بخشی آفیشال

محمد بخشی|مشاوره حرفه ای ویلا و آپارتمان در نوار ساحلی مازندران

بخشی آفیشال

محمد بخشی|مشاوره حرفه ای ویلا و آپارتمان در نوار ساحلی مازندران

همکاری با یک تیم تخصصی و کاربلد در زمینه مشاوره رایگان حقوقی و یک تیم ممتاز و حرفه ای در زمینه ی مشاوره رایگان فروش و ارائه ی خدماتی از قبیل تحلیل سیستم مدیریت،عارضه یابی،سرمایه گذرای و... . شایان ذکر است ، با وجود این سابقه و پیشینه، بزرگترین سرمایه ای که به آن مفتخر خواهیم بود ،اعتماد شما،همکاری با شما و جلب رضایت شماست.

  • ۰
  • ۰

از همان آغاز، درختان دو مورد ضروری زندگی یعنی غذا و اکسیژن را برای ما فراهم کرده اند. با پیشرفت ما، آنها ملزومات اضافی مانند سرپناه، دارو و ابزار را ارائه داده اند. امروزه ارزش آنها همچنان در حال افزایش است و مزایای بیشتری از درختان در حال کشف است زیرا نقش آنها برای برآوردن نیازهای ایجاد شده توسط شیوه های زندگی مدرن ما افزایش می یابد.

درختان با آوردن عناصر طبیعی و زیستگاه های حیات وحش به محیط های شهری کیفیت زندگی ما را افزایش می دهند. ما در زیر سایه خنک آنها در حین فعالیتهای بیرونی با خانواده و دوستان جمع می شویم. بسیاری از محله ها نیز خانه درختان بسیار قدیمی هستند که به عنوان نقاط دیدنی تاریخی و منبع غرور بزرگی در شهر عمل می کنند.

انتخاب درخت مناسب برای هر فضا و مکانی با آب و هوای متنوع بسیار مهم است، اگر جدیدا موفق به خرید ویلا در شما شده اید و قصد دارید زیبایی آن را کاشت درختان مختلف دوچندان کنید، باید توجه کنید که این گیاهان نسبت به نور چه واکنشی دارند و یا بهترین موقعیت آن‌ها در رابطه با نور چه نوع موقعیتی است؟ هر گیاه را در جایی بکارید که بهترین تامین نوری را داشته ‌باشد؛ اگر به سایه نیاز دارد تامین شود، اگر به آفتاب نیاز دارد در معرض آن قرار بگیرد و اگر به ترکیب هر دوی این‌ها نیازمند است در مکانی باشد که سایه و آفتاب توامان تامین می‌شوند.

مناسب ترین درختان برای محوطه ویلاهای شمال
مناسب ترین درختان برای محوطه ویلاهای شمال

 

چه درختی را در ویلای شمال بکارم؟

درختان میوه دار

نارنگی، پرتقال، لیموشیرین، نارنج، لیموترش لیسبون و کیوی از عمده درختان میوه داری هستند که در شمال کشور کاشت میشوند. استفاده از درختان ثمر ده فوق العاده لذت بخش است به ویژه اگه با دستان خودتان این نهال ها را کاشته باشیدف اما باید در نظر داشته باشید که این نوع درختان نیاز به مراقبت بیشتری هستند.

درختانی با رشد سریع

چنار، درخت توت آمریکایی، زیتون، اقاقیا، سرو نقره‌ای و عرعر جزوه درختانی با رشد سریع هستند و بهترین انتخاب برای اشخاصی است که به دنبال ایجاد سایه طبیعی و سرسبزی در حیاط ویلا هستند.

درختان معطر

مثل درخت سروناز، مگنولیا، اقاقیا و برگ بو از جمله درختان زیبا، با رشد سریع و معطر هستند که برای کاشت در ویلاهای شمال مورد استقبال افراد زیادی هستند.

گیاهان پوششی و تزئینی

گیاهان پوششی و معطر که حداکثر طول آنها یک متر است در کنار سایر درختان و عناصر طراحی ، می توانند جلوه بی نظیر به ویلاها بدهند. گیاهان پوششی انواع زیادی دارند و هر یک با توجه به میزان دما، رطوبت، مقدار نور مورد نیاز و فاکتورهای مختلف، برای یک اقلیم خاص مورد استفاده قرار می گیرند. پس این نکته مثبت وجود دارد که با توجه به اقلیم شمال کشور، می‌توانید یکی از بهترین انواع را انتخاب کنید و محدودیتی در این رابطه وجود ندارد.

--------------------------------------------------

تیم تولید محتوا بخشی آفیشیال

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی