بخشی آفیشال

محمد بخشی|مشاوره حرفه ای ویلا و آپارتمان در نوار ساحلی مازندران

بخشی آفیشال

محمد بخشی|مشاوره حرفه ای ویلا و آپارتمان در نوار ساحلی مازندران

همکاری با یک تیم تخصصی و کاربلد در زمینه مشاوره رایگان حقوقی و یک تیم ممتاز و حرفه ای در زمینه ی مشاوره رایگان فروش و ارائه ی خدماتی از قبیل تحلیل سیستم مدیریت،عارضه یابی،سرمایه گذرای و... . شایان ذکر است ، با وجود این سابقه و پیشینه، بزرگترین سرمایه ای که به آن مفتخر خواهیم بود ،اعتماد شما،همکاری با شما و جلب رضایت شماست.

  • ۰
  • ۰

اینبار قصد داریم درباره علم و تجربه در حرفه املاک و مستغلات صحبت کنیم، اغلب ما فکر می کنیم که بدون علم و فقط بر اساس تجربه می توانیم یک کسب و کار پر رونق راه اندازی کنیم و به موفقیت نیز دست بیابیم، در صورتی که این یک طرز فکر کاملا اشتباه است!

علم و تجربه مکمل یکدیگر هستند و برای هر موفقیت شغلی ما به هر دو گزینه احتیاج داریم؛ بدون علم ما فقط تجربه به دست می‌آوریم که گاهی این تجربه ها هیچ سودآوری برای کسب و کار ما نخواهد داشت.

با ادامه رشد بازار املاک و مستغلات، تقاضا برای مشاور املاک حرفه‌ای و متخصصان املاک و مستغلات همچنان پابرجاست. کارگزاران املاک و مستغلات، به مشتریان خود در خرید و فروش ملک با بهترین قیمت ممکن کمک می کنند. آنها مستقیماً درگیر مذاکره در مورد قراردادها، جستجوی فرصت های فروش و بستن معاملات هستند. تقریباً همه مشاوران املاک و مستغلات کسانی هستند که سخت کار می کنند و سعی دارند همه مهارت های خود را توسعه می دهند، اما آیا همه مهارتهای لازم را می توان به کمک تجربه به دست آورد؟

در حال حاضر فعالان عرصه املاک و مستغلات بدون آگاهی از مهارت های کلامی، مهارت های غیر کلامی، مهارت های حقوقی و سایر مهارتهایی که در این کسب و کار نیاز است نمی توانند یک ارتباط اثربخش با مشتری خود داشته باشند و شاید نهایت توفیق آنها ثبت یک قرارداد موفق باشد! در حال حاضر کار املاک در ایران کاملا بصورت تجربی انجام می‌ شود و حتی افرادی هستند که بدون داشتن تجربه کافی در آژانس های املاک مشغول کارند و فعالیت هایی نظیر بازدید و تماس با مشتریان را انجام می دهند.

درصورتی که همین فعالیت های به ظاهر ساده نیازمند کسب مهارت و نکات کلیدی است که در بستن یک قراردارد تمام عیار تاثیر به سزایی دارند. اگر می شد کار املاک و مستغلات را بدون علم و فقط براساس تجربه پیش برد، هزاران جلد کتاب از انسان های موفق، مشهور و حرفه ای در این زمینه به چاپ نمی رسید، حال سوال اینجاست که علم بهتر است یا تجربه؟!

چرا کسب علم و دانش در زمینه املاک برای مشاوران این حرفه ضروری است؟ بخش اول
چرا کسب علم و دانش در زمینه املاک برای مشاوران این حرفه ضروری است؟ بخش اول

 

اهمیت کسب علم و دانش در زمینه املاک

حوزه املاک و مستغلات همیشه در حال پیشرفت است و تقاضا برای متخصصان باتجربه، معتبر و دارای علم املاک همچنان قوی است. درست است که تجربه مربوط به املاک مهم است و اغلب می تواند از طریق یک سال فعالیت در این حرفه یا با سه ماه کار در تابستان بدست آید، اما بهتر است با روشهای کاملا علمی و با تحصیل در رشته املاک و مستغلات بازار حرفه خود را زمین بازی خود بدانید؛ املاک و مستغلات مانند هر تلاش رقابتی دیگر است. اگر همه‌ی چیزهایی را که باید در مورد زمین بازی خود بدانید بیاموزید، یک مزیت رقابتی کسب خواهید کرد که شما را از رقبا دور کرده و اساس موفقیت شما را می سازد.

ما نمی‌توانیم زمین بیشتری بسازیم زیرا این محدودترین و مقدس‌ترین منبع ماست. خرید اولین خانه خود، واریز پیش پرداخت در یک قطعه زمین، سرمایه گذاری در یک ملک تجاری برای راه اندازی مشاغل جدید، انتقال مالکیت زمین بین خریدار و فروشنده، همه این معاملات و موارد دیگر به یک متخصص نیاز دارد تا به ما کمک کند مراحل قانونی را با موفقیت و روان طی کنیم.

---------------------------------------------

تیم تولید محتوا بخشی آفیشیال

https://bakhshiofficial.com/%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d9%86-%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%a7%db%8c%db%8c-%d9%85%d8%a7%d8%b2%d9%86%d8%af%d8%b1%d8%a7%d9%86/

  • ۰۰/۰۸/۲۳
  • بخشی آفیشیال

املاک

املاک در مازندران

مشاور املاک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی