بخشی آفیشال

محمد بخشی|مشاوره حرفه ای ویلا و آپارتمان در نوار ساحلی مازندران

بخشی آفیشال

محمد بخشی|مشاوره حرفه ای ویلا و آپارتمان در نوار ساحلی مازندران

همکاری با یک تیم تخصصی و کاربلد در زمینه مشاوره رایگان حقوقی و یک تیم ممتاز و حرفه ای در زمینه ی مشاوره رایگان فروش و ارائه ی خدماتی از قبیل تحلیل سیستم مدیریت،عارضه یابی،سرمایه گذرای و... . شایان ذکر است ، با وجود این سابقه و پیشینه، بزرگترین سرمایه ای که به آن مفتخر خواهیم بود ،اعتماد شما،همکاری با شما و جلب رضایت شماست.

  • ۰
  • ۰

اگر نگاهی به تاریخ هنر جهان بکنید متوجه سرآمدی هنرمندان فرانسوی در‌این امر میشوید.

بسیاری از معماریها، موزه ها، صنایع دستی خاص در فرانسه ساخته شده است و این موضوع حاکی از آن است که فرانسویها در ساختن چیزهای مختلف به واسطه هنر حرفی برای گفتن دارند.

هنگامی که از کشوری آثاری زیبا و فاخر به جا می‌ماند بسیاری از افراد سعی به تقلید از آنها کرده و از ایده‌های ذهنی آنها بهره میگیرند و در سازه‌های خود به کار میبرند. از آنجا که دکوراسیون فرانسوی زیباییها و قواعد خیره کننده‌ای را در خود جای داده است، بسیاری از معماران داخلی در سراسر جهان از ایده‌های آنها الگوبرداری کرده و فضاهایی را با شیوه های فرانسوی طراحی میکنند، از این رو ما نیز تصمیم گرفته ایم در ادامه شما را با تعدادی قاعده از قوانین دکوراسیون فرانسوی آشنا کنیم، تا در طراحی داخلی ویلایتان از آنها به درستی استفاده کنید.

به تاریخ احترام بگذارید

یکی از اصول مهم در طراحی فرانسوی اهمیت به تاریخ است، در واقع فرانسویها علاقه بسیار زیادی به کاربرد وسایل و نقشهای تاریخ در محیط مدنظرشان دارند، برای مثال ممکن است شما در خانه شخصی که در قرن ۲۱ زندگی میکند، تابلوهایی از قرون وسطی پیدا کنید و یا مبلهای آنها با توجه به طرحهای قرن چهاردهم میلادی باشد، بنابراین اهمیت به تاریخ در طراحیهای محیط داخلی فرانسویها بسیار پر رنگ است.

دکوراسیون داخلی ویلایتان را به سبک فرانسوی طراحی کنید!
دکوراسیون داخلی ویلایتان را به سبک فرانسوی طراحی کنید!

 

سبک زندگی فرانسه را در نظر بگیرید

فرانسویها معتقدند که باید از تمامی فضاهای یک ساختمان به خوبی استفاده کرد؛ در واقع طراحیها و استفاده از وسایل مورد نیاز باید به گونه‌ای باشد که حداکثر بهره‌وری را داشته باشند و در عین حال فضای کمی را اشغال کند و ساده به نظر برسد.

در دکوراسیون فرانسوی خلاقیت حرف اول را می‌زند، در واقع کسی که میخواهد اقدام به طراحی داخلی کند باید از حداکثر خلاقیت خود بهره ببرد تا بتواند طرحهای نوین و با کاربرد بسیار گسترده پیاده کند.

از رنگهای خنثی کمتر استفاده کنید

بسیاری از افراد فکر میکنند استفاده از رنگهای خنثی بدون ذره‌ای جسارت می‌تواند فضای داخلی را خیره کننده کند؛ در حالیکه اگر میخواهید محیطی زیبا و جذاب و مطابق با ایده‌های خلاقانه فرانسوی داشته باشید، باید بتوانید از رنگهای خنثی فاصله بگیرید، یعنی جسارت به خرج دهید و به جای استفاده از رنگهایی مانند سفید، مشکی، کرم و... از رنگهای سرد و گرم مختلف به همراه رنگهای مکمل آنها استفاده کنید، زیرا برای مثال اگر شما بتوانید از رنگهایی مانند آبی و زرد و یا نارنجی و بنفش در کنار یکدیگر استفاده کنید مسلما زیبایی خیره کننده و جذابی را می توانید به محیط ببخشید.

بی دردسر تزیین کنید

در طراحی ویلا به سبک فرانسوی، باید تمامی کارهای خود را راحت کنید، برای مثال اگر در حال استفاده از مبل چرم هستید نباید از استفاده از یک صندلی پلاستیکی در کنار آن بترسید و یا از قرار دادن یک گلدان سفالی بر روی یک میز پلاستیکی واهمه داشته باشید، چرا که یک طراح داخلی فرانسوی هیچگاه به خود سخت نمیگیرد که چه چیزهایی باید در کنار چه چیزهایی قرار بگیرند و آن طور که دوست دارد، طراحی میکند، پس برای یک طراحی داخلی فرانسوی باید حواستان به این موضوع باشد که مطابق میلتان رفتار کنید و به خود زیاد سخت نگیرید.

--------------------------------------------

تیم تولید محتوا بخشی آفیشیال

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی