بخشی آفیشال

محمد بخشی|مشاوره حرفه ای ویلا و آپارتمان در نوار ساحلی مازندران

بخشی آفیشال

محمد بخشی|مشاوره حرفه ای ویلا و آپارتمان در نوار ساحلی مازندران

همکاری با یک تیم تخصصی و کاربلد در زمینه مشاوره رایگان حقوقی و یک تیم ممتاز و حرفه ای در زمینه ی مشاوره رایگان فروش و ارائه ی خدماتی از قبیل تحلیل سیستم مدیریت،عارضه یابی،سرمایه گذرای و... . شایان ذکر است ، با وجود این سابقه و پیشینه، بزرگترین سرمایه ای که به آن مفتخر خواهیم بود ،اعتماد شما،همکاری با شما و جلب رضایت شماست.

  • ۰
  • ۰

بسیاری از افراد تصمیم می گیرند تا دکوراسیون منزلشان را تغییر دهند یا به طراحی داخلی تازگی و نشاط ببخشند، به ویژه برای خانم ها هیچ چیز لذتبخش تر از تغییر گاه به گاه دکوراسیون منزل شان نیست. اما گاهی پیش می آید که ایده های مناسب، خلاقانه و پر جنب و جوش و با هدف به دست آوردن خانه ای تازه با بودجه اندک وجود نداشته باشد. به همین دلیل ما قصد داریم شما را با اصول اولیه دکوراسیون داخلی خانه و مواردی که باید در نظر گرفته شود؛ از رنگ دیوار و سقف و سایر لوازم گرفته تا تعادل و سایر نکات صحبت کنیم.

مبانی دکوراسیون داخلی

همه ما رویای داشتن یک خانه بسیار چشمگیر و زیبا را در سر می پرورانیم اما اطلاعات کمی از چگونگی به دست آوردن یک چنین خانه ای را داریم. طراحی و دکوراسیون داخلی یک علم و دانش گسترده است که به خودی خود به عنوان یک شاخه جداگانه در دانشگاه ها تدریس می شود پس نمی توانیم ادعا کنیم که همه استاد طراحی دکوراسیون هستیم! بنابراین در این پست مهمترین نکات و اصول اولیه و مهم دکوراسیون داخلی منزل را یاد خواهیم گرفت تا به رویاهایمان نزدیک شویم.

انتخاب مبلمان

خانه پناهگاه امنی است که ما بعد از یک روز طولانی پر از کار و سختی به آن متوسل می شویم و این مکان باعث می شود احساس آرامش و تعلق داشته باشیم و به همین دلیل وقتی به فکر تغییر دکور هستیم باید به طور جدی فکر کنیم و مبلمانی را انتخاب کنیم که با روحیه و شخصیت ساکنان خانه مطابقت داشته باشد.

مبانی طراحی داخلی دکوراسیون منزل 1
مبانی طراحی داخلی دکوراسیون منزل 1

 

انتخاب رنگ ها

رنگ ها عنصر مهمی هستند که باعث احیای مکان و تحریک فعالیت در آن می شوند. هر رنگ معانی و تأثیر روانشناختی خود را دارد ، بنابراین قبل از اقدام به انتخاب رنگ دیوارها یا مبلمان ، شما را با الگوی انتخاب رنگ ها آشنا خواهیم کرد.

رنگ های متضاد

در این مرحله کمی جرات و جسارت به خرج دهید، بر اساس ایده انتخاب رنگ های متضاد در دایره رنگ ها، مانند قرمز و سبز با امکان اضافه کردن رنگ های مکمل به آنها یا مخلوط کردن آنها با یکدیگر در نسبت های مختلف یا انتخاب اصل هماهنگی سه گانه که مبتنی بر مفهوم انتخاب سه رنگ مخالف مانند سبز نارنجی و بنفش باشد، دست به کار شوید.

رنگهای سلسله مراتبی

این روند به اندازه جسارت و شجاعت به عنوان ایده قبلی احتیاج ندارد ، بلکه مبتنی بر دو اصل است ، یعنی؛ رنگ های مجاور مانند انتخاب آبی که رنگ اصلی است و دو رنگ مجاور به رنگ بنفش مایل به سبز و مایل به آبی است. اصل دوم انتخاب یک رنگ خنثی و سپس دو رنگ حاصل از آن است ، مانند انتخاب رنگ سفید و ترکیب آن با سیاه و خاکستری.

------------------------------------------------------

تیم تولید محتوا بخشی آفیشیال

https://bakhshiofficial.com/%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d9%86-%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%a7%db%8c%db%8c-%d9%85%d8%a7%d8%b2%d9%86%d8%af%d8%b1%d8%a7%d9%86/

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی