بخشی آفیشال

محمد بخشی|مشاوره حرفه ای ویلا و آپارتمان در نوار ساحلی مازندران

بخشی آفیشال

محمد بخشی|مشاوره حرفه ای ویلا و آپارتمان در نوار ساحلی مازندران

همکاری با یک تیم تخصصی و کاربلد در زمینه مشاوره رایگان حقوقی و یک تیم ممتاز و حرفه ای در زمینه ی مشاوره رایگان فروش و ارائه ی خدماتی از قبیل تحلیل سیستم مدیریت،عارضه یابی،سرمایه گذرای و... . شایان ذکر است ، با وجود این سابقه و پیشینه، بزرگترین سرمایه ای که به آن مفتخر خواهیم بود ،اعتماد شما،همکاری با شما و جلب رضایت شماست.

  • ۰
  • ۰

انتخاب راه ­پله به عنوان یکی از عناصر مهم که در طراحی دکوراسیون ساختمان نقش اساسی دارد از اهمیت بالایی برخوردار است. راه ­پله­ ها امکان دسترسی به سطوح بالای ساختمان را برای شما ایجاد می­کنند. به این معنی که یک طبقه را به طبقه­ ی دیگر متصل می­کنند. اما با صرف نظر از این خصوصیت کاربردی آنها، راه ­پله­ ها که امروزه در طرح ­ها و رنگ ­های متنوع به بازار عرضه می­شوند می­توانند در ویلای شما جلوه­ و فضایی متفاوت ایجاد کنند. لذا بهتر است در هنگام انتخاب راه­ پله به نکات زیر توجه کنید تا بدین وسیله یک انتخاب هوشمندانه، عاقلانه و مناسب داشته باشید.

نکات حائز اهمیت در هنگام انتخاب و خرید راه­ پله

در هنگام انتخاب یک طرح مناسب راه ­پله نکات زیادی وجود دارد که از مهمترین آنها عبارت­ اند از:

1. بودجه

در هنگام خرید و انتخاب راه­ پله طرح و انواع متنوعی از راه پله­ها را مشاهده می­کنید. شما باید متناسب با بودجه ی خود یک طرح مناسب راه ­پله را انتخاب کنید. با در نظر گرفتن بودجه انتخاب نوع ماده ­ای که راه ­پله به وسیله ی آن ساخته شده است برای شما آسان­ تر می­شود. به عنوان نمونه می­توان به راه­ پله ­های آلومینیومی اشاره کرد که قیمت آنها نسبت به راه پله های چوبی ارزان ­تر و مقرون به صرفه­ تر است.

توجه داشته باشید که نوع ترکیبی این دو نوع ماده نیز در بازار موجود است که از قیمت­ های متنوع و متناسبی نیز برخوردار هستند. شما می­توانید از بین آنها راه پله ­ی مورد علاقه خود را انتخاب و خریداری کنید.

نحوه انتخاب راه پله برای ویلاهای دوبلکس
نحوه انتخاب راه پله برای ویلاهای دوبلکس

 

2. محیط و فضای منزل

به دقت محیط ویلای خود را بررسی کنید. این کار می­تواند به شما در انتخاب راه­ پله مناسب کمک زیادی کند. سعی کنید طرح راه­ پله خود را به گونه ­ای انتخاب کنید که فضای کمی را اشغال کند.

در صورتی که فضای شما بزرگ است می­توانید از راه پله­ های تزئینی و بزرگتر استفاده کنید.

به عنوان نمونه راه پله ­های مستقیم در اتاق زیرین فضای بیشتری را اشغال می­کنند و در طبقه بالا در یک فضای مستطیلی شکل باز می­شود. در صورتی که پله­ های مارپیچی در طبقه پایین فضای کمتری را اشغال میکند. در طبقه بالا نیز برای باز شدن احتیاج به یک فضای مربع و یا دایره­ای شکل دارد. این امر در برخی مواقع موجب میشود تا در طبقه بالا به فضای بیشتری احتیاج داشته باشیم.

استفاده از پله­ های مارپیچ در زمانی مناسب هستند که بتوان آن را در گوشه­ ی اتاق نصب کرد و یا در طبقه ­ی فوقانی فضای زیادی در اختیار داشته باشیم تا بتوانید بدین وسیله از تمام مزایای راه ­پله استفاده کنید.

3. توجه کردن به ایمنی راه پله

ایمنی اولین چیزی است که در مورد انتخاب راه ­پله­ باید در نظر بگیرید. مقررات مربوط به ایمنی ساختمان خود را در نظر بگیرید. حداقل عرض مورد نیاز رفت و آمد در منزل را مورد بررسی قرار بدهید. همچنین توجه داشته باشید هیچ گونه شکافی بیشتر از 100 میلی متر درون راه پله­ ها وجود نداشته باشد تا از سقوط کودکان از روی راه­ پله جلوگیری کنید.

توجه داشته باشید که راه‌پله­ های مارپیچ نیز می­توانند همانند راه ­پله­ های مستقیم از ایمنی لازم برخوردار باشند و نباید استفاده از آنها را خطرناک دانست.

https://bakhshiofficial.com/%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d9%86-%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%a7%db%8c%db%8c-%d9%85%d8%a7%d8%b2%d9%86%d8%af%d8%b1%d8%a7%d9%86/

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی