بخشی آفیشال

محمد بخشی|مشاوره حرفه ای ویلا و آپارتمان در نوار ساحلی مازندران

بخشی آفیشال

محمد بخشی|مشاوره حرفه ای ویلا و آپارتمان در نوار ساحلی مازندران

همکاری با یک تیم تخصصی و کاربلد در زمینه مشاوره رایگان حقوقی و یک تیم ممتاز و حرفه ای در زمینه ی مشاوره رایگان فروش و ارائه ی خدماتی از قبیل تحلیل سیستم مدیریت،عارضه یابی،سرمایه گذرای و... . شایان ذکر است ، با وجود این سابقه و پیشینه، بزرگترین سرمایه ای که به آن مفتخر خواهیم بود ،اعتماد شما،همکاری با شما و جلب رضایت شماست.

  • ۰
  • ۰

آشپزخانه سبک انتقالی

در خانه‌های امروزی آشپزخانه یکی از مهمترین نقاط موجود در منزل است، زیرا در حال حاضر دیگر مانند گذشته آشپزخانه‌ها مانند یک اتاق نیستند که تنها افرادی که از درب آن وارد می‌شوند بتوانند به آن دسترسی داشته باشند و معمولاً از هر نقطه از خانه می‌توان آن را مشاهده کرد؛ به همین علت باید در زیبایی و تناسب وسایل و دکوراسیون آشپزخانه با کل محیط منزل بسیار کوشا باشیم تا بتوانیم یک محیط بسیار زیبا و دل انگیز را در خانه ایجاد کنیم.

برای اینکه بتوانید یک آشپزخانه مطابق با سبک انتقالی داشته باشید باید بتوانید به خوبی وسایل و طرح های نوین و مدرن را با سنتی ترکیب کرده و نمایی سازگار را به وجود آورید.

برای ایجاد یک آشپزخانه انتقالی، به عنوان مثال می‌توانید بر روی جزیره آشپزخانه از گلدانهایی باطرحهای سنتی استفاده کنید، اما باید حواستان به مسیر نور نیز باشد، که گلها بتوانند با شادابی به زندگیشان ادامه دهند و یا همچنین میتوانید از لامپها و آویزها با تزیینات دست ساز استفاده کنید البته کابینتها را نیز باید در نظر بگیرید، اگر طراحی کابینتهای شما به سبک مدرن نزدیک تر است، باید بتوانید برای مثال آنها را با دسته‌های سنتی به سبک ترانزیشنال نزدیک کنید.

دکوراسیون داخلی ویلا به  سبک دکوراسیون انتقالی یا ترانزیشنال 2
دکوراسیون داخلی ویلا به سبک دکوراسیون انتقالی یا ترانزیشنال 2

 

سبک انتقالی در پذیرایی

معمولا پذیرایی یکی از مهمترین قسمتهای هر خانه‌ای است، چرا که مهمانها به این قسمت از خانه دعوت می‌شوند و همچنین افراد خانواده نیز در زمانهایی که تمایل به دورهمی دارند در پذیرایی ساکن میشوند؛ به همین علت حساسیتهای ویژه خود را دارد و باید در استفاده از وسایل مختلف در آن بسیار دقت کرد.

برای طراحی پذیرایی به سبک انتقالی باید بتوانید یک تعادل نسبی را در استفاده از وسایل مدرن و سنتی حفظ کنید، برای مثال اگر از مبلمان چوبی با طرحهای سنتی استفاده می کنید، بهتر است از یک فرش مدرن استفاده کرده و یا اگر از یک میز غذاخوری مدرن استفاده می‌کنید، بهتر است از پرده‌های سنتی برای پنجره اطراف آن استفاده کنید؛ درواقع این گونه میتوانید تعادل و توازن را در پذیراییتان حس کنید و فضای خانه‌تان را به یک محیط ترانزیشنال نزدیکتر کنید.

سرویس بهداشتی درسبک انتقالی

سرویس بهداشتی نیز یکی از مناطق کم کاربرد هر خانه‌ای است، که وسایل مختلفی که در آن قرار میگیرد باعث میشود به یکی از سبکهای دکوراسیون داخلی شباهت بیشتری پیدا کند و حال که شما تصمیم گرفته‌اید مطابق با سبک انتقالی پیش بروید، بهتر است حواستان همچنان به تعادلی که باید در لوازم سنتی و مدرن حفظ شود باشد، پس اگر از کاشیها و سرامیک های مدرن استفاده می‌کنید، بهتر است از سبدها و باکس هایی باطرح های سنتی، کنفی و... استفاده کنید، تا بتوانید محیط را هرچه بیشتر به سبک انتقالی نزدیکتر کنید.

اتاق خوابها و سبک انتقالی

معمولا اتاق خوابها به یک شخص تعلق ندارند و ممکن است تعداد افراد زیادی در یک خانه زندگی کنند، که هرکدام مطابق با سلیقه خودشان اتاقهایشان را طراحی کنند؛ به همین علت ما تنها در رابطه با اتاقهایی که قرار است مطابق با سبک انتقالی طراحی شوند، صحبت می‌کنیم. از مهمترین وسایلی که در هر اتاق قرار میگیرد تختخواب و کمدها، میز و فرش است، که برای این که بتوانید تناسب خوبی میان اینها ایجاد کنید، بهتر است اگر از تختخواب چوبی با منبت کاری های خاص و از قالیچه‌های مدرن استفاده کنید تا تناسب و تعادل میان وسایل مدرن و سنتی حفظ شود.

--------------------------------------------------------

تیم تولید محتوا بخشی آفیشیال

https://bakhshiofficial.com/%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d9%88%db%8c%d9%84%d8%a7-%d8%af%d8%b1-%d8%ae%d8%a7%d9%86%d9%87-%d8%af%d8%b1%db%8c%d8%a7/

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی