بخشی آفیشال

محمد بخشی|مشاوره حرفه ای ویلا و آپارتمان در نوار ساحلی مازندران

بخشی آفیشال

محمد بخشی|مشاوره حرفه ای ویلا و آپارتمان در نوار ساحلی مازندران

همکاری با یک تیم تخصصی و کاربلد در زمینه مشاوره رایگان حقوقی و یک تیم ممتاز و حرفه ای در زمینه ی مشاوره رایگان فروش و ارائه ی خدماتی از قبیل تحلیل سیستم مدیریت،عارضه یابی،سرمایه گذرای و... . شایان ذکر است ، با وجود این سابقه و پیشینه، بزرگترین سرمایه ای که به آن مفتخر خواهیم بود ،اعتماد شما،همکاری با شما و جلب رضایت شماست.

  • ۰
  • ۰

هنر آینه کاری و بهره گیری از آن در طراحی دکوراسیون داخلی از گذشته­ های دور جایگاه ویژه ­ای در بین ایرانیان داشته است، در این هنر از قطعات آینه با ابعاد و اشکال متنوع و چسباندن آن­ها در جهت تزیین ساختمان استفاده می­شود.

در گذشته از این هنر بیشتر در طراحی و معماری ساختمان­ هایی به سبک سنتی و کلاسیک استفاده می­شد اما امروزه به وسیله هنر و خلاقیت طراحان دکوراسیون منازل و آینه ­کارها استفاده از این هنر زیبا و جذاب به خوبی توانسته است در دکوراسیون سبک مدرن نیز جای خود را پیدا کند.

آینه­ کاری و دکوراسیونی سلطنتی و لاکچری

همان طور که می­دانید در گذشته نیز در معماری ساختمان ­های مجلل و سلطنتی از آینه ­کاری استفاده شده است که نمونه ­های این اماکن را در سرتاسر دنیا به ویژه ایران می­توان دید، به همین دلیل نیز امروزه استفاده از هنر آینه­ کاری در طراحی دکوراسیون داخلی می­تواند شما را از خانه­ ای زیبا و مجلل برخوردار کند.

هنر آینه­ کاری در معماری امروزی با گذشته دو تفاوت اساسی دارد که عبارت­ اند از:

1. استفاده از هنر آینه ­کاری در گذشته بیشتر در اماکن بزرگ و قصرهای پادشاهان که از وسعت زیادی برخوردار بود اجرا می­شد اما امروزه در طراحی مدرن از این هنر در تمامی منازل با هر مساحت و متراژی حتی منازل کوچک آپارتمانی نیز می­توان بهره گرفت.

2. در گذشته و در آینه ­کاری­ های سنتی و کلاسیک بیشتر از قطعات کوچک آینه که در بین آنها خطوط شکسته بسیاری وجود داشت استفاده می­شد اما در طراحی مدرن امروزی از قطعات بزرگ آینه و خطوط صاف و ساده بهره گرفته می­شود.

طراحی دکوراسیون شیک و مدرن ویلا به وسیله آینه کاری
طراحی دکوراسیون شیک و مدرن ویلا به وسیله آینه کاری

 

طراحی دکوراسیون داخلی اتاق پذیرایی به وسیله آینه­ کاری

از آنجایی که اتاق پذیرایی محل پذیرایی از مهمانان است و همیشه در معرض دید افراد قرار دارد تمامی افراد تمایل دارند تا فضای این اتاق تا جای ممکن دلپذیر و خوشایند مهمانان باشد به همین دلیل امروزه استفاده از هنر آینه­کاری که دکوراسیونی لوکس و مجلل در اتاق پذیرایی ایجاد می­کند بسیار محبوب شده است که شما میتوانید یک نمونه از این هنر زیبا را در تصویر زیر مشاهده کنید.

استفاده از هنر آینه­ کاری در اتاق نشیمن

به کارگیری این هنر در اتاق نشیمن علاوه بر جلوه زیبایی که به محیط می­بخشد می­تواند بسیار کاربردی نیز باشد. از آنجایی که معمولا فضای اتاق نشیمن به نسبت اتاق پذیرایی کوچک­تر است می­توان به وسیله آینه ­کاری فضای این محیط را بازتر و مجلل­ تر نما داد.

استفاده از هنر آینه­ کاری و تزئین راه­رو و ورودی ساختمان

یکی از مکان­ هایی که معمولا در طراحی دکوراسیون داخلی به تزئین و طراحی آن توجه چندانی نمی­شود راه­رو و ورودی­ های ساختمان است، از آنجایی که این محل اولین فضایی است که شما و مهمانان شما با آن رو به رو میشوید استفاده از هنر آینه­ کاری و تزئین راه­رو می­تواند نقش موثری در زیباسازی فضای منزل شما داشته باشد.

در هنگام استفاده از آینه­ کاری برای تزئین فضای ورودی ساختمان می­توانید دکور جاکفشی و جالباسی که در ورودی نصب می­شود را به شیوه­ ای خلاقانه با هنر آینه­ کاری ترکیب کنید و از زیبایی منحصر به فردی که به فضای منزل شما می­بخشد لذت ببرید.

-----------------------------------------------

تیم تولید محتوا بخشی آفیشیال

https://bakhshiofficial.com/%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d9%86-%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%a7%db%8c%db%8c-%d9%85%d8%a7%d8%b2%d9%86%d8%af%d8%b1%d8%a7%d9%86/

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی