بخشی آفیشال

محمد بخشی|مشاوره حرفه ای ویلا و آپارتمان در نوار ساحلی مازندران

بخشی آفیشال

محمد بخشی|مشاوره حرفه ای ویلا و آپارتمان در نوار ساحلی مازندران

همکاری با یک تیم تخصصی و کاربلد در زمینه مشاوره رایگان حقوقی و یک تیم ممتاز و حرفه ای در زمینه ی مشاوره رایگان فروش و ارائه ی خدماتی از قبیل تحلیل سیستم مدیریت،عارضه یابی،سرمایه گذرای و... . شایان ذکر است ، با وجود این سابقه و پیشینه، بزرگترین سرمایه ای که به آن مفتخر خواهیم بود ،اعتماد شما،همکاری با شما و جلب رضایت شماست.

  • ۰
  • ۰

با توجه به آب و هوای نابی که شمال کشور دارد، همه ما آرزوی داشتن ویلا در شمال داریم، اما به یاد داشته باشید هر ویلایی ارزش خریدن را ندارد و ممکن است بعدها پشیمان شوید.

چه ویلاهایی در شما را نباید خرید؟

ویلاهای ارزان قیمت: هیچ گرانی بی حکمت و هیچ ارزانی بی دلیل نیست، بنابراین درباره ویلای ارزان قیمت در شمال به خوبی تحقیق کنید و دلیل قیمت پایین آن را جویا شوید. این ویلا یا یک ملک قدیمی بدون کیفیت است یا یک زمین مسئله دار. سعی کنید ملکی را برای خرید انتخاب کنید که یک قیمت مناسب و منطقی دارد.

ویلاهای بدون سند: املاکی وجود دارند که به دلیل نداشتن سند به قیمتی بسیار کمتر از هزینه اصلی به فروش می رسد. بدون شک خریداران این ملک ها در آینده ای نزدیک با مشکلات فراوانی رو به رو خواهند شد. بنابراین در مرحله اول به دنبال خرید ملک هایی باشد که دارای سند هستند. اما اگر ملکی دارید که فاقد سند می باشد یا می خواهید ملکی بخرید که سند ندارد، ابتدا در رابطه با علل عدم دریافت سند تحقیق کرده و سپس نسبت به دریافت سند اقدام نمایید.

کیفیت ساخت پایین: ویلاهایی که با مصالح باکیفیت ساخته نشده‌اند، ممکن است هزینه های فراوانی برای شما بتراشد و دردسرهای فراوانی را برای خریدرا ایجاد کند و چندین بار در سال نیاز به تعمیر پیدا داشته باشد. ویلاهای با کیفیت پایین در هنگام فروش هم شما را اذیت خواهند کرد زیرا هیچ کس نمی‌خواهد اوقات فراغت خود را در راه تعمیر و بازسازی ویلا از دست دهد. بنابراین در هنگام خرید ملک نهایت دقت خود را به کار بگیرید تا یک سرمایه گذاری مطمئن داشته باشید.

کدام ویلاهای شمال ارزش خریداری ندارند؟
کدام ویلاهای شمال ارزش خریداری ندارند؟

 

ویلاهایی واقع در مناطق شلوغ: اقدام به خرید ویلاهایی نکنید که در مناطق شلوغ و پر رفت و آمد قرار دارند زیرا اشخاصی که قصد خرید ویلا در شمال را دارند، می خواهند چند روزی را به دور از آلودگی ها و سر و صداهای مزاحم سپری کنند. این اشخاص ترجیح می دهند در یک محله خلوت تر و کم سر و صداتر ساکن شوند.

ویلاهای واقع در مکان های بسیار خلوت: حتما با خودتان فکر می کنید که ضد و نقیض صحبت می کنیم! درست است در هنگام خریداری ویلا در شمال باید مکانی به دور از ازدحام را انتخاب کنید اما انتخاب یک مکان بسیار خلوت هم مشکل ساز است. معمولا در مکانهای خلوت امکانات کمتری عرضه می شود چرا که هیچ کدام از فروشنده ها حاضر نیستند در این مکان ها به خرید و فروش بپردازند. علاوه بر این، سکونت در این مکان ها از امنیت کمتری نیز برخوردار است.

ویلاهای نزدیک به دریا: درست است که ویلاهای نزدیک دریا بسیار رویایی هستند اما ممکن است برخی از این ویلاها به دلیل رعایت نکردن حریم دریا پایه ای سست داشته و در دراز مدت تخریب شوند. علاوه بر این ممکن است شلوغی این مکان موجب سلب آرامش شما شود.

ویلاهای واقع در کوه ها: فرقی ندارد ویلای شما در پایین کوه باشد یا در یک شیب تند. در هر صورت خطر ریزش کوه غیرقابل پیش بینی است

----------------------------------------------------

تیم تولید محتوا بخشی آفیشیال

https://bakhshiofficial.com/%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d9%86-%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%a7%db%8c%db%8c-%d9%85%d8%a7%d8%b2%d9%86%d8%af%d8%b1%d8%a7%d9%86/

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی