بخشی آفیشال

محمد بخشی|مشاوره حرفه ای ویلا و آپارتمان در نوار ساحلی مازندران

بخشی آفیشال

محمد بخشی|مشاوره حرفه ای ویلا و آپارتمان در نوار ساحلی مازندران

همکاری با یک تیم تخصصی و کاربلد در زمینه مشاوره رایگان حقوقی و یک تیم ممتاز و حرفه ای در زمینه ی مشاوره رایگان فروش و ارائه ی خدماتی از قبیل تحلیل سیستم مدیریت،عارضه یابی،سرمایه گذرای و... . شایان ذکر است ، با وجود این سابقه و پیشینه، بزرگترین سرمایه ای که به آن مفتخر خواهیم بود ،اعتماد شما،همکاری با شما و جلب رضایت شماست.

  • ۰
  • ۰

استفاده از سنگ در نمای داخلی و خارجی ویلا، فضایی پویا و طبیعی به وجود می آورد.
شما می‌توانید در قسمتهای مختلف ویلا مثل اتاق نشیمن، اتاق مهمان، سالن پذیرایی ، سرویس بهداشتی وجزییاتی مانند روشویی، ساعت و ... از سنگ استفاده کنید.
استفاده از سنگ در قسمتهای مختلف ساختمان از زمانهای قبل رواج داشته و موردی دور از ذهن نیست که تازه وارد بازار شده باشد، اما امروزه حالتی مدرن پیدا کرده و کاملا هوشمندانه و زیرکانه از آن استفاده می شود که معمولا زیبایی خیرکننده‌ای را حاصل میکند.

افزودن سنگهای طبیعی و مصنوعی به طراحی داخلی، در واقع یک عنصر بسیار قوی و تاثیرگذار است، سعی کنید برای افزایش قدرت و جذابیت آن از نورپردازی مناسبی بهره ببرید.
استفاده از سنگ در نمای داخی و خارجی بنا قطعا مزایایی دارد که باهم به بررسی آنها میپردازیم.

انواع سنگهای مصرفی در ساختمان:
1_سنگ مرمر
2_سنگ گرانیت
3_ماسه سنگ
4_سنگ پازل
5_سنگ آنتیک

استفاده از سنگ در دکوراسیون داخلی مزیتهای متفاوتی دارد که در اینجا به مواردی اشاره خواهیم کرد.

· شبیه سازی فضای طبیعی با استفاده از سنگهای طبیعی

· جذب صدا از طریق استفاده از سنگ در نمای داخلی ساختمان

· تنوع زیاد

· طبیعی بودن و بافت قدرتمند

· نگه داری ساده ای دارند و با یک دستما مرطوب به راحتی تمیز می شوند.

بسیاری از افراد هم علاقه‌مند به استفاده از سنگ در نمای خارجی ساختمان هستند که علاوه بر زیبایی خاصی که به ساختمان میبخشد ماندگاری بالایی نیز دارد و گاها مقرون بصرفه تر از موارد دیگر است، سنگهای آهک که معمولا در دکوراسیون خانه‌های مدرن دیده میشود، سنگی نسبتا نرم است که جذابیت فضا را دو چندان میکند.

 استفاده از سنگ در نمای داخلی و خارجی ویلا
استفاده از سنگ در نمای داخلی و خارجی ویلا

 

فواید استفاده از سنگ در نمای خارجی ساختمان:

· عالی، زیبا و منحصر به فرد

· کیفیت بالا و ماندگاری

· قیمت مناسب نسبت به موارد دیگر

· سهولت در انتخاب و شناسایی مواد

جالب است بدانید که امروزه علاوه بر استفاده کلی از سنگ در ساختمان مثل کف پوش، نمای خارجی و ... استفاده از سنگ در جزییات نیز مورد توجه قرار گرفته و بسیاری در جزییاتی مانند روشویی، کابینت و .. از سنگ استفاده میکنند.

استفاده از سنگ در جزئیات ساختمانها ایده‌ای شیک و فانتزی است که متریال بکار رفته برای ساخت آنها سنگهای معدنی چون گرانیت است.

اسفاده از سنگهای آنتیک طبیعی و مصنوعی که ساخته دست بشر است، شخصیت بی نظیری به دکوراسیون داخلی منزل میبخشد، افرادی که به این سبک علاقه دارند راهها و روشهای مختلفی برای استفاده از آنها می یابند، قبلا استفاده از سنگهای آنتیک طبیعی و مصنوعی در سبک دکوراسیون روستیک متداول بود ولی امروزه در همه سبکها از این روش بی نظیر استفاده میشود.

دیوارهای سنگی زیبایی که امروزه در اغلب خانه ها شاهد آن هستیم، و معمولا یکی از دیوارها که متعلق به پشت میز تلویزیون و یا هر دکوری دیگری است، کاربر دارد و یکی از محبوب‌ترین طراحی‌هاست که از سنگهای مرجانی زیبا استفاده می شود.

برای جلوگیری از احساس سردی که سنگهای تیره ممکن است ایجاد کند، برای گرمی بخشیدن به فضا می توان از لوازم و وسایلی که گرما بخشی دارند استفاده کرد؛ مانند چوب، فرش، بالشت و...

---------------------------------------------------------

تیم تولید محتوا بخشی آفیشیال

https://bakhshiofficial.com/%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d9%86-%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%a7%db%8c%db%8c-%d9%85%d8%a7%d8%b2%d9%86%d8%af%d8%b1%d8%a7%d9%86/

  • ۰۰/۰۶/۱۴
  • بخشی آفیشیال

سنگ مرمر

سنگ پازل

سنگ گرانیت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی