بخشی آفیشال

محمد بخشی|مشاوره حرفه ای ویلا و آپارتمان در نوار ساحلی مازندران

بخشی آفیشال

محمد بخشی|مشاوره حرفه ای ویلا و آپارتمان در نوار ساحلی مازندران

همکاری با یک تیم تخصصی و کاربلد در زمینه مشاوره رایگان حقوقی و یک تیم ممتاز و حرفه ای در زمینه ی مشاوره رایگان فروش و ارائه ی خدماتی از قبیل تحلیل سیستم مدیریت،عارضه یابی،سرمایه گذرای و... . شایان ذکر است ، با وجود این سابقه و پیشینه، بزرگترین سرمایه ای که به آن مفتخر خواهیم بود ،اعتماد شما،همکاری با شما و جلب رضایت شماست.

  • ۰
  • ۰

آشپزخانه در دکوراسیون هالیوودی

در سبک هالیوودی دکوراسیون آشپزخانه بسیار اهمیت دارد، به خصوص در نمونه‌های قرن حاضر آشپزخانه معمولاً در دید قسمت اعظم خانه قرار دارد.

در قدیم آشپزخانه‌ها معمولاً به صورت اتاق مانند بودند و کسی نمی‌توانست داخل آنها را ببیند، اما در حال حاضر معمولا آشپزخانه‌ها اپن و یا به صورت جزیره‌ای هستند و همین باعث شده است که به آنها اهمیت زیادی داده شود. در دکوراسیون هالیوودی نیز مانند سایر دکوراسیونهای امروزی آشپزخانه از اهمیت زیادی برخوردار است از ویژگیهای آشپزخانه‌های هالیوودی مدرن بودن آن است، همانطور که گفتیم سبک هالیوودی مخصوص سلبریتیها است، مسلماً این گونه افراد باید مطابق با بروزترین متد روز باشند، پس این موضوع کاملا آشکار است که تمامی وسایل موجود در آشپزخانه باید از جدیدترین مدلها و همچنین از بهترین نمونه‌ها باشند.

طراحی ویلا به سبک دکوراسبون هالیوودی 2
طراحی ویلا به سبک دکوراسبون هالیوودی 2

اتاق خواب در دکوراسیون هالیوودی

اتاق خواب در دکوراسیون هالیوودی یکی از مهمترین مکانها است؛ به دلیل اینکه باید زمانی را که در آن سر میکنید کاملاً بتواند به شما آرامش را هدیه دهد؛ به همین علت بهتر است در به کار بردن رنگها و طرحها در آن بسیار دقت کنید.

استفاده از رنگ سفید و مشکی همزمان می‌تواند زیبایی خیره کننده ای به اتاق خواب شما عطا کند. در دکوراسیون هالیوودی هیچگاه نبایداز رنگ‌های بسیار متنوعی استفاده کنید و اتاق خواب خود را به رنگین کمان تبدیل کنید.

در اتاق خواب به سبک هالیوودی بهتر است که از رنگ های زمینه ای مانند سفید و مشکی استفاده کرده و یک رنگ را به طور شاخص تر به کار ببرید، مثلا رنگ قرمز می‌تواند انتخاب نسبتاً درستی باشد، چرا که باعث می‌شود حس شادابی و سرزندگی در اتاق شما کاملا حس شود و علاوه بر آن از دلزدگی نیز جلوگیری می کند.

یکی از نکات بسیار ریزی که در دکوراسیون هالیوودی استفاده می‌شود کاغذ دیواری هایی است،که معمولاً نمونه‌های آن بسیار کم پیدا می شود؛ در واقع در دکوراسیون به سبک هالیوودی انتخاب کاغذ دیواری های گران قیمت و خاص یکی از موارد مهم محسوب می شود.

پذیرایی در دکوراسیون هالیوودی

اتاق پذیرایی به دلیل این که معمولاً مهمانها در آنجا حضور پیدا می‌کنند باید طراحی مخصوص خود را داشته باشد و باید بر آن تمرکز بسیار زیادی شود. از نکاتی که در دکوراسیون هالیوودی به آن اهمیت داده میشود استفاده از مجسمه‌ها و تابلوهای نقاشی با ارزش در پذیرایی است. معمولاً هر چقدر از آثار اصیلتری در دکوراسیون یک خانه استفاده شود، اصالت و ارزش محیط داخلی آن خانه بیشتر خواهد شد،به همین علت در دکوراسیون هالیوودی به این موضوع اهمیت زیادی داده میشود.

انتخاب پارچه مبل و پرده‌ها نیز اهمیت زیادی دارند و اکثر افرادی که از دکوراسیون هالیوودی استفاده می‌کنند معمولاً از پارچه‌های با اصالت ضخیم و براق مانند پارچه های مخملی،ساتنهای براق،خز و... استفاده می‌کنند.در واقع استفاده از این نوع پارچه‌ها می‌تواند زیبایی بسیار دل انگیزی به محیط داخلی یک خانه عطا کند و همچنین اصالت و خاص بودن آن را نیز حفظ کند.

در خانه‌های هالیوودی برای تنظیم نور از سیستم‌های تنظیم نور خودکار استفاده میشود که با توجه به میزان نور ورودی به خانه روشنایی تنظیم می‌شود چرا که روشنایی از مهمترین چیزهای است که در دکوراسیون هالیوودی به آن اهمیت زیادی داده میشود.

----------------------------------------------

تیم تولید محتوا بخشی آفیشیال

https://bakhshiofficial.com/%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d9%88%db%8c%d9%84%d8%a7-%d8%af%d8%b1-%d8%ae%d8%a7%d9%86%d9%87-%d8%af%d8%b1%db%8c%d8%a7/

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی