بخشی آفیشال

محمد بخشی|مشاوره حرفه ای ویلا و آپارتمان در نوار ساحلی مازندران

بخشی آفیشال

محمد بخشی|مشاوره حرفه ای ویلا و آپارتمان در نوار ساحلی مازندران

همکاری با یک تیم تخصصی و کاربلد در زمینه مشاوره رایگان حقوقی و یک تیم ممتاز و حرفه ای در زمینه ی مشاوره رایگان فروش و ارائه ی خدماتی از قبیل تحلیل سیستم مدیریت،عارضه یابی،سرمایه گذرای و... . شایان ذکر است ، با وجود این سابقه و پیشینه، بزرگترین سرمایه ای که به آن مفتخر خواهیم بود ،اعتماد شما،همکاری با شما و جلب رضایت شماست.

  • ۰
  • ۰

کاربرد شیشه هوشمند در معماری

ساختمانهای تجاری

هنگامی که سخن از ساختمان های تجاری به میان می آید، یکی از بهترین راه هایی که شیشه های هوشمند در طراحی معماری گنجانده شده اند، استفاده از آنها درب ورودی ها است. ورودی ساختمان که دارای شیشه‌های هوشمند است، حس زیبایی‌شناسی مدرن را به آن اضافه می‌کند و ساختمان را نسبت به همسایه‌های مجاورش متمایزتر می‌کند.

شیشه‌های هوشمند در فضاهای تجاری در پنجره‌ها، کابینت ‌ها، پارتیشن‌ها، جداکننده‌های اتاق و ... نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند و بهترین انتخاب برای ایجاد فضاهای خصوصی در ادارات است. پارتیشن‌های شیشه‌ای هوشمند در دفاتر نیز با طرح‌های کف باز انعطاف‌پذیر بسیار عالی کار می‌کنند. آنها حریم خصوصی را حفظ میکنند و در عین حال فضا را در یک دفتر مدرن به حداکثر می رساند. شیشه‌های هوشمند برای اتاق های کنفرانس نیز گزینه ای ایده آل هستند. جدا از ایجاد حریم خصوصی، پارتیشن های شیشه ای هوشمند به عنوان صفحه نمایش در طول جلسات بسیار عالی عمل می کنند. علاوه بر این، شیشه‌های هوشمند حسی از سبک مدرنیته را به فضای اداری اضافه می‌کنند.

هتل ها

هتلداران همیشه به دنبال راههایی برای ترکیب جدیدترین فناوری ها و ویژگی های طراحی هستند تا تجربیات خوب مهمانان خود را افزایش دهند. این امر باعث استفاده از شیشه های هوشمند در هتل ها به طور گسترده ای شده است. پارتیشن های شیشه ای هوشمند در اتاقهای هتل بین اتاق خواب و حمام استفاده می شود. این پارتیشن‌های شیشه‌ای هوشمند همچنین حریم خصوصی مناسبی را با تکان دادن یک سوئیچ در زمان نیاز مهمانان فراهم می‌کنند. این ادغام حمام و اتاق خواب در یک فضای بزرگ، طرحهای طراحی باز را در هتل ها مد روز کرده است. طرح‌های طراحی باز فضا را به حداکثر می‌رسانند، اجازه می‌دهند نور طبیعی بیشتری وارد اتاق شود و در عین حال سبک سوئیت هتل را افزایش می‌دهد.

شیشه‌های هوشمند معمولاً در حمام‌ها، کابین‌های دوش و اسپا در هتل‌ها نیز استفاده می‌شوند. با یک کلیک ساده، مهمان میتواند شیشه حریم خصوصی را از شفاف به غیرشفاف تبدیل کند و دوباره برگرداند. نصب پارتیشنها یا نماهای شیشه ای هوشمند یک راه عالی برای دادن نمای مینیمالیستی و در عین حال شیک به فضای داخلی هتل است.

راههای مختلف در مورد اینکه چگونه طراحی شیشه های هوشمند معماری را تغییر داده است! بخش دوم
راههای مختلف در مورد اینکه چگونه طراحی شیشه های هوشمند معماری را تغییر داده است! بخش دوم

 

ساختمانهای مسکونی

در سالهای اخیر شیشه های هوشمند در ساختمانهای مسکونی بسیار محبوب شده اند. در پنجرهها، پارتیشنها، نورگیرها و درها استفاده میشود. این به این دلیل است که شیشه های هوشمند به کنترل حریم خصوصی، نور بیش از حد و جریان گرمایی که به داخل ساختمان وارد میشود کمک میکند. شیشه هوشمند نیاز به پرده را از بین می برد. علاوه بر این، طراحان از شیشه های هوشمند در حمام ها به عنوان کابین دوش برای اضافه کردن آپشن استفاده می کنند.

شیشه هوشمند عملکردی پیشرفته است که در زیبایی تبدیل به سابقه ای پیچیده شده است. یک محصولی انقلابی است که فناوری شیشه‌ای پیشرفته را ارائه می‌کند که قدرت کنترل انتقال گرما و شفافیت را با هم ترکیب می‌کند. چه خانه و چه فضای تجاری شما، می تواند به شما کمک کند تا تعادل کاملی بین کاربرد و سبک ایجاد کنید.

-----------------------------------------------

تیم تولید محتوا بخشی آفیشیال

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی