بخشی آفیشال

محمد بخشی|مشاوره حرفه ای ویلا و آپارتمان در نوار ساحلی مازندران

بخشی آفیشال

محمد بخشی|مشاوره حرفه ای ویلا و آپارتمان در نوار ساحلی مازندران

همکاری با یک تیم تخصصی و کاربلد در زمینه مشاوره رایگان حقوقی و یک تیم ممتاز و حرفه ای در زمینه ی مشاوره رایگان فروش و ارائه ی خدماتی از قبیل تحلیل سیستم مدیریت،عارضه یابی،سرمایه گذرای و... . شایان ذکر است ، با وجود این سابقه و پیشینه، بزرگترین سرمایه ای که به آن مفتخر خواهیم بود ،اعتماد شما،همکاری با شما و جلب رضایت شماست.

  • ۰
  • ۰

تفاوت خرید خانه نوساز با خانه چندسال ساخت چیست؟ برای افراد تازه کار، یک خانه نوساز به معنای طراحی مدرن، با آخرین استانداردهای ساخت و ساز و لوازم جدید است و از آنجایی که بسیاری از خانه‌های نوساز پیش خرید شده و قبل از اتمام ساخت به فروش میرسند، ممکن است فرصتی برای انتخاب گزینه‌های طراحی، مواردی مانند نصب کاشیهایی با طرح جدید یا انتخاب رنگ کفپوش را داشته باشید. با این حال، شما با لیستی از کارهای انجام شده و تعمیرات وارد خانه جدید نخواهید شد.

در اینجا چند نکته برای کمک به شما در خرید خانه نوساز آورده شده است:

پیدا کردن خانه‌ای با برند جدید

چگونه یک خانه نوساز یا در حال ساخت را پیدا کنیم؟ میتوانید در وبسایتهای معتبر به جستجو ادامه دهید تا به شما خانه‌های نوساز را معرفی کند، اما در عین حال جستجوی خود را متوقف نکنید. یک ایجنت حرفه ای املاک از تغییر و تحولات جدید در منطقه شما اطلاع دارد. البته ساخت و سازهای جدید همیشه در حال پیشرفت نیستند. برخی از شرکتهای ساخت و ساز چند قواره زمین را با هم و به طور همزمان می سازند. بنابراین زمینهای جدید در دست ساخت محله خود را مورد هدف قرار دهید و از نماینده خود بخواهید که با پیمانکار یا توسعه دهنده در تماس باشد.

نماینده‌ای را پیدا کنید که محافظ منافع شخصی شما باشد

سازندگان ساخت و سازهای وسیع‌تر معمولاً دارای یک نیروی فروش هستند که مستقیماً با همکاری نمایندگان سنتی املاک و برای آنها کار می‌کنند. آنها نمایندگانی را در اختیار دارند که به صورت مداوم لیست آنها را کنترل می‌کنند. در هر صورت، شما خواستار محافظت از منافع شخصی خود توسط نماینده‌تان هستید.

راهنمای خرید خانه نوساز با برند جدید. بخش اول
راهنمای خرید خانه نوساز با برند جدید. بخش اول

 

در مورد سازنده تحقیق کنید

شما میخواهید بدانید که سرمایه‌تان را صرف چه ساخت و سازی کرده‌اید و با چه سازنده‌ای طرف هستید، بنابراین به صورت آنلاین نظرات مختلفی را درباره سازندگان بخوانید. آیا آنها در ساخت و سازهای با کیفیت شهرت دارند و یا اینکه در این کار اعتبار خوبی ندارند؟ یا اینکه آیا به سازنده‌هایی بساز و بنداز معروفند که تنها به ظاهر خانه رسیدگی میکنند ولی در ساخت آن از متریال خوب و با کیفیت استفاده نکرده‌اند. وضعیت مالی آنها چطور است؟ شما نمیخواهید تمام سرمایه خود را صرف اعلام ورشکستگی سازنده تا قبل از اتمام ساخت و ساز خانه کنید، بدین ترتیب به دنبال دریافت ضمانتی از سازنده باشید.

از خرید خود آگاه شوید

هنگام خرید خانه نوساز، ممکن است قبل از اتمام ساخت، آن را خریداری کنید. بنابراین چگونه از پایان کار آن مطلع خواهید بود؟ احتمالا شما به بازدید از خانه‌هایی مشابه که قصد خرید آن را به صورت نیمه تمام دارید، خواهید رفت. مدلهایی جهت طرح کفپوشها و سایر طراحیها و گزینه‌های متناسب با سلایق شما ارائه میشوند. اما مراقب باشید! گاهی برخی از خانه‌ها به طور کامل ساخته شده اند. شاید خانه‌ای از پیش ساخته شده، سفارشی و یا ترکیبی از استانداردهای به روز مطابق با میل و خواسته شما نباشد. شاید شما از صدای کلون پشت در خانه خوشتان نیاید و بعدا متوجه شوید که برایتان هزینه زیادی را در بر داشته است. لیستی از ویژگیهای استاندارد و مدرن، از جمله هزینه‌های آنها را از سازنده خود درخواست کنید. شما باید مطمئن شوید که دقیقاً از ویژگیها و لوازم بکاربرده شده در خانه اطلاع دارید.

-----------------------------------------------------

تیم تولید محتوا بخشی آفیشیال

  • ۰۰/۰۸/۲۴
  • بخشی آفیشیال

خانه جدید

خانه نوساز

خرید خانه نوساز

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی