بخشی آفیشال

محمد بخشی|مشاوره حرفه ای ویلا و آپارتمان در نوار ساحلی مازندران

بخشی آفیشال

محمد بخشی|مشاوره حرفه ای ویلا و آپارتمان در نوار ساحلی مازندران

همکاری با یک تیم تخصصی و کاربلد در زمینه مشاوره رایگان حقوقی و یک تیم ممتاز و حرفه ای در زمینه ی مشاوره رایگان فروش و ارائه ی خدماتی از قبیل تحلیل سیستم مدیریت،عارضه یابی،سرمایه گذرای و... . شایان ذکر است ، با وجود این سابقه و پیشینه، بزرگترین سرمایه ای که به آن مفتخر خواهیم بود ،اعتماد شما،همکاری با شما و جلب رضایت شماست.

  • ۰
  • ۰

رنگ زرد از جمله رنگ ­های گرم و پرانرژی محسوب می‌شود که به کار گرفتن آن در طراحی دکوراسیون داخلی منازل این امکان را در اختیار شما قرار می­دهد تا بتوانید از یک اتاق رنگارنگ و پرانرژی برخوردار شوید.

رنگ زرد به راحتی با تمامی رنگ­ ها ترکیب می‌شود و گرما و انرژی نور خورشید را در فضا پخش می­کند.

در ادامه چند نمونه از طراحی دکوراسیون منازل با رنگ زرد را مورد بررسی قرار می­دهیم.

بهره گرفتن از رنگ ­های متنوع و شاد در کنار رنگ زرد

یکی از رنگ ­هایی که شما می­توانید در طراحی اتاق نشیمن از آن استفاده کنید رنگ زرد است، قبلا گفتیم که رنگ زرد به راحتی با تمامی رنگ­ ها ترکیب می­شود و امکان استفاده از رنگ ­های متنوع را در اختیار شما قرار می­دهد.

به عنوان مثال همانطور که در تصویر بالا مشاهده می­کنید بهره گرفتن از دیوارهای زرد رنگ موجب ایجاد یک گالری بی نظیر و جذاب از رنگ ­های متنوع ­در اتاق نشیمن شده است.

وجود مبلمان آبی رنگ، کوسن­ هایی با الگوی رنگی متنوع، یک لایه فرش به رنگ آبی آسمانی در کنار گرمای رنگ زرد به تعادل رسیده ­اند و محیطی آرامش ­بخش ایجاد کرده است.

به کار گرفتن رنگ­ های گرم در کنار رنگ زرد

در صورتی که قصد دارید برای دکوراسیون داخلی ویلایتان از سبک سنتی بهره بگیرید استفاده از رنگ زرد در کنار دیگر رنگ ­های گرم یک گزینه­ ی بسیار عالی به شمار می­آید.

به عنوان مثال همان طور که در تصویر بالا می­بینید استفاده از پرده­ و اسباب و اثاثیه­ ای با رنگ قرمز به خوبی توانسته است در بین دیوارهایی با رنگ زرد خودنمایی کند.

صندلی ­ها، فرش و دیگر اسباب و اثاثیه موجود از یک الگوی غنی پیروی می­کند که توانسته است رنگ گرم قرمز و زرد را به خوبی با هم ترکیب کند.

ایده طراحی دکوراسیون ویلا به رنگ زرد
ایده طراحی دکوراسیون ویلا به رنگ زرد

 

رنگ­آمیزی سقف اتاق با رنگ زرد

در صورتی که قصد دارید رنگ زرد از جمله رنگ ­های غالب در طراحی دکوراسیون داخلی ویلای شما باشد بهترین راه رنگ ­آمیزی سقف اتاق با رنگ زرد است، استفاده از پرتوهای نور خورشید در کنار رنگ زرد و به کارگیری پارچه­ ها، کوسن ­ها، مبلمان و ... (که دارای ترکیبی از رنگ­های متنوع در کنار رنگ زرد هستند) می­تواند بهترین روش برای ایجاد روشنایی هر چه بیشتر در محیط باشد، بدون اینکه یک رنگ خاص بیش از حد برجسته شود.

استفاده از مبلمان­ هایی با رنگ زرد

رنگ ­آمیزی دیوارها به رنگ زرد تنها شیوه به کار گیری این رنگ در طراحی دکوراسیون داخلی نیست، شما می­توانید از مبلمان­ های زرد رنگ نیز برای این کار بهره بگیرید.

همان طور که در تصویر بالا مشاهده می­کنید به کارگیری مبلمان­ های راه راه زرد پررنگ توانسته است در کنار کفپوشی به همین رنگ ، کوسن­ های آبی نفتی و بهره گرفتن از نور طبیعی خورشید محیطی ویژه و منحصر به فرد ایجاد کند.

ایجاد یک دکوراسیون ظریف و متعادل

در هنگام طراحی دکوراسیون اتاق نشیمن خود می­توانید از تابلوها و اسباب و اثاثیه با رنگ زرد خیلی کم­رنگ و ملایم استفاده کنید تا بدین وسیله تعادل و لطافت بی­ نظیری در محیط ایجاد کنید.

استفاده از مبلمان چوبی و بهره گرفتن از رنگ ­های خنثی در کنار رنگ زرد می­تواند به شما در ایجاد این تعادل کمک کند.

--------------------------------------------------------

تیم تولید محتوا بخشی آفیشیال

https://bakhshiofficial.com/%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d9%88%db%8c%d9%84%d8%a7/

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی