بخشی آفیشال

محمد بخشی|مشاوره حرفه ای ویلا و آپارتمان در نوار ساحلی مازندران

بخشی آفیشال

محمد بخشی|مشاوره حرفه ای ویلا و آپارتمان در نوار ساحلی مازندران

همکاری با یک تیم تخصصی و کاربلد در زمینه مشاوره رایگان حقوقی و یک تیم ممتاز و حرفه ای در زمینه ی مشاوره رایگان فروش و ارائه ی خدماتی از قبیل تحلیل سیستم مدیریت،عارضه یابی،سرمایه گذرای و... . شایان ذکر است ، با وجود این سابقه و پیشینه، بزرگترین سرمایه ای که به آن مفتخر خواهیم بود ،اعتماد شما،همکاری با شما و جلب رضایت شماست.

  • ۰
  • ۰

با سازنده سر قیمت مذاکره کنید

سازندگان از لحاظ عاطفی به خانه‌هایی که میسازند تعلق خاطر ندارند. این کار آنهاست و معمولاً علاقه‌ای به مذاکره در مورد قیمت ندارند. فقط یک مسئله وجود دارد و این است که اگر آنها قیمت را برای شما کاهش دهند، خریدار بعدی انتظار تخفیفی مشابه به شما را دارد . بنابراین آنها معمولا از ارائه تخفیف خودداری می‌کنند.

بنابراین در چه موردی میتوانید مذاکره کنید؟ درباره همه چیز قادر به مذاکره هستید، از کابینت های پیشرفته و مدرن تا نوع کفپوش؟ هزینه‌های قابل مذاکره در عقد قرارداد و بستن معامله؟ هر چیزی که برای کاهش قیمت خانه و طبق سوابق مربوط به آن است، قابل مذاکره می‌باشد.

همچنین این مسئله درست است که بیشترین تغییر و تحولات در این مرحله صورت میگیرد. خریدارانی که زود تصمیم گیری کرده و اقدام به خرید اولین خانه‌های موجود می کنند، گاهی اوقات معامله شیرین‌تری انجام میدهند. علت آن چیست؟ از آنجایی که سازنده می خواهد نظر شما را جلب توسعه و اتمام کار کند. اگر بازار مسکن قوی باشد، سازندگان میتوانند با هر مرحله جدید در توسعه، قیمتها را افزایش دهند. این بدان معنی نیست که شما با خرید دیرهنگام، خانه را از دست داده اید. شما هنوز هم میتوانید در مورد برخی از به روزرسانی های متناسب با سلایق خود با سازنده مذاکره کنید که در حال اتمام یک مرحله و شروع مرحله جدیدتری از ساخت خانه است.

سپرده ها و قراردادها

هنگام عقد قرارداد در خرید خانه نوساز ممکن است خانه جدید شما هنوز در دست ساخت باشد. شما باید یک واریز (از چند میلیون تومان تا 10 درصد قیمت خانه) انجام دهید، بنابراین مطمئن شوید که نماینده به شما در مورد قرارداد توضیحات لازم را ارائه میدهد. لازم است بدانید که چرا و چه موقع میتوانید مبلغ پرداختی خود را پس بگیرید. نماینده شما از این مسئله اطمینان حاصل میکند که یک دوره بررسی در قرارداد ذکر شده است. این قرارداد باید شامل تاریخ اتمام مشخص باشد، اما بدانید که بسیاری از سازندگان مقرراتی را در اختیار شما قرار میدهند که در برخی از مواقع یا در مجوزها باعث ایجاد تأخیر در تحویل می شود.

راهنمای خرید خانه نوساز با برند جدید. بخش دوم
راهنمای خرید خانه نوساز با برند جدید. بخش دوم

 

چه کسی باید جریمه تاخیر در تحویل خانه را پرداخت کند؟

در قرارداد شما باید ذکر شود که اگر خانه به موقع و در تاریخ مقرر آماده تحویل نباشد، چه عواملی را باید در نظر بگیرید. همه چیز را به صورت کتبی دریافت کنید. تصور نکنید که به صرف مذاکره با سازنده همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت. حتی یک سازنده صادق میتواند همه چیز را فراموش کند، انجام این کار در صورت انعقاد قرارداد دشوارتر است. از نماینده خود بخواهید تا جزئیات را برایتان شرح دهد.

بازرسی

فقط به دلیل اینکه خانه شما نوساز است نباید از بازبینی صرف نظر کنید. فردی بی طرف و آموزش دیده را برای بازرسی خانه نوساز انتخاب می کنید تا مطمئن شوید که همه چیز مرتب، سالم، نو و به روز هستند. یک بازرسی خوب این امکان را به شما می دهد تا با سازنده ای کار کنید تا مشکلات خانه را قبل از عقد قرارداد برطرف سازد. مطمئن شوید که نماینده حقوق شما را حفظ می کند. در اکثر اوقات، سازنده مشکلات مربوط به قوانین را برطرف می کند، اما شما به سادگی قادر به نتیجه گیری از نتایج بازرسی خانه نیستید.

https://bakhshiofficial.com/%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d9%88%db%8c%d9%84%d8%a7/

  • ۰۰/۰۸/۲۴
  • بخشی آفیشیال

خانه جدید

خانه نوساز

خرید خانه نوساز

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی