بخشی آفیشال

محمد بخشی|مشاوره حرفه ای ویلا و آپارتمان در نوار ساحلی مازندران

بخشی آفیشال

محمد بخشی|مشاوره حرفه ای ویلا و آپارتمان در نوار ساحلی مازندران

همکاری با یک تیم تخصصی و کاربلد در زمینه مشاوره رایگان حقوقی و یک تیم ممتاز و حرفه ای در زمینه ی مشاوره رایگان فروش و ارائه ی خدماتی از قبیل تحلیل سیستم مدیریت،عارضه یابی،سرمایه گذرای و... . شایان ذکر است ، با وجود این سابقه و پیشینه، بزرگترین سرمایه ای که به آن مفتخر خواهیم بود ،اعتماد شما،همکاری با شما و جلب رضایت شماست.

  • ۰
  • ۰

توصیه می‌کنیم برای دیوارها سایه‌ای سبکتر را انتخاب کنید، با اسباب و اثاث تیره؛ فرش اتاق را به رنگی انتخاب کنید که مکمل رنگ کفپوش باشد، و البته سایه‌ای تیره‌تر از دیوارها داشته باشد، با انتخاب این چنینی، مبلمان و صندلیها به راحتی با تنالیته ای از تیره تا ملایم از یکدیگر جدا میشوند، در این میان اگر ترجیح میدهید فرش را همرنگ دیوار انتخاب کنید، مشکلی ایجاد نخواهد کرد.

اتاق را به همراه وسایل جانبی که در آنها سایه هایی از رنگ اصلی استفاده کرده اید، میتوانید به این شکل تکمیل کنید: این طرح و ترکیب رنگی اجازه میدهد کفپوش های چوبی،شومینه های چوبی، آجری و یا سنگی را انتخاب کنید، اما ترجیح بر این است که قابهای پنجره در این اتاق به رنگ دیوار نزدیکتر باشد.

اسرار موفقیت دکوراسیون داخلی در استفاده از رنگهای خنثی 2
اسرار موفقیت دکوراسیون داخلی در استفاده از رنگهای خنثی 2

 

استفاده از رنگ خنثی به عنوان پس زمینه

در این طرح، مانند اتاق تمام خنثی، از دیوارها شروع کنید، رنگهای خنثی را در کنار رنگهای دیگر و یا تنالیته های روشن و تیره تر که مایل به استفاده از آن هستید، و اینکه دوست دارید اتاقتان از نظر نور روشنتر باشد و چقدر از نور طبیعی دریافت کند و ترجیح شخصیتان برای دیوارها، رنگ خنثی روشن یا تیره است، را انتخاب کنید.

به نظر میرسد دیوارهای تیره تر، اتاق را بسته و باعث کوچکتر شدن و همچنین تاریکتر شدن آن میشوند، به خصوص اگر پنجره ای برای دریافت نور طبیعی کمی وجود داشته باشد یا کلا وجود نداشته باشد.

اگر اتاق شما بزرگ و دارای فضای بیشتری است میتوانید تمام گزینه ها را در نظر بگیرید، اگر اتاق کوچک و از هر طرف تاریک باشد، یک رنگ خنثی سبکتر و روشنتر انتخاب بهتری خواهد بود.

اگر عاشق رنگ خاکستری هستید، تصمیم بگیرید که سایه ای گرم یا سرد را برگزینید، این کار در مورد سایه‌های سفید نیز صدق میکند اینگونه می توانید یقین داشته باشید که برای رنگ دیوار یک انتخاب قوی و غنی داشته اید.

رنگهای خنثی در صورت استفاده به تنهایی و تک رنگ میتواند فضایی لطیف و ملایم و آرام ایجاد میکند، و در صورت استفاده به عنوان پس زمینه سایر رنگها و به عنوان رنگ متضاد، برای ایجاد کنتراست رنگی، جلوه‌ی بی نظیری ایجاد میکند.

اگر از رنگ های خنثی به تنهایی در دکوراسیون خود قصد دارید استفاده کنید، در کنار آن حتما از پارچه های طرح دار و رنگی در پرده ها و مبل ها و هر جایی که نیاز به استفاده از پارچه است، بهره ببرید.

استفاده از بافت های رنگی مانع از ایجاد فضایی کسل کننده و بی روح میشود؛ به این طریق فضای منزل خود را که آراسته به رنگ خنثی است، گرما و روح ببخشید.

از یک قالیچه یا فرش در همان سایه انتخابی یا به رنگ دیوارها یا کمی سبکتر و روشنتر به دکوراسیون اضافه کنید، برای یک ظاهر منسجم می توانید کوسنهای مبلتان را به رنگ قسمتی از پرده و یا فرش انتخاب کنید.

کتابها و اشیاء هنری و تزئینی را با رنگهای آجری قرمز روی میز برنجی و شیشه ای قرار دهید تا به زیبایی رنگها اضافه شود، در این طرح رنگی، برای دست به ایده آل، تکه‌هایی کوچک از رنگ قرمز را در بوم خنثی برای تزئین اضافه کنید.

--------------------------------------------------------

تیم تولید محتوا بخشی آفیشیال

https://bakhshiofficial.com/%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d9%88%db%8c%d9%84%d8%a7/

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی