بخشی آفیشال

محمد بخشی|مشاوره حرفه ای ویلا و آپارتمان در نوار ساحلی مازندران

بخشی آفیشال

محمد بخشی|مشاوره حرفه ای ویلا و آپارتمان در نوار ساحلی مازندران

همکاری با یک تیم تخصصی و کاربلد در زمینه مشاوره رایگان حقوقی و یک تیم ممتاز و حرفه ای در زمینه ی مشاوره رایگان فروش و ارائه ی خدماتی از قبیل تحلیل سیستم مدیریت،عارضه یابی،سرمایه گذرای و... . شایان ذکر است ، با وجود این سابقه و پیشینه، بزرگترین سرمایه ای که به آن مفتخر خواهیم بود ،اعتماد شما،همکاری با شما و جلب رضایت شماست.

  • ۰
  • ۰

توجه به دکوراسیون داخلی یکی از مهمترین و زیباترین مباحث در صنعت ساختمان سازی است. فضاهای مختلف مانند منزل، ویلا، آموزشگاه و هر مکان دیگری اگر یک دکوراسیون مناسب و قابل قبول داشته باشد گامی بزرگ در راستای ایجاد حس آرامش در افراد خواهد برداشت. علاوه بر این پیروی از یک سبک به خصوص به انسجام و هماهنگی و زیبایی ظاهر بخشهای مختلف کمک زیادی میکند.

دکوراسیون داخلی چیست؟

به هماهنگ کردن ابزارهای طراحی، به کارگیری هارمونی رنگها، نورپردازی درست، توجه به اسباب و اثاثیه متنوع در فضای ساختمان و خانه دکوراسیون داخلی گفته میشود که از مهمترین بخشهای طراحی منزل است.

دکوراسیون داخلی مانند سایر هنرها دارای سبکهای مختلفی است که در گذر زمان دستخوش تغییرات مثبتی شده است. اما در برخی از نقاط دنیا خیلیها پایبند سبکهای قدیمی هستند و از آنها در طراحلی داخلی استفاده میکنند.

امروزه تنوع و تعداد سبکهای داخلی به قدری متنوع شده است که افراد را در انتخاب سردرگم و چند دل میکند. هریک از این سبکها زیبایی و ویژگ های خاص خود را دارد که هر شخص با توجه به سلیقه‌اش میتواند از این تنوع استفاده کند.

مهمترین سبکهای دکوراسیون داخلی

سبک دکوراسیون مدرن

در این سبک شاهد حضور پررنگ اشکال هندسی چون دایره، مثلث، مربع و ... هستیم. در این سبک معماری خطوط صاف، پالت رنگی ساده و متریالی معماری مانند استیل و شیشه که براق هستند، استفاده میشود.

سبک رمانتیک

سبک رمانتیک فضای همیشه تداعی‌گر حضور بهار است و طراوت و شادابی بی نظیری به همراه دارد. با استفاده از رنگهای طبیعت و گلدانهای گل طبیعی، یک چنین حس و حالی را با سبک رمانتیک مهمان خانه خود کنید. این سبک برگرفته از سبک مدرن است و میتواند فضایی خیال انگیز، رویایی و عارفانه‌ای به فضا ببخشد.

آشنایی با انواع سبکهای دکوراسیون داخلی
آشنایی با انواع سبکهای دکوراسیون داخلی

 

سبک دکوراسیون مینیمال

یکی از پرطرفدارترین سبکها که نمونه ساده سبک مدرن است. در این سبک از پالتهای رنگی خنثی مانند سفید و خاکستری برای طراحی استفاده میشود. سبک مینی مالیسم برگرفته از معماری، طراحی و فرهنگ ژاپنی‌هاست که میل به آرامش و تعادل معنوی دارد. این سبک از دکوراسیون بعد از یک روز کاری شلوغ بهترین جا برای تمرد اعصاب است.

سبک مینیمال بهترین طراحی را برای فضاهای کوچک در اختیار میگذارد تا کمبود فضا کمتر احساس شود. استفاده از مجسمه و تابلوهای بزرگ از دیگر ویژگیهای سبک مینیال است.

سبک دکوراسیون اسکاندیناوی

در این سبک زیبا از پالتهای سفید و از ترکیب متریالی مانند چوب، استیل، پلاستیک های شفاف و نورپردازی طبیعی استفاه میشود.

سبک دکوراسیون روستیک

فضای آرامی که در این دکوراسیون با مصالح طبیعی چون چوب و سنگ و... ایجاد میشود ما را به فضای دلنشین و دنج روستاها میبرد.

سبک دکوراسیون ایران باستان

استفاده از سنگ مرمر در دیوارها، پالتهای رنگی خنثی چون سفید و کرم در کنار رنگهای دیگر، استفاده از ستون های بلند و سنگی و سرستونهای شیر و اسب بالدار در این سبک از دکوراسیون با الهام از معماری دوران هخامنشی و بعد از آن اجرا می‌شود.

سبک کانتری

سبک کانتری برای هر کشور یک سبک سنتی محسوب میشود که با سادگی همراه است. این سبک خالی از تصنع بوده، فوق العاده دنج و راحت است. سبک کانتری در هر کشوری ویژگیهای بخصوصی دارد که بیانگر فرهنگ آن کشور است که این سبک از آن سربرآورده است.

-----------------------------------------

تیم تولید محتوا بخشی آفیشیال

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی