بخشی آفیشال

محمد بخشی|مشاوره حرفه ای ویلا و آپارتمان در نوار ساحلی مازندران

بخشی آفیشال

محمد بخشی|مشاوره حرفه ای ویلا و آپارتمان در نوار ساحلی مازندران

همکاری با یک تیم تخصصی و کاربلد در زمینه مشاوره رایگان حقوقی و یک تیم ممتاز و حرفه ای در زمینه ی مشاوره رایگان فروش و ارائه ی خدماتی از قبیل تحلیل سیستم مدیریت،عارضه یابی،سرمایه گذرای و... . شایان ذکر است ، با وجود این سابقه و پیشینه، بزرگترین سرمایه ای که به آن مفتخر خواهیم بود ،اعتماد شما،همکاری با شما و جلب رضایت شماست.

  • ۰
  • ۰

وحدت و تناسب

وحدت و توازن یکی دیگر از نکات اساسی مبانی دکوراسیون داخلی خانه است و لزوماً به معنای تقارن در مبلمان ، الگوها و نقاشی ها در مکان نیست ، بلکه نمای کلی باید پیوستگی را نشان دهد و باید نقاط مشترک وجود داشته باشد که در طی آن چشم از یک مکان به مکان دیگر منتقل می شود مانند نقاشی دیوارها با یک رنگ یا کفها همان نوع متریال هستند که در مبلمان و در همه اتاقها مورد استفاده قرار می گیرد.

در اینجا نکته دیگری باید مورد توجه قرار گیرد، یعنی تناسب اثاثیه با فضایی که اشغال می کند، مانند انتخاب قطعاتی که متناسب با اندازه اتاق باشد ، نه اینکه در بسیاری از اهداف غیرضروری فضایی ناراحت کننده و کوچک ایجاد کند که نه تنها زیبایی به فضا نمی بخشند بلکه موجب کوچک تر شدن فضا می شوند.

تعادل و توازن

ایده تعادل به عنوان یکی از اصول اولیه دکوراسیون داخلی منزل به چندین شاخه تقسیم می شود:

تعادل متقارن

این یک روش بدون نوآوری است و براساس اصل طراحی، اتاق به دو قسمت کاملاً مشابه تقسیم می شود. گویی یک خط تخیلی وجود دارد که بین آنها می گذرد. این اصلی جذاب و راحت قلمداد می شود ، اما برای مدت بسیار کوتاه فرد در این فضا احساس بی حوصلگی می کند.

مبانی طراحی داخلی دکوراسیون منزل 2
مبانی طراحی داخلی دکوراسیون منزل 2

 

تعادل نامتقارن

این اصل با نام تعادل فعال نیز شناخته می شود و یکی از مزایای آن این است که اجازه می دهد تا از قطعات با اندازه هاو وزن های مختلف در یک اتاق استفاده شود، مانند ترکیب رنگ های گرم مانند قرمز ، نارنجی و زرد با رنگ های سرد مانند آبی ، سبز و بنفش یا ترکیب بین تکه های مبلمان ، جایی که وزن بصری قطعه بازی می کند.

نقش اصلی در این روش مانند انتخاب صندلی ساتن یا چوب با میز شیشه ای ، زیرا وزن نوری شیشه از وزن بصری چوب و ساتن سبک تر است و همین امر باعث می شود اختلاط بین آنها فضایی نامتقارن ایجاد کند.

فضای مناسب برای لوازم ریز و درشت ایجاد کنید

نصب قفسه های بلند روی دیوارها، به شما کمک می کند تا بسیاری از وسایل مورد نیاز روزانه را در آن قرار دهید تا از ریخت و پاش و آشفتگی فضا جلوگیری کنید.

نورپردازی و روشنایی

نورپردازی در خانه یکی از مهمترین عناصر و اصول اولیه دکوراسیون داخلی خانه است، زیرا باعث احیا و طراوت فضای داخلی خانه می شود.

نورپردازی مهمی را می توان برای میزهای ناهار خوری و لامپهای رومیزی در کنار تختخواب استفاده کرد. برای برجسته کردن کارهای هنری، مجسمه ها، تابلوها و ... می توانید از نورپردازی کارگردانی استفاده کنید تا باعث بهبود دید و سرزندگی شود.

قطعات تزئینی مهم

می توانید از طریق گل ها، شمع ها یا نقاشی های هنری که در معرض دید قرار دارند، اتاق پذیرایی تان را لوکس کرده و تازگی را به فضای داخلی خانه اضافه کنید تا ابعاد ویژه دیگر در محل ایجاد شود.

-----------------------------------------------------

تیم تولید محتوا بخشی آفیشیال

https://bakhshiofficial.com/%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d9%88%db%8c%d9%84%d8%a7/

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی