بخشی آفیشال

محمد بخشی|مشاوره حرفه ای ویلا و آپارتمان در نوار ساحلی مازندران

بخشی آفیشال

محمد بخشی|مشاوره حرفه ای ویلا و آپارتمان در نوار ساحلی مازندران

همکاری با یک تیم تخصصی و کاربلد در زمینه مشاوره رایگان حقوقی و یک تیم ممتاز و حرفه ای در زمینه ی مشاوره رایگان فروش و ارائه ی خدماتی از قبیل تحلیل سیستم مدیریت،عارضه یابی،سرمایه گذرای و... . شایان ذکر است ، با وجود این سابقه و پیشینه، بزرگترین سرمایه ای که به آن مفتخر خواهیم بود ،اعتماد شما،همکاری با شما و جلب رضایت شماست.

  • ۰
  • ۰


مسترروم یا همان Master room به اتاق بزرگ و یا اتاق بزرگ ترین فرد خانواده گفته می شود . این اتاق قطعا دارای امکانات بزرگ می باشد ، به طوری که می توان به راحتی در آن به استراحت پرداخت . مسترروم در ویلاهای بزرگ و همچنین در ویلاهای مازندران بسیار به چشم می خورند ، لازم به ذکر است که مسترروم در برج ها لاکچری و یا آپارتمان های مسکونی نیز قابل مشاهده است .

مسترروم چه ویژگی هایی دارد ؟
از بارزترین ویژگی هایی که مسترروم داراست و در ابتدا نیز به آن اشاره نموده ایم ، متراژ بزرگ آن می باشد کلمه اتاق مستر کوچک بسیار می معنی است چرا که مسترروم ها بسیار بزرگ می باشند . در حقیقت باید گفت ویلاهایی که متراژ بالای 200 متر دارند دارای مسترروم می باشند . این اتاق معمولا با تراس و یا بالکن راه دارد ، حال این تراس می تواند اختصاصی باشد هم نیز با مسترروم دیگر به صورت اشتراکی مورد استفاده قرار گیرد .
در مسترروم ها قبل از ورود به سرویس بهداشتی شما به اتاقی به نام رست روم بر خواهید خورد که در اینجا با آن آشنا خواهید شد ؛ در این بخش شما لباس های خود را تعویض خواهید کرد ، همچنین نیز کمد ها و یا استند هایی برای لباس ها می باشد . در بخشی دیگر در مسترروم فضایی تقریبا 30 متری وجود دارد که محل قرار گیری تخت خواب ، پاتختی ، آباژور ، کاناپه ، مبل ، میز کار ، آینه و کنسول ، تابلو و ... است که به زیبایی چیدمان و دکوراسیون داخلی جذابیت و گیرایی خاصی می بخشد .
از دیگر ویژگی های مسترروم که باید به آن اشاره نمود ، ویو و منظره برای تماشا کردن به بیرون می باشد . معمولا این ویو و منظره در هتل ها و برج های لوکس بسیار تماشایی و حائز اهمیت است . مسترروم می تواند به جنگل و یا دریا ، کوهستان و دشت ویو داشته و زیبایی را برای ساکنین به ارمغان بیاورد . در صورتی که شما برج های لاکچری را خریداری نموده باشید ، مسترروم شما دارای ویویی رو به دریای آبی خواهد داشت .

دکوراسیون مستر روم چگونه است ؟
مسترروم می تواند مانند دیگر اتاق های موجود در ویلا و برجی که در آن ساکن هستید دارای دکوراسیون های مختلف باشد . شما می توانید بسته به سلیقه شخصی خود ، از سبک هایی چون سبک کلاسیک ، مدرن ، روستیک یا روستایی ، معاصر و ... برای چیدمان و دکوراسیون داخلی مسترروم خود استفاده نمایید .
https://bakhshiofficial.com/%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d9%88%db%8c%d9%84%d8%a7-%d8%af%d8%b1-%d8%ae%d8%a7%d9%86%d9%87-%d8%af%d8%b1%db%8c%d8%a7/

مسترروم به چه اتاقی گفته می شود ؟

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی