بخشی آفیشال

محمد بخشی|مشاوره حرفه ای ویلا و آپارتمان در نوار ساحلی مازندران

بخشی آفیشال

محمد بخشی|مشاوره حرفه ای ویلا و آپارتمان در نوار ساحلی مازندران

همکاری با یک تیم تخصصی و کاربلد در زمینه مشاوره رایگان حقوقی و یک تیم ممتاز و حرفه ای در زمینه ی مشاوره رایگان فروش و ارائه ی خدماتی از قبیل تحلیل سیستم مدیریت،عارضه یابی،سرمایه گذرای و... . شایان ذکر است ، با وجود این سابقه و پیشینه، بزرگترین سرمایه ای که به آن مفتخر خواهیم بود ،اعتماد شما،همکاری با شما و جلب رضایت شماست.

  • ۰
  • ۰

در هر روف گاردن چندین المان وجود دارد که افراد مختلف با توجه به فضای در دسترس و علایق شخصی خود از آنها استفاده می‌کنند، از میان آنها میتوان به آبنما، استخر، پارک آبی، زمین گلف، باغچه، زمین چمن و...اشاره کرد.

اگر در پشت بامتان فضای زیادی دارید، بهتر است که از همه مواردی که نام برده شد، در کنار یکدیگر استفاده کنید تا بتوانید اوقات بسیار خوشی را در گوشه‌ای از ویلایتان سپری کنید، پس بهتر است با هوشمندی و با استفاده از اصول طراحی روف گاردن، یک باغچه کوچک و مناسب را در فضایی که تقریباً کاربرد بسیار زیادی در ساختمان ندارد و یک فضای مرده محسوب میشود، ایجاد کرده و از آن لذت ببرید.

محاصره

هنگامی که قرار است در پشت بام ویلا یک روف گاردن را به وجود آورید، لزوماً باید اطراف آن یک دیوار کوچک بکشید تا مانع افتادن وسایل و اشخاص به پایین شود؛ در واقع برای محافظت از افرادی که در آنجا رفت و آمد میکنند و همچنین برای پیشگیری از خسارات مالی حتماً باید با دیواری پشت بام محاصره شود، اما تهیه این دیوار قوانین خاص خود را دارد، یکی از مهمترین قوانین آن، این است که باید طول دیوار یک سوم بخش افقی که به موازات آن قرار دارد باشد، یعنی اگر ۱۸ فوت بخش افقی دیوار است، بخش عمودی آن بهتر است که شش فوت باشد.

بعد از اینکه با استفاده از دیوار محاصره روف گاردن خود را انجام دادید، برای اینکه نمای زیباتری داشته باشد، از گیاهان مختلف برای پوشش دادن دیوار استفاده کنید، تا دیواری طبیعی داشته باشید، برای این منظور میتوانید از گیاهان چسبنده و بالا رونده استفاده کنید؛ چرا که این گیاهان میتوانند کل دیوار را پوشش داده و باعث شوند که در مقابلتان چیزی به جز طبیعت و زیبایی را نبینید، اگر بتوانید این اصول را رعایت کنید، مسلماً باغچه کوچک زیبایی را در اختیار خواهید داشت.

اصول طراحی روف گاردن
اصول طراحی روف گاردن

 

نسبت فضای سبز

هنگامی که در رابطه با روف گاردن صحبت می‌کنیم کاملا مشخص است که منظورمان این است که یک فضای سبز باشد، چراکه گاردن به معنای باغ است و باید به گونه ای از گیاهان مختلف درآن استفاده کنید، که بتواند حس بودن در یک باغ یا پارک را در شما القا کند، پس بهتر است با کمک افرادی که در زمینه گیاهان تخصص دارند، گیاهانی که برای یک باغچه خانگی میتوان از آ نها استفاده کرد را انتخاب کرده و با هوشمندی کامل آنها را به کار ببرید.

نحوه کاشت گیاهان

شاید یکی از نکاتی که در کاشت گیاهان باید به آن توجه شود ترتیب و کاشت آنها باشد، ابتدا گیاهان بوته‌ای با ارتفاع کم باید کاشته شوند، سپس گیاهانی با ارتفاع بیشتر و بعد از آن درختها و گیاهانی که احتمال میرود ارتفاع بیشتری پیدا کنند؛ چرا که این ترتیب در کاشت گیاهان باعث میشود همه آنها به چشم بیایند و ارزش همه آنها حفظ شود.

غشای ضد آب

هنگامی که قرار است یک باغچه کوچک در پشت بام ویلای خود ایجاد کنید باید به عایق کردن کف آن دقت کنید؛ چرا که اگر در عایق سازی کف باغچه‌تان سهل انگاری کنید، ممکن است سقف شما آسیب ببیند و اگر به موقع به آن رسیدگی نکنید، مجبورمیشوید کل سقف را ترمیم کرده و هزینه زیادی را برای آن صرف کنید.

https://bakhshiofficial.com/%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d9%86-%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%a7%db%8c%db%8c-%d9%85%d8%a7%d8%b2%d9%86%d8%af%d8%b1%d8%a7%d9%86/

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی