بخشی آفیشال

محمد بخشی|مشاوره حرفه ای ویلا و آپارتمان در نوار ساحلی مازندران

بخشی آفیشال

محمد بخشی|مشاوره حرفه ای ویلا و آپارتمان در نوار ساحلی مازندران

همکاری با یک تیم تخصصی و کاربلد در زمینه مشاوره رایگان حقوقی و یک تیم ممتاز و حرفه ای در زمینه ی مشاوره رایگان فروش و ارائه ی خدماتی از قبیل تحلیل سیستم مدیریت،عارضه یابی،سرمایه گذرای و... . شایان ذکر است ، با وجود این سابقه و پیشینه، بزرگترین سرمایه ای که به آن مفتخر خواهیم بود ،اعتماد شما،همکاری با شما و جلب رضایت شماست.

  • ۰
  • ۰

از قواعد اصلی دکوراسیون داخلی انتخاب دو رنگ پرده با توجه به شکل و رنگ مبل های چیده شده در اتاق است. به طور کلی انتخاب پرده از شرایط پیروی میکند و کوچکترین بی توجهی در انتخاب، ناهماهنگی و آشفتگی به همراه خواهد داشت. انتخاب پرده نه تنها با رنگ مبل ها باید همخوانی داشته باشد، بلکه در این راستا باید با جنس پارچه رومبلی و سایر جزئیات و تزئینات نیز هماهنگ باشد. این همخوانی علاوه بر رنگهای انتخاب شده باید با فضای موجود نیز تطبیق داشته باشد، اتاق جادار، کوچک و باریک، شکل و شمایل مبل ها، نحوه چیدمان و... در نحوه انتخاب پرده مناسب دخیل هستند.

اگر نشیمن بزرگ دارید که سقف آن بلند است، طراحی پرده‌ای که به طرفین وصل میشود، جلب توجه میکند. پرده های سلطنتی و کلاسیک با والان و دکورهای متنوع که در دو طرف جمع میشوند و طناب تزئینی دارند برای اینگونه اتاق ها ایده مناسبی است.

اما برای اتاق باریک با سقف کوتاه، بهتر است پردهها را داخل قاب پنجره نصب کنید و عاری از تزئینات و جزئیات باشد و مقدار پارچه استفاده شده هر چه کمتر باشد، بهتر است. استفاده از پرده های مدرن مانند لوردراپه، کرکره، زبرا و شید ایده های مناسبی برای این نوع اتاقهاست. اما اگر دوست دارید پرده توری استفاده کنید بهتر است کاملا ساده باشد.

چگونه رنگ پرده‌ها را با مبلها هماهنگ کنیم؟
چگونه رنگ پرده‌ها را با مبلها هماهنگ کنیم؟

 

اگرمبلها را زیر پنجره چیده‌اید، پرده را نباید بلند انتخاب کنید، بلکه باید به اندازه‌ای باشد که به مرزهای مبل برسد نه بیشتر. و اگر مبل خاکستری یا سیاه انتخاب کرده‌اید، برای رسیدن به کنتراست پرده روی آن را به رنگ خاکستری روشن انتخاب کنید.

پرده به دو قسمت تقسیم میشود: بزرگترین آن که اصل پرده است و اغلب توری انتخاب میشود به رنگ روشن و معمولا با یک طراحی ساده است. و در بالا آی والان و دکورها که در بغل پرده قرار دارند، رنگ تیره انتخاب میشود و لزوماً از رنگ مبل استفاده نمیشود و کاملا به سلیقه خودتان بستگی دارد. اما در کل انتخاب پرده با پارچه‌هایی بانقش و نگار نمیتواند زیاد ایده آل و شکیل به نظر برسد.

استفاده از پارچه‌های پرده برای دوخت چند کوسن برای مبلمان میتواند ایده جذاب و بی نظیری باشد زیرا هماهنگی زیبایی ایجاد میکند.

اگر سایر اثاثیه و لوازم موجود در اتاق از نظر رنگی روشن باشند،بهتر است پرده را به رنگ تیره و با یکدست هماهنگ در رنگ روشن مبلها انتخاب کنید. اما اگر لوازم داخلی اتاق ساده است، بهتر است پرده‌ای گلدار یا راه راه انتخاب کنید، یا رنگ تیره موجود روی بالش های کوچک روی مبل ( کوسن) را تکرار کنید.

استفاده از رنگهای مکمل و متناسب که میتواند رنگ پرده ها را تیره‌تر و یا روشن‌تر از رنگ مبلها برگزیند، فضا را از یکنواختی و کسالت خارج خواهد کرد و دکوراسیونی ایده آل به شما هدیه خواهد داد.

پرده ها به مثابه لباسهای منزل هستند که به آن ظرافت، حریم خصوصی و گرما می بخشند، اما برخی از اشتباهات وجود دارد که ممکن است زیبایی ظاهر پرده را از بین ببرد، بیشتر این خطاها در سه چیز خلاصه میشود: اندازه پرده نسبت به دیوار کوچک و کوتاه است، یا بیش از حد طولانی است و آنقدر آویزان است که کف اتاق را لمس میکند یا شروع آن به طور قابل توجهی پایینتر از ابتدای سقف است.

------------------------------------------------

تیم تولید محتوا بخشی آفیشیال

 

https://bakhshiofficial.com/%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d9%88%db%8c%d9%84%d8%a7/

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی