بخشی آفیشال

محمد بخشی|مشاوره حرفه ای ویلا و آپارتمان در نوار ساحلی مازندران

بخشی آفیشال

محمد بخشی|مشاوره حرفه ای ویلا و آپارتمان در نوار ساحلی مازندران

همکاری با یک تیم تخصصی و کاربلد در زمینه مشاوره رایگان حقوقی و یک تیم ممتاز و حرفه ای در زمینه ی مشاوره رایگان فروش و ارائه ی خدماتی از قبیل تحلیل سیستم مدیریت،عارضه یابی،سرمایه گذرای و... . شایان ذکر است ، با وجود این سابقه و پیشینه، بزرگترین سرمایه ای که به آن مفتخر خواهیم بود ،اعتماد شما،همکاری با شما و جلب رضایت شماست.

  • ۰
  • ۰

این شیوه از طراحی دکوراسیون به خوبی توانسته است بین سبک سنتی و مدرن سازش ایجاد کند، از عناصر این دو سبک متفاوت و متضاد در کنار یکدیگر بهره بگیرد و جذابیت­های یک فضای سنتی را با دکوراسیون شیک و مدرن امروزی ترکیب کند.

بسیاری از افراد زمانی که در مورد سبک دکوراسیون صنعتی فکر می­کنند، فضای آن را با پنجره­های فلزی بزرگ و سیاه رنگ، چوب­های خام تراشیده نشده و آجرهایی که در معرض تابش نور آفتاب قرار گرفته‌اند تصور می‌کنند. این در حالی است که طراحی دکوراسیون صنعتی فقط مربوط به فضاهای شهری نمی باشد.

طراحی دکوراسیون داخلی صنعتی به چه صورت است؟

سبک صنعتی به دکوراسیونی ساده و بی­تکلف اشاره دارد که در طراحی آن از کارخانه­ها، نمای بلند انبارها و دیگر سازه­های صنعتی الهام گرفته شده است. دکوراسیون سبک صنعتی از جزیئات معماری بسیار ساده نظیر آجر، فلز، چوب و حتی مواد دور ریختنی و بازیافتی بهره می­گیرد. مهمترین فایده به کارگیری سبک صنعتی این است که شما می­توانید با استفاده از مبلمان و اثاثیه کاملاً ساده دکوراسیونی منحصر به فرد و جذاب در محیط مورد نظر خود ایجاد کنید.

به عنوان مثال در هنگام طراحی اتاق نشیمن به سبک صنعتی بهتر است مبلمان با طرح ساده انتخاب کنید و از لوازم و اثاثیه­ای که دارای رنگ‌های خنثی و بافت طبیعی هستند بهره بگیرید.

طراحی دکوراسیون داخلی ویلا به سبک صنعتی
طراحی دکوراسیون داخلی ویلا به سبک صنعتی

 

ویژگی های بارز سبک صنعتی

در طراحی دکوراسیون داخلی ویلا به سبک صنعتی نسبت به ویژگی­ها و خصوصیات زیر توجه لازم را داشته باشید تا بدین وسیله بتوانید فضایی گرم و صمیمی در مکان مورد نظر ایجاد کنید.

1. مواد: از پارچه­های مخمل خوابیده در کنار مبلمان دکوراسیون صنعتی استفاده نکنید و به جای آن از وسایل و اثاثیه­ای استفاده کنید که شکل و ظاهر آنها یادآور فضای صنعتی قرن بیستم باشد. برای تهیه مبلمان مناسب سبک صنعتی از موادی نظیر چوب، آهن، قلع، مس، فولاد، آلومینیوم و سنگ استفاده کنید زیرا این مواد بیشترین کاربرد را در طراحی دکوراسیون داخلی صنعتی دارند.

به یاد داشته باشید تا از عناصر فلزی، کف‌های چوبی و تیرهای فولادی بدون هیچ گونه پوششی در طراحی دکوراسیون صنعتی مکان مورد نظر استفاده کنید.

2. رنگ: در سبک صنعتی رنگ­های خنثی نظیر خاکستری، سیاه و سفید بهترین گزینه انتخابی هستند. با استفاده و کاربرد این رنگ­ها و اضافه کردن لایه­هایی تیره می­توانید به فضای مورد نظر خود شخصیت، جذابیت و جنب و جوش خاصی ببخشید.

3. اشکال هندسی: اشکال مورد استفاده بیشتر به صورت خطوط مربع و اشکال بلوک هستند که انسجام خاصی را در فضا و نمای کلی مکان مورد نظر ایجاد می‌کنند اما این موضوع به معنای استفاده نکردن از اشکال انتزاعی و منحنی­های ارگانیک نیست بلکه باید استفاده از آنها را به حداقل برسانید تا بدین وسیله حس صنعتی بودن را به بهترین شکل ممکن در محیط منتقل کنید.

4. لوازم جانبی: استفاده از لوازم جانبی را به حداقل ممکن برسانید. بهتر است تمامی سطوح تمیز و عاری از هرگونه لباس باشد. در هنگام انتخاب مبلمان و لوازم جانبی اتاق خواب به دنبال وسایلی با سبک صنعتی باشید که در طراحی دکوراسیون مدرن نیز مورد استفاده باشند.

می­توانید برای جلوگیری از یکنواخت بودن دکوراسیون صنعتی از تابلوهای بزرگ انتزاعی بر روی دیوار، اشیاء فلزی و دیگر وسایل جذاب نیز استفاده کنید.

 

https://bakhshiofficial.com/%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d9%86-%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%a7%db%8c%db%8c-%d9%85%d8%a7%d8%b2%d9%86%d8%af%d8%b1%d8%a7%d9%86/

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی