بخشی آفیشال

محمد بخشی|مشاوره حرفه ای ویلا و آپارتمان در نوار ساحلی مازندران

بخشی آفیشال

محمد بخشی|مشاوره حرفه ای ویلا و آپارتمان در نوار ساحلی مازندران

همکاری با یک تیم تخصصی و کاربلد در زمینه مشاوره رایگان حقوقی و یک تیم ممتاز و حرفه ای در زمینه ی مشاوره رایگان فروش و ارائه ی خدماتی از قبیل تحلیل سیستم مدیریت،عارضه یابی،سرمایه گذرای و... . شایان ذکر است ، با وجود این سابقه و پیشینه، بزرگترین سرمایه ای که به آن مفتخر خواهیم بود ،اعتماد شما،همکاری با شما و جلب رضایت شماست.

  • ۰
  • ۰

هتل پارک رویال سنگاپور ، ساختمانی سبز پوش است ک به تازگی در سنگاپور ساخته شده است . این هتل بسیار زیبا دارای مساحتی حدودا 15 هزار متر مربع فضای سبز می باشد که تمامی گیاهان و سبزی ها در آنجا پرورش داده شده است ، که تمامی مصرف سبزیجات هتل از همان فضای سبز تامین می شود . نکته جالبی که افراد را به خود جذب کرده است ، پنجره های بسیار بزرگ آن قسمت اعظم انرژی نوری را فراهم می کند و بیشتر مصارف انرژی های نوری از طریق نور مستقیم خورشید فراهم می شود ، این پنجره های بزرگ این هتل نور بسیاری را به فضای داخلی منتقل می کنند و نور بسیار زیادی را پخش می کند .

در ساعات شبانه نیز نور بسیار زیبایی از چشم نداز قابل رویت است که بسیار تماشایی است . بیشترین شهرت هتل رویال به دلیل معماری بی نقص معماران و فضای سبز و لوکس آن می باشد که سالیانه گردشگران و توریستان بسیاری را جذب خود می کند . این هتل رویایی از بهترین و معروف ترین هتل های سنگاپور به شمار می رود ، و در محله چینی ها واقع شده است . معمارانی که این هتل لوکس را طراحی کرده اند گروه WOHA بوده اند که بسیار هنر ریز و دقیقی را به رخ کشیده اند .

در قسمت بلوک های بلند این هتل بخش دفاتر اداری برقرار است که چشم انداز زیبایی را به اطراف دارد . باغ های واقع شده در این هتل به صورت پراکنده می باشند و همچون پرده ای زیبا از تابش مستقیم و بسیار زیاد نور خورشید و گرمای زیاد جلوگیری می کند .

زیبایی های بی مثال هتل پارک رویال سنگاپور که نمی دانستید !
زیبایی های بی مثال هتل پارک رویال سنگاپور که نمی دانستید !

 

شاید تا به حال نام معبد ماریامان به گوشتان رسیده باشد ، این معبد از قدیمی ترین معابد در سنگاپور می باشد که در فاصله حدودا 400 متری این هتل لوکس و سرسبز واقع شده است . جالب است بدانید که این هتل به مرکز میراث چینی نزدیک می باشد که از مزایای شگفت اور آن محسوب می شود .

مسافران و میهمانان هتل فقط کافی است با کم تر از 5 دقیقه پیاده روی از پارک رویال آن پیکرینگ سنگاپور به ایستگاه قطار چاینا تاون دسترسی داشته باشند . همچنین با چند دقیقه حدودا 5 دقیقه رانندگی می توانند از این هتل سنگاپور از مارینا بی سندز و باغ های کنار خلیج دیدن نمایند . زیبایی های هتل پارک رویال سنگاپور برابر است با برج های ساحلی لاکچری واقع در مازندران و امکانات بالایی برای ساکنین دارد . سنگاپور بسیار توریست پذیر می باشد و این هتل رویایی این امکان را به توریستان ، مسافران و میهمانان می دهد تا از تمامی امکانات و زیبایی های واقع شده در این هتل بهره مند شوند و سفری خاطره انگیز را برایشان رقم می زند . هتل پارک رویال سنگاپور از رویایی ترین و زیباترین چشم اندازر های واقع شده در سنگاپور است که مسافران می توانند خاطره انگیز ترین لحظات را در آن سپری کنند ، این هتل سبزپوش ویویی تماشایی و دیدنی به اطراف و باغ واقع شده در آن دارد .

----------------------------------------

تیم تولید محتوا بخشی آفیشیال

  • ۰۰/۰۹/۱۶
  • بخشی آفیشیال

مناطق گردشگری

هتل

هتل پارک رویال

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی