بخشی آفیشال

محمد بخشی|مشاوره حرفه ای ویلا و آپارتمان در نوار ساحلی مازندران

بخشی آفیشال

محمد بخشی|مشاوره حرفه ای ویلا و آپارتمان در نوار ساحلی مازندران

همکاری با یک تیم تخصصی و کاربلد در زمینه مشاوره رایگان حقوقی و یک تیم ممتاز و حرفه ای در زمینه ی مشاوره رایگان فروش و ارائه ی خدماتی از قبیل تحلیل سیستم مدیریت،عارضه یابی،سرمایه گذرای و... . شایان ذکر است ، با وجود این سابقه و پیشینه، بزرگترین سرمایه ای که به آن مفتخر خواهیم بود ،اعتماد شما،همکاری با شما و جلب رضایت شماست.

  • ۰
  • ۰

ایده پردازی های سبک مینیمال درمورد اتاق ها ، برای بزرگتر جلوه دادن فضاهای کوچک در ویلاها بسیار ایده آل می باشد . اگر اجرای دکوراسیون مینیمالیست به نحوه عالی صورت بگیرد هرگز از مد عقب نخواهد افتاد چرا که این سبک بسیار ساده ، شیک و همه پسند میباشد .

از آنجایی که هیچ ویلای مینیمالی بدون داشتن یک آشپزخانه ملایم و آراسته و بسیار مدرن تکمیل نمی شوند ، پیشنهاد می دهیم که بخش عظیمی از بودجه خود را برای این اتاق ضروری اختصاص دهید ، چرا که پیاده سازی صحیح این طرح آن چنان که به نظر می آید ساده نیست .

نکته مهمی که باید بدانید این است که اجازه ندهید سادگی بیش از اندازه به کار رفته در سبک مینیمال موجب استفاده و به کار از اجناس و عناصر بی کیفیت و ارزان شود . منظور از سادگی صرفا کم ارزش بودن و ارزان بودن نیست شما میتوان بین لوستر یا آباژور ارزان و بی کیفیت مجلل ، نوع گران ، ساده و شیک را انتخاب نمایید .

بر مبنای کلی باید بدانید که آشپزخانه از شیک ترین و مهم ترین بخشی است که افراد در طول روز از آن استفاده می نمایند . به طور کلی داشتن دکوراسیون شیک و زیبا در ارزش و تاثیر گذاری بسیار تاثیر گذار می باشد . بهتر است برای زیباتر کردن آشپزخانه از کابینت های خوش ساخت ، ساده و شیک استفاده نمایید و از ایجاد شلوغی بیش از اندازه بپرهیزید . در صورتی ک آشپزخانه بزرگی دارید از چیدمان و داشتن میزناهاری قافل نشوید .

استفاده از میز ناهار خوری به سبک مینیمال چشم انداز ویلای را دو چندان می کند ، شما می توانید با به کار از میز ناهار خوری شیک و متناسب با رنگ و تم دیگر اجزای دکوراسیون داخلی می توانید باعث بهتر شدن و زیباتر جلوه دادن ویلای خود شوید .

از اشکال هندسی ساده استفاده نمایید

مینیمالیسم ها تماما در مورد استفاده از خطوط صاف ، انحنای کن ، اشکال ساده و ... هستند از همین رو از به کار بردن وسایل پیچیده و حکاکی شده خودد داری نمایید . از اشکال هندسی صاف و زیبا استفاده نمایید و از ایجاد شلوغی زیاد بپرهیزید .

طراحی داخلی مینیمال چگونه است ؟
طراحی داخلی مینیمال چگونه است ؟

 

رنگ بندی اتاق خواب سبک مینیمال

از یک اتاق خواب دنج به سبک مینیمال با طیفی ساده و مدرن تنها سه رنگ بیشتر قابل مشاهده می باشد ، رنگ سفید ، طوسی و مشکی بیشترین رنگ هایی هستند که در این سبک به چشم می آیند . اما در عین حال از زیبایی و جذابیت این سبک کاسته نخواهد شد . جالب است بدانید برای اینکه ترکیب رنگ های گرم را بهتر باهم مچ کنید می توانید از رنگ کرم نیز استفاده نمایید تا جلوه بهتر و زیباتری را به وجود بیاورید .

-------------------------------------------

تیم تولید محتوا بخشی آفیشیال

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی