بخشی آفیشال

محمد بخشی|مشاوره حرفه ای ویلا و آپارتمان در نوار ساحلی مازندران

بخشی آفیشال

محمد بخشی|مشاوره حرفه ای ویلا و آپارتمان در نوار ساحلی مازندران

همکاری با یک تیم تخصصی و کاربلد در زمینه مشاوره رایگان حقوقی و یک تیم ممتاز و حرفه ای در زمینه ی مشاوره رایگان فروش و ارائه ی خدماتی از قبیل تحلیل سیستم مدیریت،عارضه یابی،سرمایه گذرای و... . شایان ذکر است ، با وجود این سابقه و پیشینه، بزرگترین سرمایه ای که به آن مفتخر خواهیم بود ،اعتماد شما،همکاری با شما و جلب رضایت شماست.

  • ۰
  • ۰

· قهوه ای روشن و سبز ملایم

ترکیب رنگ قهوه‌ای و سبز ملایم از ترکیبهای طبیعی است که ممکن زیاد چشم نواز نباشد. اما در واقع حس طبیعی و اصیل بودن به دکوراسیون خانه میبخشد. این ترکیب رنگ ظریف از بهترین ترکیبها برای خانه‌های مدرن و دارای گل و گیاه و همینطور فضای اتاق خواب است. در واقع ترکیب قهوه‌ای و سبز ملایم القا کننده مناظر جنگلی و طبیعی و بسیار آرامش بخش است. چرا که همیشه با نشستن در پارک احساس آرامش و رهایی می‌کنیم. در واقع این درختان هستند که روحیه ما را آرام و به ما حس شادابی تزریق می‌کنند. حال با استفاده از ترکیب سبز و قهوه‌ای می‌توانید همان احساس شادابی را در خانه تجربه کنید.

· لیمویی و صورتی

دو رنگ صورتی و لیمویی به خوبی بر هم منطبق میشود. این ترکیب در دکوراسیون خانه فضایی شاداب و انرژی بخش ایجاد میکند. با استفاده از این ترکیب رنگ می‌توانید حس کسالت و تنبلی را به کلی از خانه خود دور کنید. از این ترکیب رنگ همچنین می‌توانید در دکوراسیون اتاق کودکان و نوجوانان استفاده کرده و فضایی پر انرژی برای آنها ایجاد کنید.

· زرد و خاکستری

اگر از علاقه مندان به رنگهای طیف زرد هستید، می‎توانید با رنگهای زرد خردلی و ذغالی یک ترکیب عالی ایجاد کنید. این ترکیب رنگ، فضایی جاودانه و مدرن در دکوراسیون ایجاد میکند. در واقع رنگ زرد حس روشنایی و درخشش و انرژی، و رنگ خاکستری فضایی خاموش و آرام ایجاد میکند. این جفت رنگ معمولا در تمام بخشهای خانه جواب میدهد.

ترکیب رنگ در دکوراسیون خانه بخش دوم
ترکیب رنگ در دکوراسیون خانه بخش دوم

 

· هلویی و سفید

اگر به آرامش اهمیت خاصی میدهید و از طرفداران فضاهای آرام و مناسب برای یوگا و ریلکسیشن هستید، ترکیب رنگ هلویی و سفید را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این ترکیب فضا را آرامتر و گرمتر میسازد. از این ترکیب رنگ میتوانید برای اتاق خواب استفاده کرده و پس از آن خوابی سبک و راحت را تجربه کنید.

· زرشکی و بژ

ترکیب رنگ زرشکی و بژ نیز برای دکوراسیونهای مجلل و برای خانه‌هایی با متراژهای نسبتا بالا مناسب است. این ترکیب فضا را با شکوه کرده و به نوعی تصویر اشرافی ایجاد میکند.

نکات تکمیلی برای ترکیب رنگها در دکوراسیون خانه

· رنگها به تنهایی زیبا هستند، اما با ترکیب آنها با هم می‌توانید فضایی جذاب ایجاد کنید. به شرطی که رنگهای انتخابی شما هماهنگی نسبی با هم داشته باشند.

· رنگهای مورد نظر را باید در مکانهای مناسب به کار ببرید. معمولا دیوارها و کف خانه جلب توجه کمتری دارند. برای بیشتر دیده شدند رنگی خاص، بهتر است آن را در پرده‌ها، یا مبلمان خانه به کار ببرید.

· از استفاده بیش از اندازه و غیر اصولی رنگها بپرهیزید. معمولا مقدار استفاده از ترکیب رنگها در دکوراسیون، حداکثر چهار رنگ از دو طیف است. استفاده از رنگهای مختلف بیش از اندازه ممکن است فضایی شلوغ و دکوراسیونی غیر حرفه‌ای ایجاد کند.

می‌توانید ترکیب رنگی که بیشتر با سلایق و شخصیت شما مطابقت دارد را انتخاب و در دکوراسیون منزل خود از آن استفاده کنید. البته بهتر است قبل از اجرای دکوراسیون با متخصصان و مشاوران با تجربه در زمینه دکوراسیون منزل مشورت کنید و کار را به صورت اصولی انجام دهید.

https://bakhshiofficial.com/%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d9%88%db%8c%d9%84%d8%a7-%d8%af%d8%b1-%d8%af%d8%b1%db%8c%d8%a7%da%a9%d9%86%d8%a7%d8%b1/

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی