بخشی آفیشال

محمد بخشی|مشاوره حرفه ای ویلا و آپارتمان در نوار ساحلی مازندران

بخشی آفیشال

محمد بخشی|مشاوره حرفه ای ویلا و آپارتمان در نوار ساحلی مازندران

همکاری با یک تیم تخصصی و کاربلد در زمینه مشاوره رایگان حقوقی و یک تیم ممتاز و حرفه ای در زمینه ی مشاوره رایگان فروش و ارائه ی خدماتی از قبیل تحلیل سیستم مدیریت،عارضه یابی،سرمایه گذرای و... . شایان ذکر است ، با وجود این سابقه و پیشینه، بزرگترین سرمایه ای که به آن مفتخر خواهیم بود ،اعتماد شما،همکاری با شما و جلب رضایت شماست.

  • ۰
  • ۰

خرید ویلای نوساز

یکی از اولین مواردی که باید در مورد آن تصمیم گیری کنید این است که چه نوع ویلایی را برای خرید انتخاب کنید: ویلای سفارشی، شخصی ساز یا آپارتمان مسکونی. از خودتان بپرسید که آیا می خواهید به طراحی خانه ای بپردازید که کاملا مطابق با سلیقه شما باشد و یا متناسب با خانه ای باشد که از قبل ساخته شده است. حین آغاز جستجو برای خرید، برخی از جوانب مثبت و منفی به شما کمک می کند تا بتوانید راحت‌تر تصمیم گیری کنید.

ویلاهای سفارشی

ویلاهای سفارشی تنها به سفارش شما و برای شما ساخته می شوند. شما می توانید زمین را بخرید و با یک سازنده خوب قرارداد همکاری ببندید تا به شما در ایجاد چشم اندازی بی نظیر کمک کند. و یا می توانید با یک توسعه دهنده یا شرکت ساخت و ساز برای ساخت خانه ای شخصی در زمین خود وارد قرارداد شوید. در هر صورت، شما برای ساخت خانه رویایی و متناسب با سلیقه و سبک زندگی خود با سازنده همکاری می کنید.

سازندگان غالباً برنامه های اساسی در اختیار دارند که شما می توانید با صرف هزینه ای مازاد آن را تغییر دهید. این ممکن است به معنای اضافه کردن یک رخت شورخانه در طبقه اصلی یا یک اتاق مجلل در زیرزمین خانه باشد. در ویلاهای شخصی سازی ساخته و سفارشی می توانید اندازه اتاق ها را بزرگتر یا کوچکتر بسازید، کابینتهای بیشتری سفارش دهید و کاشیهای حمام را به سبک و سلیقه خودتان انتخاب کنید به طوری که به دلتان بچسبد. سازنده برای هر پایان ساخت و هر بخش به شما بودجه می دهد و در صورتی که اعتبارتان پایان یافت، و هزینه هایتان از میزان اعتبارتان پیشی گرفت، باید هزینه بیشتری را شارژ کنید.

انواع مختلفی از ساخت و سازها برای خریداران مختلف بخش اول
انواع مختلفی از ساخت و سازها برای خریداران مختلف بخش اول

 

جوانب مثبت ویلاهای سفارشی ساز

در ساخت ویلای سفارشی شما تقریباً در مورد همه چیز می توانید اظهار نظر کنید. شما در مورد نقشه ساختمان تصمیم گیری می کنید: آیا می خواهید یک اتاق غذاخوری رسمی و یک اتاق مخصوص صرف صبحانه داشته باشید؟ شما طبق سلایق و بودجه خود خانه تان را به روزرسانی می کنید: به وسایلی مدرن و گران قیمت، گرمکن کف حمام و درب شیشه ای دو لنگه فکر کنید. طراحی خانه شما منعکس کننده سبک و سلیقه شماست، و نظیر هیچ خانه دیگری در همان بلوک شما نخواهد بود.

جوانب منفی ویلاهای سفارشی ساز

شما مسئول تمام تصمیمات اجرایی هستید: پلان کف خانه، محوطه سازی، کف سازی، رنگ روغن، نقاشی ساختمان، رنگ کابینت ها و سایر دیگر. حتی اگر با یک طراح داخلی کار کنید، هنوز هم خودتان درباره طراحی خانه و انتخاب نهایی تصمیم گیری می کنید. بنابراین اگر تصمیم گیری نقطه قوت کار شما نیست، ساخت ویلای سفارشی، به جای یک فرصت خلاقانه می تواند کاری سخت و طاقت فرسا باشد.

ویلاهای پیش ساخته

ویلاهای شهری یا آپارتمانی خریداران خاص خود را دارند، زیرا شرکتهای سازنده به ساخت خانه‌ای تک خانوار می پردازند. در نتیجه، خانه های شخصی دارای ویژگیهایی خاص هستند بطوری که سازنده فکر میکند بیشترین تعداد خریداران بالقوه را به خود جذب میکند. ممکن است بتوانید یک ویلای شخصی در دست ساخت را پیدا کنید و مواردی مانند کانتر و کابینت را شخصا انتخاب کنید. اما به طور معمول ویلاهای شخصی به صورت یک خانه کامل و آماده هستند.

--------------------------------------------------------

تیم تولید محتوا بخشی آفیشیال

https://bakhshiofficial.com/%d8%b3%d8%b1%d8%ae%d8%b1%d9%88%d8%af/

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی