بخشی آفیشال

محمد بخشی|مشاوره حرفه ای ویلا و آپارتمان در نوار ساحلی مازندران

بخشی آفیشال

محمد بخشی|مشاوره حرفه ای ویلا و آپارتمان در نوار ساحلی مازندران

همکاری با یک تیم تخصصی و کاربلد در زمینه مشاوره رایگان حقوقی و یک تیم ممتاز و حرفه ای در زمینه ی مشاوره رایگان فروش و ارائه ی خدماتی از قبیل تحلیل سیستم مدیریت،عارضه یابی،سرمایه گذرای و... . شایان ذکر است ، با وجود این سابقه و پیشینه، بزرگترین سرمایه ای که به آن مفتخر خواهیم بود ،اعتماد شما،همکاری با شما و جلب رضایت شماست.

  • ۰
  • ۰

افراد زیادی به دنبال انتخاب بهترین سبک برای ایجاد دکوراسیونی خاص و جلوه بخش برای ویلای خود می باشند . بهترین گزینه انتخاب سبک روستیک می باشد ، این سبک در عین سادگی زیبایی ها و جذابیت های زیادی را به نمایش خواهد گذاشت . ویلاهای شما ایران دارای جلوه های تماشایی بسیاری هستند ، هنگامی که با سبک های زیبایی اعم از سبک کلاسیک ، مینیمال ، مدرن ، مدیترانه ای و ... ادغام می شوند جلوه را چندین برابر خواهند کرد . سبک روستیک در واقع همان سبک روستایی می باشد ، که در اکثر ویلاهای شمال و مازندران ایران شاهد آن می باشیم .

آشنایی با سبک روستیک در دکوراسیون داخلی
آشنایی با سبک روستیک در دکوراسیون داخلی

 

آشنایی با سبک روستیک در دکوراسیون داخلی ویلا

این سبک بسیار ساده و دلکش می باشد که افراد زیادی را به خود جذب کرده است ، در سبک روستیک به دلیل سنتی و اصیل بود این سبک از عناصر چوبی بیشتری استفاده می شود . این عناصر با جلوه دادن به این سبک ، فضایی دنج را تجلی می کنند . تمامی وسایلی که در این سبک مورد استفاده قرار می گیرند ساده و به دور از زرق و برق های امروزی می باشند که چرا که زندگی روستایی توام با سادگی ، بی آلایشی و صمیمیت می باشد .

مهم ترین و تاثیر گذار ترین بخش در طراحی و دکوراسیون داخلی ویلا انتخاب مبلمان آن می باشد . در سبک روستیک مبلمان ها ساده و بدون هیچ گونه زرق و برقی می باشند همچنین همان گونه که کمی قبل تر گفته ایم اصیل بودن و سادگی از ویژگی های ویلاهای قدیمی می باشند از این رو در انتخاب مبلمان باید دقت داشت تا از چوب استفاده شده باشد .

تمامی عناصر به کار رفته در سبک روستیک چوبی می باشند ، چوب عنصر حیات و مایه آرامش ریال سرزندگی ، انرژی و به دور از افسردگی می باشد . همواره با استفاده از وسایل چوبی مانند مبلمان ، کتابخانه ، صندلی ، میز و یا همچنین استفاده از ظرف های چوبی شما می توانید فضای داخلی ویلای خود را رویایی تر کنید .

میز و صندلی ها در سبک روستیک چوبی می باشند ، شما نیز با گزینش این نوع میز و صندلی می توانید زیبایی را در خانه خود چندین برابر کنید .

نکاتی که باید در انتخاب سبک روستیک بدانید

از نکاتی که باید در هنگام انتخاب این سبک دقت کنید این است که از استفاده کردن وسایل مجلل خودداری نمایید . به عنوان مثال به کار بردن پرده های مجلل ، سرویس خواب سلطنتی و از این قبیل موارد در این سبک اشتباه می باشد . چوب و سنگ از عناصر جلوه بخش در سبک روستیک به حساب می آیند .

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی