بخشی آفیشال

محمد بخشی|مشاوره حرفه ای ویلا و آپارتمان در نوار ساحلی مازندران

بخشی آفیشال

محمد بخشی|مشاوره حرفه ای ویلا و آپارتمان در نوار ساحلی مازندران

همکاری با یک تیم تخصصی و کاربلد در زمینه مشاوره رایگان حقوقی و یک تیم ممتاز و حرفه ای در زمینه ی مشاوره رایگان فروش و ارائه ی خدماتی از قبیل تحلیل سیستم مدیریت،عارضه یابی،سرمایه گذرای و... . شایان ذکر است ، با وجود این سابقه و پیشینه، بزرگترین سرمایه ای که به آن مفتخر خواهیم بود ،اعتماد شما،همکاری با شما و جلب رضایت شماست.

  • ۰
  • ۰

در دنیای امروزی با افزایش پدیده جهانی شدن، فرهنگ و تمدن ملت­ها به همدیگر نزدیک­تر شده‌اند تا جایی که می­توان نشانه و ویژگی­های فرهنگی کشورهای متنوع را در یک سبک از طراحی دکوراسیون مشاهده کرد، از جمله سبک­های طراحی دکوراسیون که از فرهنگ­های متفاوتی الهام گرفته است میتوان به سبک عربی اشاره کرد؛ شما نیز می­توانید از این سبک در طراحی ویلایتان بهره بگیرید.

در این سبک می­توان ویژگی ­ها و نشانه­ هایی از چندین تمدن کهن را مشاهده کرد، به عنوان مثال ستونها و قوس های به کار رفته در این سبک نشان دهنده تاثیر رومیان بر تمدن اسلامی است، امروزه در مسجد شیخ زاید در ابوظبی شما می­توانید شیوه­ای مدرن از به کارگیری طاق­ ها و قوس­ ها را مشاهده کنید.

در طراحی منازل عربی، مبلمان­های لوکس و تزیینات و جزئیات منحصر به فرد زیادی را مشاهده می­کنید. برج العرب به عنوان مجلل­ترین هتل­ها در دبی نمونه بارزی از سبک طراحی عربی به شمار می ­آید که از تمامی ویژگی‌های این سبک برخوردار است.

ویژگی­های طراحی دکوراسیون سنتی عربی

دیزاین ویلا به سبک دکوراسیون سنتی عربی 1
دیزاین ویلا به سبک دکوراسیون سنتی عربی 1

 

نحوه چیدمان دکوراسیون داخلی عربی

خانواده در فرهنگ عرب جایگاه ویژه­ای دارد و حضور در اجتماع خانواده یکی از مهمترین اصول این فرهنگ به شمار می­ آید.

بر اساس این اصل طراحی اتاق نشیمن به عنوان قطب اجتماعی خانواده بسیار با اهمیت است، بنابراین چیدمان فضا و نحوه قرارگیری مبلمان­ها باید به گونه‌ای باشد که حس استقبال و دعوت کنندگی مناسبی را منتقل کند.

در این سبک از طراحی دکوراسیون به دلیل ایجاد سکوت استاتیک از قرار دادن فاصله زیاد بین مبلمان­ها خودداری می­شود و چیدمان آنها را به گونه­ای انجام می­دهند که فضایی دوستانه، گرم و صمیمی در محیط ایجاد شود.

توجه داشته باشید نقطه کانونی، ارتباط مستقیمی با فرهنگ یک ملت دارد، در واقع سنت است که تعیین می­کند در نقطه کانونی یک فضای اجتماعی نظیر اتاق نشیمن چه چیزی قرار بگیرد؛ زمانی که یک تلویزیون یا شومینه را به عنوان یک نقطه کانونی انتخاب می­کنید باید طراحی و چیدمان مبلمان­ها را به گونه­ای انجام دهید که به سمت آنها هدایت شوند.

طراحی دیوارها

در این سبک برای تزیین دیوارها می­توانید از کاغذ دیواری استفاده کنید تا بدین وسیله عمق و تمرکز را در اتاق افزایش دهید.

در هر حال استفاده از نقاشی و کاغذدیواری تنها تزیینات مورد استفاده در سبک عربی برای دیوارها به شمار نمی آیند و در کنار دیوار، واحدهای قفسه­ بندی قرار گرفته می­شود که به وسیله ایجاد فضای ذخیره توجه زیادی را به خود جلب می­کنند.

کاربرد رنگ­ها

طراحی دکوراسیون منازل عربی سرشار از رنگ­های گرم است، رایج­ ترین رنگ­های مورد استفاده در این سبک قرمز، نارنجی و زرد هستند استفاده از رنگ­های سرد نظیر فیروزه­ای و سبز نیز با ظاهر و سبک عربی سازگار است.

برای انتخاب رنگ مناسب سبک عربی ابتدا باید رنگ­های گرم موجود در چرخه­ ی رنگ را با هم ترکیب کنید، از تن رنگی گرم و قوی به صورت قابل توجهی استفاده کنید، استفاده از رنگ نارنجی سوخته و قرمز مراکشی نیز می­تواند انرژی خاصی به محیط ببخشد.

برای جلب توجه بیشتر می­توانید با استفاده از رنگ و کاغذ دیواری یک یا دو قسمت از سطح دیوار را بافت دار کنید.

استفاده از رنگ فقط در مورد دیوارها اتفاق نمی‌افتد، لوازم و اثاثیه داخلی، فرش­ های روشن، بالشت­ ها، کوسن و پرده­ های روشن هر کدام رنگ منحصر به فردی را در فضا تزریق می­کنند.

می­توانید از رنگ­ هایی نظیر ارغوانی، شکلاتی تیره، طلایی روشن، نارنجی، زرشکی، آبی و یا هر رنگ قوی دیگری استفاده کنید.

---------------------------------------------------

تیم تولید محتوا بخشی آفیشیال

نظرات (۱)

دوست عزیز سلام

 

برای کمتر از یک دقیقه وقتت رو به من بده و ادامه متن رو بخون

 

 

آیا می دونستی وب سایت لینک پین، بستری هست برای تولید محتوا یعنی چی؟ یعنی محلی برای انتشار مطالب کاربران، یعنی میتونی برای انتشار مطلب از www.linkpin.ir استفاده کنی

 

 

حالا چجوری میشه ازش استفاده کرد؟ برای استفاده از لینک پین ابتدا باید ثبت نام کنی، بعدش شروع کنی به افزودن مطلب D:

 

 

https://www.linkpin.ir
منتظر حضور گرمتون هستیم

 

 

با تشکر
لینک پین

 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی