بخشی آفیشال

محمد بخشی|مشاوره حرفه ای ویلا و آپارتمان در نوار ساحلی مازندران

بخشی آفیشال

محمد بخشی|مشاوره حرفه ای ویلا و آپارتمان در نوار ساحلی مازندران

همکاری با یک تیم تخصصی و کاربلد در زمینه مشاوره رایگان حقوقی و یک تیم ممتاز و حرفه ای در زمینه ی مشاوره رایگان فروش و ارائه ی خدماتی از قبیل تحلیل سیستم مدیریت،عارضه یابی،سرمایه گذرای و... . شایان ذکر است ، با وجود این سابقه و پیشینه، بزرگترین سرمایه ای که به آن مفتخر خواهیم بود ،اعتماد شما،همکاری با شما و جلب رضایت شماست.

  • ۰
  • ۰

امروزه ویلاها مخصوصا ویلاهای شمال کشور محبوبیت زیادی پیدا کرده اند. تقریبا همه افراد در فکر خرید ویلایی برای گذراندن اوقات فراغت و تفریح در محیطی خوش آب و هوا و سرسبز مانند شمال کشور هستند. ویلاها همچنین گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری هستند. قبل از خرید ویلاها حتما باید جوانب مختلف آن را بررسی کرد. زیرا خانه محل آرامش افراد ساکن در آن است و باید از همه نظر مورد اطمینان باشد. از مهم ترین نکاتی که باید به آن توجه کرد نکات حقوقی هنگام خرید ویلا است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

قیمت ویلای مشابه در مناطق اطراف را جویا شوید

حتما قبل از خرید و پس از آگاهی از قیمت ویلای مورد نظر، درباره حدود قیمت ویلاهای مشابه در آن منطقه تحقیق کنید. مطمئن شوید که فروشنده بالاتر یا پائین تر از قیمت استاندارد ویلا را به شما نمی فروشد. معمولا ویلاهایی که قیمتی پایین تر از قیمت اصلی خود دارند، در موارد حقوقی دچار مشکل هستند.

سند ویلا را بررسی کنید

پس از بازدید اجمالی از ویلا و تصمیم قطعی برای خرید از فروشند بخواهید تا مدارک و اسناد خانه را در اختیار شما قرار دهد. سپس مدارک را از نظر صحت مالکیت و... به دقت بررسی کنید. توجه داشته باشید که سند ویلا در گرو هیچ موسسه و ارگانی نباشد. همچنین مالک ویلا و فروشنده منطبق باشند. زیرا صرفا در اختیار دارنده سند ویلا توانایی فروش آن را ندارد.

نکات حقوقی مهم که باید هنگام خرید ویلا بدانید.
نکات حقوقی مهم که باید هنگام خرید ویلا بدانید.

 

از صحت هویت فروشنده مطمئن شوید

احراز هویت فروشند از جمله نکات حقوقی هنگام خرید ویلا است. حتما مدارک هویتی فروشنده را بررسی کنید و از صحت هویتی وی اطمینان حاصل کنید. همچنین در هنگام اخذ قرارداد توجه داشته باشید که تمام اطلاعات فروشنده به درستی در قرارداد قید شود.

مبلغی را برای تحویل ویلا نگه دارید

پس انتقال سند ویلا، حتما بخشی از مبلغ ملک را با توافق فروشنده، برای اطمینان نگهدارید و پس از تحویل کامل ویلا به فروشنده پرداخت کنید.

تمامی اطلاعات و جزئیات به درستی در قرارداد ذکر شود

توجه داشته باشید که تمام اطلاعات ذکر شده در قرارداد صحیح و مطابق با توافقات شما با فروشنده باشد. به عنوان مثال متراژ، شماره سند و امکانات و... همه به درستی قید شده باشند تا بعدا به مشکلی برخورد نکنید. همچنین موعد تحویل ویلا را در قرارداد ذکر کنید و مطمئن شوید که فروشنده متعهد شود که ویلا را در تاریخ مشخص شده به شما تحویل دهد. همچنین برا افزایش اطمینان از خرید ویلا می توانید شرایطی را برای فسخ قرارداد در آن قید کنید. به عنوان مثال خریدار می تواند در قرارداد قید کند که ویلا را با امکاناتی خریداری کرده که در صورت نداشتن آن امکانات حق دارد قرارداد را لغو کند.

کلام آخر

در این مطلب قصد داشتیم به نکات حقوقی هنگام خرید ویلا بپردازیم. امیدواریم که این مطلب برای شما مفید واقع شده باشد. لازم به ذکر است که مشورت با متخصصین و مشاوران مجرب قبل از خرید وبلا تا حدود زیادی می تواند خرید شما را بهبود ببخشد. بدین منظور حتما قبل از خرید ویلا از مشاوران راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

https://bakhshiofficial.com/%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d9%86-%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%a7%db%8c%db%8c-%d9%85%d8%a7%d8%b2%d9%86%d8%af%d8%b1%d8%a7%d9%86/

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی