بخشی آفیشال

محمد بخشی|مشاوره حرفه ای ویلا و آپارتمان در نوار ساحلی مازندران

بخشی آفیشال

محمد بخشی|مشاوره حرفه ای ویلا و آپارتمان در نوار ساحلی مازندران

همکاری با یک تیم تخصصی و کاربلد در زمینه مشاوره رایگان حقوقی و یک تیم ممتاز و حرفه ای در زمینه ی مشاوره رایگان فروش و ارائه ی خدماتی از قبیل تحلیل سیستم مدیریت،عارضه یابی،سرمایه گذرای و... . شایان ذکر است ، با وجود این سابقه و پیشینه، بزرگترین سرمایه ای که به آن مفتخر خواهیم بود ،اعتماد شما،همکاری با شما و جلب رضایت شماست.

  • ۰
  • ۰

سنگ مرمریت از زیباترین و پر کاربرد ترین سنگ هایی است که در سنگ های ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرد . این سنگ که به سنگ ماربل معروف می باشد و در دسته سنگ های دگرگون شده بر پایه کربنات کلسیم است که از کلسیت ، دولومیت و کریستال تشکیل می شود . این سنگ تحت فشارو و حرارت بالا ساخته می شود و به همین دوام و کیفیت بسیار بالایی دارد ، به همین علت در زمره با ارزش ترین و گران قیمت ترین سنگ های با کیفیت به کاربرده در ساختمان های لوکس و لاکچری قرار گرفته است .

ویژگی سنگ های مرمریت

از ایده آل ترین سنگ ها در طراحی و دکوراسیون داخلی ساختمان های لوکس می باشد که تنوع رنگ بسیار بالایی دارد . همچنین امکان پیاده سازی هر طرح و رنگی را برای افراد به وجود می آورد . این سنگ خاص دارای مقاومت بسیار بالایی که عمر طولانی را از آن خود کرده است ، بیشترین چشم اندازی که از این سنگ خواهید دید در برج های لاکچری و ساختمان های لوکس می باشد که بسیار چشمگیر است . از دیگر ویژگی های این سنگ صیقل کاری بودن و سطح آینه ای داشتن آن می باشد که آن را به سنگی گران قیمت در ساختمان سازی ها تبدیل کرده است .

کابردهای سنگ مرمریت در ساختمان های لوکس

از این سنگ های ایده آل و با کارایی و دوام بالا می توان به عنوان کفپوش و دیوار پوش استفاده نمود . همچنین از دیگر کاربردهایی که این سنگ ها دارند می توان به استفاده در آشپزخانه ، راه پله ها ، کف ساختمان ، پارکینگ و همچنین ساختن اشیای تزئینی جهت تزئین نمای داخلی اشاره نمود . شاید برای شما جالب باشد بدانید که سنگ مرمریت به دلیل چگالی بالایی که دارد این قابلیت را داراست که برای کف ساختمان ، کف پارکینگ و از این قبیل موارد مورد استفاده قرار بگیرد .

سنگ مرمریت در ساختمان های لوکس و لاکچری که کاربرد هایی دارد ؟
سنگ مرمریت در ساختمان های لوکس و لاکچری که کاربرد هایی دارد ؟

 

انواع سنگ مرمریت

سنگ مرمریت نمین : سنگ مرمریت نمین دارای رنگی کرم و روشن به همراه هاله های سفید و طوسی بعضا گلبهی است . سنگ مرمریت نمین به دلیل تراکم بالا و تخلخل کم ساب پذیری خوبی دارد ، از این سنگ در فضای داخلی دکوراسیون ساختمان همچون کف پذیرایی و هال ، پله ها و تولید مصنوعات همچون شومینه و ... کاربرد دارد .

سنگ مرمریت هرسین

سنگ مرمریت هرسین دارای تم رنگ کرم، خاکی و کاملا یکدست می باشد که ساب پذیری خوبی نیز دارد . سورت بندی سنگ مرمر هرسین بر اساس رگه های شاخ گوزنی داخل سنگ است .

----------------------------------------------------------

تیم تولید محتوا بخشی آفیشیال

https://bakhshiofficial.com/%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d9%88%db%8c%d9%84%d8%a7-%d8%af%d8%b1-%d8%ae%d8%a7%d9%86%d9%87-%d8%af%d8%b1%db%8c%d8%a7/

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی