطبوع شمال در فضای آزاد داشته باشند، حال این آلاچیق می تواند در تراس، حیاط و یا حتی در پشت بام نصب شود و همه این ها بستگی به میزان فضای موجود در ساختمان و سلیقه سازنده و صاحب خانه دارد.

آلاچیق ها انواع مختلفی دارند، اما در حالت کلی به دو دسته تقسیم میشوند:

آلاچیق های دارای سقف ضد آب

آلاچیق های دارای سقف قابل نفوذ

به طور کلی اغلب افراد از میان دو دسته آلاچیق بالا یکی را انتخاب می کنند و این کاملا به سلیقه افراد بستگی دارد، ممکن است برخی از افراد تمایل داشته باشند فقط در زمان هایی که بارش وجود ندارد در آلاچیق استراحت کنند، اما واقعیت این است که در شمال کشور همواره بارندگی وجود دارد، بنابراین بهتر است از آلاچیق های غیر قابل نفوذ استفاده کرد. با این وجود ما برخی از انواع آلاچیق های ضد آب و هم چنین قابل نفوذ را توصیف خواهیم کرد، تا شما آگاهانه آلاچیق مد نظرتان را انتخاب کنید.

ویژگی آلاچیق های مناسب ویلاهای شمال
ویژگی آلاچیق های مناسب ویلاهای شمال

 

آلاچیق با سقف ساقه برنجی

همه شمال کشور را با برنج و آب و هوای خوبش می شناسند، بنابراین برای اینکه مدت زمانی که در آلاچیق هستید، کاملا در حال و هوای شمال باشید، می توانید در سقف آلاچیق از ساقه های برنج استفاده کنید، که با کمی زیرکی می توانید یک سقف ضد آب را تعبیه کنید و حتی در زمان بارش نیز در آنجا نشسته و از اوقاتتان لذت ببرید.

آلاچیق با سقف بازشونده برقی

یکی از بهترین آلاچیق هایی که طرفداران زیادی هم دارد، آلاچیق های دارای سقف بازشونده هستند، زیرا هر وقت که نیاز باشد می توانید سقف را ببندید و از تابش شدید آفتاب و یا بارش باران خودتان را حفظ کنید. در واقع شما با آشنایی با ویژگی آلاچیق های مناسب ویلاهای شمال می توانید به راحتی به خواسته تان برسید.

آلاچیق با سقف گیاهان رونده

بدون شک بودن در اتاقکی که سقف آن از گیاهان ساخته شده باشد حس بسیار خوبی به همه افراد منتقل خواهد کرد؛ بنابراین شما نیز می توانید از گیاهان رونده ای مثل پوتوس، پاپیتال، فیلو دندرون، سرخس، یاسمن و... استفاده کنید، البته باید حواستان باشد که جانوارن مختلف در زیر آن ها لانه نکنند.

آلاچیق با سقف چوبی مشبک

اگر دوست دارید اوقاتی که می خواهید در آلاچیقتان استراحت کنید نور خورشید از لابه لای سقف چوبیتان بر صورتتان نقش ببند، قطعا سقف چوبی مشبک می تواند انتخاب خوبی باشد، اما باید حواستان باشد که نمی تواند شما را از خیس شدن حفظ کند و به محض بارش باران باید آنجا را ترک کنید وگرنه خیس خواهید شد، البته اگر توانایی مالی کافی داشته باشید، می توانید از سقف چوبی مشبک به همراه سقف بازشونده برقی به صورت همزمان استفاده کنید، تا علاوه بر اینکه در زمان آفتابی از آلاچیقتان بهره مند می شوید در زمان بارش نیز از آن لذت ببرید و اوقات خوشی را در کنار عزیزانتان بسازید.

----------------------------------------------------------------

تیم تولید محتوا بخشی افیشیال

  • ۰۰/۰۵/۲۱
  • بخشی آفیشیال

آلاچیق

آلاچیق در ویلا

ویلاهای شمالی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی