بخشی آفیشال

محمد بخشی|مشاوره حرفه ای ویلا و آپارتمان در نوار ساحلی مازندران

بخشی آفیشال

محمد بخشی|مشاوره حرفه ای ویلا و آپارتمان در نوار ساحلی مازندران

همکاری با یک تیم تخصصی و کاربلد در زمینه مشاوره رایگان حقوقی و یک تیم ممتاز و حرفه ای در زمینه ی مشاوره رایگان فروش و ارائه ی خدماتی از قبیل تحلیل سیستم مدیریت،عارضه یابی،سرمایه گذرای و... . شایان ذکر است ، با وجود این سابقه و پیشینه، بزرگترین سرمایه ای که به آن مفتخر خواهیم بود ،اعتماد شما،همکاری با شما و جلب رضایت شماست.

  • ۰
  • ۰

وقتی شخصی خانه ای برای تعطیلات می خرد، به دنبال مکانی است که بتواند مرتباً از فشارهای روزمره به آنجا پناه ببرد.

اگر به تازگی روی یک سفر سرمایه گذاری کرده اید، تبریک می گویم! شما گامی در جهت بازگرداندن تعادل به زندگی خود برداشته اید. در این مرحله، احتمالاً در حال برنامه ریزی هستید که چگونه خانه جدید را مرتب کنید تا بتوانید به زودی برای آخر هفته به آنجا بروید.

نکته اصلی که هنگام چیدمان و تزئین باید به خاطر داشته باشید این است که هدف اولیه خود را در ذهن داشته باشید. در حالی که همه ما می خواهیم تا حدی با جهان خارج در ارتباط باشیم، این تعامل را به حداقل برسانید. چگونه می توانید از فشارهای زندگی در امان باشید اگر آنها را با خود حمل کنید؟ ویلایتان را به محیطی سرگرم کننده و آرامش بخش تبدیل کنید.

شما می خواهید ویلا را مبله کنید تا بتوانید در آن استراحت کنید. شما یک اتاق نشیمن برهنه با چند صندلی ورزشی تاشو و یک میز نمی خواهید، اما وسایل و مبلمان بیش از اندازه نیز نیاز ندارید تا احساس خفگی کنید، بنابراین موارد راحت، محکم، جذاب و اساسی را انتخاب کنید و با یکسری وسایل اندک لوکس به آنها چاشنی دهید.

ملزوماتی که برای هر ویلایی مورد نیاز است!
ملزوماتی که برای هر ویلایی مورد نیاز است!

 

اگر کف ویلا سرامیک یا چوب سخت است، وجود یک فرش ضروری است. حتی اگر طرفدار کتاب الکترونیکی و رایانه لوحی هستید، احتمالاً کتاب، پازل و بازی هایی را برای سرگرمی می خواهید. نگهداری آنها در قفسه کتاب یا مرکز سرگرمی تلویزیونی راهی برای سازماندهی همه چیز فراهم می کند.

شما یک تختخواب با یک تشک راحت، یک کمد، میز خواب یا میز کناری و حداقل یک چراغ خواب نیاز دارید برای اتاق خوابتان هستید.

موعد صرف غذا از بهترین زمان هایی است که افراد خانواده دور هم جمع می شوند، بنابراین فضای ناهار خوری را به محلی که می خواهید در آن معاشرت کنید تبدیل کنید.

در صورت امکان بزرگترین مجموعه غذاخوری را انتخاب کنید تا بتوانید برای رویدادهای خانوادگی، بازی های جمعی یا مهمانان اضافی آماده باشید. اگر فضا تنگ است چهارپایه میله ضد ارتفاع را در کانتر آشپزخانه قرار دهید.

بسته به امکانات رفاهی،.برنامه ریزی کنید که حوله و ملحفه کافی در دست داشته باشید تا مجبور نباشید مدام لباس بشویید. در حمام، ملزومات حمام را در خانه داشته باشید زیرا شامپوها، نرم کننده ها، صابون ها و محصولات تمیز کننده عمر طولانی دارند. داروهای ضد درد، پماد کمک های اولیه، باندها، مسواک، سشوار و ضد آفتاب را در کابینت ها نگه دارید. به این فکر کنید که در خانه به چه چیزهایی نیاز دارید و معمولاً در تعطیلات چه می کنید و سپس تمام وسایل مورد نیاز خود را تهیه کنید.

از طرف دیگر، چیزهایی که ماندگاری کمتری دارند، مانند لوازم آرایش یا داروها اگر در مکانی که به دفعات کافی از آن بازدید نمی کنید، رها شوند، از عقل سلیم به دور است. اگر قصد دارید دو تا سه بار در ماه به آنجا بروید ، ممکن است همه چیز را با خود بیاورید. اگر فقط در تابستان یا زمستان به آنجا سفر می کنید، بر اساس آن برنامه ریزی کنید.

--------------------------------------------------------

تیم تولید محتوا بخشی آفیشیال

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی