بخشی آفیشال

محمد بخشی|مشاوره حرفه ای ویلا و آپارتمان در نوار ساحلی مازندران

بخشی آفیشال

محمد بخشی|مشاوره حرفه ای ویلا و آپارتمان در نوار ساحلی مازندران

همکاری با یک تیم تخصصی و کاربلد در زمینه مشاوره رایگان حقوقی و یک تیم ممتاز و حرفه ای در زمینه ی مشاوره رایگان فروش و ارائه ی خدماتی از قبیل تحلیل سیستم مدیریت،عارضه یابی،سرمایه گذرای و... . شایان ذکر است ، با وجود این سابقه و پیشینه، بزرگترین سرمایه ای که به آن مفتخر خواهیم بود ،اعتماد شما،همکاری با شما و جلب رضایت شماست.

  • ۰
  • ۰

اجرای نمای چوبی در ساختمان ها و ویلاها و استفاده از سنگ و چوب یا ترکیبی از هر دو به طور سنتی بهترین و زیباترین نما در سراسر دنیا است.

معماران بیشتر از نمای چوبی در سقف های شیب دار و سقف استفاده می کنند. همچنین، امروزه به طور گسترده ای در ساختمانهای سبک مدرن استفاده می شود. ظاهر زیبا و متنوع یکی از برنامه های اصلی در استفاده از این عنصر طبیعی بی نظیر در ساختمان سازی است.

مزایای نمای چوبی

نمای چوبی مدرن یکی از بهترین و مناسب ترین راه ها برای محافظت از ساختمان در برابر عوامل طبیعی، علاوه بر ظاهر زیبا و معاصر آن است.

طراحان بیشتر در ساخت ویلا از نمای چوبی استفاده می کنند. علاوه بر این، این نمای ویلا به زیبایی شهر کمک می کند.

چوب یک عنصر گرم، صمیمی و دعوت کننده است و وقتی در نمای ساختمان استفاده می شود، همین احساس را در فضا پخش می کند. برعکس، نماهایی مانند سنگ یا بتن نماهایی سرد و خشن هستند.

از آنجا که چوب دارای ضریب انتقال حرارت کم و ظرفیت حرارتی بالا است، متخصصان آن را برای مناطق سرد و همچنین برای مناطق با رطوبت بیشتر توصیه می کنند. زیرا چوب مانند سنگ، بتن و فلز داغ نمی شود و فضای داخلی را خنک نگه می دارد.

استفاده از نمای چوبی دو پوست در ساختمان ها از کاهش دما در زمستان جلوگیری می کند و در تابستان علاوه بر تهویه هوا به دلیل نور خورشید، معکوس می شود.

اجرای نمای چوبی برای ویلا
اجرای نمای چوبی برای ویلا

 

جایگزین نمای چوب

صرف استفاده از چوب طبیعی با توجه به تنوع محصولات در نمای چوبی ساختمان در نظر گرفته نشده است. همچنین، می توانید از ساندویچ پانل با طرح های چوبی استفاده کنید. این پانل ها مقرون به صرفه بوده و در ضخامت ها و طول های مختلف موجود می باشند.

کیفیت بالای ساندویچ پانل ها کیفیت بالا را بدون نیاز به تعمیر و نگهداری در آب و هوای مختلف امکان پذیر می کند.

نمای چوب ترموود

ترمووود یک ماده چوبی زیبا و پایدار است که با استفاده از روشهای طبیعی تولید می شود. حرارت و بخار از نظر ابعادی پایدار، مقاوم در برابر پوسیدگی و غیر سمی است و می توان از آن در داخل و خارج از منزل، در هر شرایط آب و هوایی استفاده کرد. این یک محصول طبیعی سازگار با محیط زیست است که ماشینکاری و نصب آن آسان است.

نمای چوب ترمووود یک راه حل اکولوژیکی و شیمیایی برای روکش و نمای بیرونی است. محدوده محصول تخته های روکش گسترده ای را تولید می کند که با فناوری لمینت چسب تولید می شوند. ترمووود به چوب نرم اجازه می دهد تا در شرایط آب و هوایی گرم و مرطوب با موفقیت مورد استفاده قرار گیرد. روکش های بیرونی فاقد رزین بوده و در برابر پوسیدگی مقاوم هستند.

--------------------------------------------------------

تیم تولید محتوا بخشی آفیشیال

https://bakhshiofficial.com/%D9%88%DB%8C%D9%84%D8%A7-%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%87-%D8%AF%D8%B1%DB%8C%D8%A7/

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی