بخشی آفیشال

محمد بخشی|مشاوره حرفه ای ویلا و آپارتمان در نوار ساحلی مازندران

بخشی آفیشال

محمد بخشی|مشاوره حرفه ای ویلا و آپارتمان در نوار ساحلی مازندران

همکاری با یک تیم تخصصی و کاربلد در زمینه مشاوره رایگان حقوقی و یک تیم ممتاز و حرفه ای در زمینه ی مشاوره رایگان فروش و ارائه ی خدماتی از قبیل تحلیل سیستم مدیریت،عارضه یابی،سرمایه گذرای و... . شایان ذکر است ، با وجود این سابقه و پیشینه، بزرگترین سرمایه ای که به آن مفتخر خواهیم بود ،اعتماد شما،همکاری با شما و جلب رضایت شماست.

  • ۰
  • ۰

آشپزخانه مخفی یکی از ایده‌های جدیدی است که امروزه در طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه از آن استفاده می­کنند، این ایده به شما کمک می­کند تا بتوانید وسایل متعددی نظیر سینک ظرفشویی، ماشین ظرفشویی، اجاق گاز و سایر وسایل برقی آشپزخانه را از دید افراد مخفی نگه دارید و بدین وسیله فضایی مرتب و تمیز در آشپزخانه خود داشته باشید.

از چه زمانی استفاده از آشپزخانه مخفی اهمیت پیدا کرد؟

همانطور که می‌دانید در گذشته منازل از آشپزخانه ­هایی بزرگ و مجزا از سایر قسمت­های خانه برخوردار بودند؛ اما مرور زمان و افزایش جمعیت باعث شد تا خانه­ های امروزی با ابعاد کوچک­تری طراحی شوند.

در ابتدا برای باز شدن هر چه بیشتر فضای منزل، از آشپزخانه اپن در طراحی دکوراسیون آشپزخانه استفاده شد.

ایده آشپزخانه اپن نیز باعث یکی شدن فضای آشپزخانه و اتاق نشیمن و در نتیجه دید مستقیم افراد به فضای داخلی آشپزخانه و وسایل آن می­شد به همین دلیل افراد به دنبال راه‌حل‌هایی بودند تا بتوانند به وسیله آن وسایل آشپزخانه نظیر ظروف و وسایل برقی مورد استفاده در آشپزخانه و .... را از دید افراد مخفی کنند.

ایده طراحی آشپزخانه مخفی برای ویلا
ایده طراحی آشپزخانه مخفی برای ویلا

 

در این راستا طراحان دکوراسیون داخلی به فکر ساخت و طراحی کابینت­ هایی افتادند که بتوانند وسایل زیادی را درون خود جای دهد و به اصطلاح از دید افراد مخفی نگه دارد.

طراحی این نوع کابینت­ ها باعث شد تا افراد بتوانند وسایل زیادی از آشپزخانه نظیر ماشین ظرفشویی، یخچال، اجاق گاز و .... را از دید افراد پنهان کنند و در نتیجه فضای بازتر، جادارتر و مرتب­تری در آشپزخانه خود داشته باشند، به همین دلیل طرح و ایده آشپزخانه مخفی بسیار مورد استقبال افراد قرار گرفت و افراد بدون توجه به متراژ خانه و ویلای خود این ایده زیبا را پیاده میکنند.

از این نوع طراحی کابینت­ ها هم در آشپزخانه­های بزرگ و هم در آشپزخانه­ های کوچک می­توان بهره گرفت اما نحوه اجرا و طرح آن در آشپزخانه ­های بزرگ متفاوت است از آنجایی که فضای بیشتر و بزرگتری در آشپزخانه­ های بزرگ در اختیار است می­توان طرح را به صورت مناسب­تر و بهتر اجرا کرد تا هم وسایل به صورت مرتب کنار یک­دیگر قرار بگیرند و هم فضای کافی برای رفت و آمد در آشپزخانه وجود داشته باشد.

در آشپزخانه­ های بزرگ برای اجرای طرح آشپزخانه مخفی فضای مورد نظر را توسط تیغه یا کابینت به قسمت­ های کوچک تقسیم بندی می­کنند تا بدین وسیله بتوان به وسیله جداسازی بخش ­های مختلف، یک فضای مرتب و تمیز برای جا دادن تمامی وسایل آشپزخانه ایجاد کرد.

در آشپزخانه­ های کوچک نیز با به کارگیری قفسه­ ها و کابینت­ های متعدد سعی می­شود لوازم آشپزخانه را پنهان کرد، در این هنگام تمرکز اصلی بر روی این موضوع است که تا جای ممکن بتوان وسایل بیشتری درون کابینت یا قفسه­ ها جای داد و فضای بیشتری درون آشپزخانه برای رفت و آمد افراد فراهم کرد که این امر می­تواند نظم بیشتری را در فضای آشپزخانه حاکم کند.

در هنگام اجرای طرح آشپزخانه مخفی معمولا وسایلی که به صورت هم­زمان مورد استفاده قرار می­گیرند در کنار یک دیگر قرار داده می­شوند به عنوان نمونه اجاق گاز و سینک ظرفشویی با فاصله کمی از هم قرار می­گیرد تا در هنگام آشپزی بتوان به راحتی به هر دوی آنها دسترسی داشت.

------------------------------------------------------------

تیم تولید محتوا بخشی آفشیال

https://bakhshiofficial.com/%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d9%88%db%8c%d9%84%d8%a7/

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی