بخشی آفیشال

محمد بخشی|مشاوره حرفه ای ویلا و آپارتمان در نوار ساحلی مازندران

بخشی آفیشال

محمد بخشی|مشاوره حرفه ای ویلا و آپارتمان در نوار ساحلی مازندران

همکاری با یک تیم تخصصی و کاربلد در زمینه مشاوره رایگان حقوقی و یک تیم ممتاز و حرفه ای در زمینه ی مشاوره رایگان فروش و ارائه ی خدماتی از قبیل تحلیل سیستم مدیریت،عارضه یابی،سرمایه گذرای و... . شایان ذکر است ، با وجود این سابقه و پیشینه، بزرگترین سرمایه ای که به آن مفتخر خواهیم بود ،اعتماد شما،همکاری با شما و جلب رضایت شماست.

  • ۰
  • ۰

با توجه به این که دخترها احساسات لطیف و رقیقی دارند و صددرصد محیط اطراف آن­ها در روحیاتشان موثر واقع می­شود؛ به همین منظور ایده های خوبی که به کمک هنر و زیبایی به دیوارهای اتاق کودکان اضافه میشود و نحوه تزئین آن برای الهام بخشیدن به شکوفایی خلاقیت آنها اهمیت بسزایی دارد، بنابراین باید در نحوه­ی چیدمان دکوراسیون اتاق­ آن­ها دقت لازم به کار بسته شود.

اولین گام در نحوه طراحی اتاق خواب دخترانه، توجه به رده سنی آنهاست، با توجه به اینکه سلیقه یک دختر بچه هفت ساله با دخترهای 13، 14 ساله متفاوت است، بنابراین بهتر است خرید وسایل، تم و رنگ آمیزی اتاق مطابق با سلیقه و روحیات آنها باشد.

معمولا زمانی که حرف از طراحی دکور اتاق کودکان به میان می اید اولین موضوعی که به ذهن همه متبادر می­شود، رنگ آن است اما باید دقت کنیم که دکور یک اتاق محصور به رنگ و اثاثیه نمی­شود و دارای عناصر خاصی است که هر گونه بی توجهی ممکن است در ذهن کودک تاثیر منفی بگذارد.

طراحی دکوراسیون داخلی اتاق خواب دخترانه
طراحی دکوراسیون داخلی اتاق خواب دخترانه

 

اولین نکته که باید در امر طراحی دکور اتاق خواب دخترخانمها حتما رعایت شود میزان روشنایی اتاق است، برای این کار می­توان از چراغ‌های کوچک رنگی متناسب با محیط کل اتاق استفاده کرد. باید رنگهایی انتخاب شوند که باعث اذیت شدن چشم کودک نشوند، رنگهایی مانند قرمز و نارنجی، رنگهای پر انرژی و تندی هستند که برای نورپردازی اتاق کودکان مناسب نیستند زیرا علاوه بر آزار بینایی، باعث ایجاد هیجان اضافی در کودک نیز میشوند.

معمولا توصیه می­شود که چراغ­های روشنایی اتاق کودکان به رنگ سبز باشند و حتی الامکان هم در تعداد محدود به کار گرفته شوند، اما از آن­جایی که تم اصلی اتاق خواب کودکان دختر اغلب صورتی است، در صورت تمایل می­توان از رنگ­ صورتی ملایم هم استفاده کرد، این رنگ ملیح میتواند جوی آرام به فضای اتاق بدهد.

در طراحی اتاق خواب دخترها هم مانند سایر مکان­ها می­توان از رنگ­های متنوعی استفاده کرد و کاملا سلیقه­ای می­باشد، اما سلیقه به کار رفته نباید در خلاف جهت سبک به کار رفته در طراحی باشد و باید با سایر اجزا مطابقت کامل داشته باشد.

فرش اتاق خواب می­تواند به رنگ­های روشن مثل سفید و صورتی و کرم باشد و متناسب با سایر اجزا انتخاب شود.

گاهی والدین فکر می­کنند که سرویس اتاق خواب برای کودکانشان فقط در حد انتخاب یک تخت و کمد جمع جور است؛ این کمد و تختخواب باید به گونه­ای انتخاب شود که هم جدید و مدرن بوده و هم با دکوراسیون اتاق هماهنگ باشد، پیشنهاد میشود قبل از خرید سرویس خواب سبک مشخصی را در نظر بگیرید تا بتوانید وسایل را متناسب با آن سبک انتخاب کنید، فراموش نکنید فرزندان شما همیشه کوچک نخواهند ماند و هرچه بزرگتر شوند سلایقشان نیز تغییر خواهد کرد پس رنگها و وسایلی را انتخاب کنید که برای مدت زمان طولانی تر و در سنین بالاتر نیز بتوان از آنها استفاده کرد.

قرار نیست در اتاقهای دخترانه رنگ غالب، حتما صورتی باشد، قدرت رنگها را نباید نادیده گرفت؛ جسارت به خرج دهید و از سایر رنگهای جاندار برای فضاهای بی رنگ و روح استفاده کنید و یک طراحی پر شور داشته باشید.

---------------------------------------------------------

تیم تولید محتوا بخشی آفیشیال

https://bakhshiofficial.com/%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d9%88%db%8c%d9%84%d8%a7-%d8%af%d8%b1-%d8%af%d8%b1%db%8c%d8%a7%da%a9%d9%86%d8%a7%d8%b1/

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی