بخشی آفیشال

محمد بخشی|مشاوره حرفه ای ویلا و آپارتمان در نوار ساحلی مازندران

بخشی آفیشال

محمد بخشی|مشاوره حرفه ای ویلا و آپارتمان در نوار ساحلی مازندران

همکاری با یک تیم تخصصی و کاربلد در زمینه مشاوره رایگان حقوقی و یک تیم ممتاز و حرفه ای در زمینه ی مشاوره رایگان فروش و ارائه ی خدماتی از قبیل تحلیل سیستم مدیریت،عارضه یابی،سرمایه گذرای و... . شایان ذکر است ، با وجود این سابقه و پیشینه، بزرگترین سرمایه ای که به آن مفتخر خواهیم بود ،اعتماد شما،همکاری با شما و جلب رضایت شماست.

  • ۰
  • ۰

طراحی اتاق لاندری یا همان اتاق لباسشویی یکی از ویژگی‌های بارز سبک مدرن محسوب می­شود که امروزه در هنگام طراحی دکوراسیون داخلی بسیار مورد توجه قرار می­گیرد.

در این مقاله قصد داریم ویژگی­ها و وسایل مورد نیاز یک اتاق لاندری را مورد بررسی قرار بدهیم.

1. وجود فضای کافی

در این مکان باید کابینت و قفسه­ های لازم برای نظم­دهی لباس­ها و ابزار­های شستشو فراهم شود تا بدین وسیله از ایجاد ریخت و پاش جلوگیری شود تا بتوان به راحتی به تمامی وسایل دسترسی پیدا کرد.

2. استفاده از سینک

با این حال که هیچکس تمایلی به شستشوی لباس با دست ندارند اما گاهی اوقات لازم است این کار را انجام دهید، در این هنگام وجود یک سینک ظرفشویی در کنار ماشین لباسشویی و خشک­ کن می­تواند کار را برای شما راحت­تر کند.

3. استفاده از چوب لباسی و یا رخت آویز

یکی دیگر از وسایل مورد نیاز که در هنگام طراحی دکوراسیون داخلی اتاق لباس شویی باید استفاده شود یک رخت آویز بزرگ و مناسب برای خشک کردن لباس­ها است، در این هنگام شما می­توانید متناسب با فضای اتاق لاندری (اتاق لباسشویی) خود از رخت ­آویزهای متنوع استفاده کنید.

 

4. میز اتو

کاربرد میز اتو در اتاق لباسشویی از دیگر ویژگی­های این اتاق به شمار می­آید، بهتر است میز اتویی که استفاده می­کنید فضای کمی را اشغال کند، بدین منظور شما می­توانید از میزاتوهایی که به صورت کشویی هستند و یا با یک چرخش مخفی می­شوند استفاده کنید.

5. استفاده از کفپوش­های مناسب و بادوام

در هنگام انتخاب کفپوش به دوام و ماندگاری آنها توجه ویژه­ای داشته باشید. به دنبال کفپوش­ هایی سخت، ضدآب و ضد خش باشید. انتخاب کاشی می­تواند یک گزینه مناسب برای این کار باشد.

توجه داشته باشید تا کاشی­ ها از سطحی صاف برخوردار باشند تا بدین وسیله در هنگام شست و شو نظافت آن­ها راحت­تر و ساده ­تر انجام شود.

6. به کار­گیری نورپردازی­های مناسب

استفاده از نورپردازی ­های مناسب، یکی دیگر از موارد با اهمیتی است که در هنگام طراحی دکوراسیون داخلی اتاق لاندری باید مورد توجه قرار بگیرد.

نورپردازی اتاق لاندری یا لباسشویی همانند هر مکان دیگری اهمیت دارد، برای تحقق این امر می­توانید از چراغ­ های براق در کنار کابینت­ های روشن استفاده کنید.

نورپردازی مناسب این اتاق می­تواند در تشخیص لکه­ های لباس و در نتیجه شست و شوی بهتر کمک قابل توجهی برای شما باشد.

7. استفاده از حوله و دستمال کافی

حوله و دستمال اضافی یکی دیگر از وسایل مورد نیاز در هنگام طراحی دکوراسیون داخلی اتاق لاندروم است، از حوله و دستمال­ها در کنار ماشین لباسشویی و خشک کن استفاده کنید، احتمالاً برای خشک کردن و نظافت سطوح مختلف، ابزارها و قفسه­ ها به آنها احتیاج پیدا خواهید کرد.

8. استفاده از وسایل شستشو دهنده مناسب

از دیگر وسایل مورد نیاز در اتاق لاندری یا همان اتاق لباسشویی می­توان به وسایل شستشو ­دهنده نظیر صابون، مواد شوینده لباس و سطوح مختلف، انوع مختلف سفیدکننده­ ها و ... اشاره کرد، در هنگام طراحی دکوراسیون اتاق لباسشویی بهتر است یک قفسه مجزا برای این وسایل در نظر بگیرید تا در هنگام نیاز به آنها احتیاجی به برداشتن آنها از آشپزخانه و حمام نباشد.

-------------------------------------------------------------

تیم تولید محتوا بخشی آفیشیال

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی