بخشی آفیشال

محمد بخشی|مشاوره حرفه ای ویلا و آپارتمان در نوار ساحلی مازندران

بخشی آفیشال

محمد بخشی|مشاوره حرفه ای ویلا و آپارتمان در نوار ساحلی مازندران

همکاری با یک تیم تخصصی و کاربلد در زمینه مشاوره رایگان حقوقی و یک تیم ممتاز و حرفه ای در زمینه ی مشاوره رایگان فروش و ارائه ی خدماتی از قبیل تحلیل سیستم مدیریت،عارضه یابی،سرمایه گذرای و... . شایان ذکر است ، با وجود این سابقه و پیشینه، بزرگترین سرمایه ای که به آن مفتخر خواهیم بود ،اعتماد شما،همکاری با شما و جلب رضایت شماست.

  • ۰
  • ۰

فنگ شویی یک فلسفه و فن چینی است که امروزه در سراسر جهان از آن استفاده می شود و در طراحی دکوراسیون داخلی نیز بدان توجه ویژه ای میشود. ممکن است افراد زیادی چیزی از قوانین فنگ شویی ندانند، اما ما در زندگیمان به طور روزمره از برخی از قوانین آن پیروی میکنیم و ناخودآگاه از آن ها احساس بسیار خوبی میگیریم.

فنگ شویی در واقع روشی برای استفاده بهتر از محیط است و روشی است که در آن سعی میشود انرژی مثبت در هر فضایی ایجاد و نگه داری شود تا افراد خانواده بتوانند بهتر زندگی کنند.

در فنگ شویی باید به قوانین خاصی اهمیت داد، تا بتوان انرژی مثبت را به صورت عشق، ثروت، سلامتی، روابط عاطفی و...خوب دریافت کرده و زندگی عالی را تشکیل داد؛ از این رو در ادامه شما را با برخی از اصول فنگ شویی که در طراحی داخلی یک ویلا اثر گذار است آشنا خواهیم کرد.

عناصر 5گانه

به جرات می توان گفت که مهم ترین بخش فنگ شویی به کار بردن عناصر 5گانه چینی که شامل،آب، فلز، خاک، آتش و چوب میشود، است.

چیزهای زیادی وجود دارند که میتوانند نمادی از هر یک از عناصر 5گانه باشند و می توان از آن ها در فنگ شویی ویلا استفاده کرد. برای مثال، رنگ آبی، آینه ها، شیشه ها و... نماد آب؛ رنگ خاکستری، سطوح فلزی، اشکال گرد و... نماد فلز؛ رنگ قهوه ای، سنگ و.... نماد خاک؛ رنگ نارنجی، نور و... نماد آتش و رنگ سبز و گیاهان نیز نماد چوب است، که به کار بردن همه آن ها در فنگ شویی بسیار موثر است.

چگونه یک ویلا را براساس اصول فنگ شویی طراحی کنیم؟
چگونه یک ویلا را براساس اصول فنگ شویی طراحی کنیم؟

 

کپه های لباس و بی نظمی

فنگ شویی با بی نظمی، کثیفی و نا مرتبی کاملا در تضاد است، زیرا وجود کپه های لباس، ظرف های کثیف، بی نظمی وسایل و... اجازه گردش انرژی را نمی دهد و همین باعث میشود که شما نتوانید از اصول فنگ شویی به خوبی در منزلتان استفاده کنید.

رنگ ها

رنگ ها در فنگ شویی اثر گذاری زیادی دارند و همانطور که گفتیم بهتر است همواره از رنگ هایی که نماد عناصر 5گانه هستند در دکوراسیون داخلی ویلایتان استفاده کنید، البته فراموش نکنید که رنگ مورد علاقه شما نیز می تواند در جذب انرژی مثبت اثر گذار باشد و بهتر است همواره از رنگ مورد علاقه تان در وسایل اطراف استفاده کنید و نتایج خوب حاصل از آن را دریافت کنید.

آیینه ها و راهروها

در سال های اخیر بسیار مرسوم شده است که افراد در خانه خود از تکه های آینه و یا آینه هایی که اشیا را به چندین تکه تبدیل می کنند استفاده می نمایند که کاملا با اصول فنگ شویی در تضاد است، چراکه در فنگ شویی باید از آینه های کامل و خصوصا گرد استفاده شود. هم چنین توصیه میشود در راهرو از آیینه استفاده نشود زیرا باعث خروج انرژی مثبت از راهرو خواهد شد.

در فنگ شویی راهروها نباید خیلی شلوغ باشند و باید به آن ها توجه کرد، زیرا راهروها می تواند در خروج انرژی اثربخش باشد.

--------------------------------------------------

تیم تولید محتوا بخشی آفیشیال

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی