بخشی آفیشال

محمد بخشی|مشاوره حرفه ای ویلا و آپارتمان در نوار ساحلی مازندران

بخشی آفیشال

محمد بخشی|مشاوره حرفه ای ویلا و آپارتمان در نوار ساحلی مازندران

همکاری با یک تیم تخصصی و کاربلد در زمینه مشاوره رایگان حقوقی و یک تیم ممتاز و حرفه ای در زمینه ی مشاوره رایگان فروش و ارائه ی خدماتی از قبیل تحلیل سیستم مدیریت،عارضه یابی،سرمایه گذرای و... . شایان ذکر است ، با وجود این سابقه و پیشینه، بزرگترین سرمایه ای که به آن مفتخر خواهیم بود ،اعتماد شما،همکاری با شما و جلب رضایت شماست.

  • ۰
  • ۰

تاثیر آشپزخانه در ظاهر نهایی منزل غیرقابل انکار است و مهمترین نکته برای داشتن آشپزخانه شیک و لوکس انتخاب صحیح و هوشمندانه کابینت است که اصلی‌ترین نقش را در آشپزخانه ایفا میکند.
باتوجه به اینکه بیشترین فضای آشپزخانه به کابینت اختصاص دارد پس دقت در انتخاب طرح، جنس و رنگ مناسب برای کابینت میتواند نقش چشمگیری در زیبایی فضای آشپزخانه و در نهایت طراحی کلی ویلای شما داشته باشد.
کابینت های امروزی از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند و در طرحها و رنگهای متفاوت در بازار وجود دارند که همین امر کار انتخاب و خرید را دشوار کرده است،.

بدنه اصلی و صفحه ی کابینت

کابینت ها معمولا از چند قسمت متفاوت مانند بدنه، صفحه، درب و .... تشکیل میشوند در رابطه با بدنه باید بگوییم انتخاب بدنه ام دی اف شاید بهترین گزینه باشد زیرا از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و از لحاظ ظاهری زیبایی چشمگیری دارد همچنین بدنه کابینت معمولا با نوارهایی پوشش داده میشود که بهتر است جنس آنها از پی وی سی باشد و اگر رنگ نوار با رنگ کابینت هماهنگی و همخوانی داشته باشد زیبایی کار را دوچندان میکند و جلوه خاصی به این بخش مهم از خانه میبخشد.

صفحه کابینت جاییست که معمولا بیشترین تماس را با آب دارد و نسبت به دیگر قسمتها در معرض خطر بیشتریست، بنابراین بسیار مهم است که ماندگاری و دوام بالایی داشته باشد. صفحات کابینت به دو بخش کلی کورین و کوارتز تقسیم میشود:

صفحات کوارتز بسیار مقاوم‌تر بوده و در مقابل صفحات کورین نرمتر هستند که با توجه به نیاز و سلیقه می‌توانید انتخاب کنید.

نکات مهم در انتخاب کابینت برای ویلا
نکات مهم در انتخاب کابینت برای ویلا

 


انتخاب مناسب درب کابینت
درب کابینت یکی از چشمگیرترین بخش های کابینت است، به صورتی که شما هنگام مشاهده کابینت قبل از هرچیزی درب کابینت را می‌بینید. دقت در انتخاب درب کابینت مهمترین مسئله برای کسانی است که به ظاهر بیش از هرچیزی اهمیت میدهند.

نکات انتخاب رنگ کابینت

برای انتخاب رنگ کابینت بهتر است به نکات متفاوتی از قبیل رنگ کاشی ها و دیوارهای آشپزخانه،رنگ غالب سالن پذیرای، سلیقه شخصی و ... توجه کنید و در صورت گیج شدن بخاطر تنوع بالای رنگی پیشنهاد می‌کنیم تا از دیزاینرها بخواهید تا به شما در این زمینه کمک کنند.
کاربرد کابینت را مشخص کیند
شما به عنوان صاحب اصلی آشپزخانه بهتر از هرکسی میدانید که نیازتان چیست و چه میخواهید؟ این شما هستید که باید تصمیم بگیرید کشوهای بیشتر برایتان بهتر است یا ایجاد چند قفسه برای چیدمان منظم بطری ها و شیشه‌هایتان! اینگونه به راحتی طبق نیاز و سلیقه خود می‌توانید آپشن هایی را اضافه و یا حذف کنید.
آینده نگر باشید
برای انتخاب وسیله‌ای آینده‌نگر باشید و نیم نگاهی به چندسال بعد زندگیتان بیندازید! خانواده شما بزرگتر و وسایل شما بیشتر می شوند، انتخابتان باید به گونه‌ای باشد که مجبور به تعویض و تعمیر نباشید.
از تمام فضای خود استفاده کنید
از کوچکترین فضای آشپزخانه برای طراحی استفاده کنید و اصلا فضایی را خالی و بلا استفاده نگذارید که این کار علاوه بر کارایی بهتر برای شما زییایی خاصی نیز به ارمغان می آورد محاسبات خود را به گونه‌ای انجام دهید که بعدا دچار پشیمانی نشوید.

------------------------------------------------------------

تیم تولید محتوا بخشی آفیشیال

https://bakhshiofficial.com/%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d9%88%db%8c%d9%84%d8%a7/

  • ۰۰/۰۶/۱۸
  • بخشی آفیشیال

انتخاب کابینت

کابینت

کابینت ویلا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی