بخشی آفیشال

محمد بخشی|مشاوره حرفه ای ویلا و آپارتمان در نوار ساحلی مازندران

بخشی آفیشال

محمد بخشی|مشاوره حرفه ای ویلا و آپارتمان در نوار ساحلی مازندران

همکاری با یک تیم تخصصی و کاربلد در زمینه مشاوره رایگان حقوقی و یک تیم ممتاز و حرفه ای در زمینه ی مشاوره رایگان فروش و ارائه ی خدماتی از قبیل تحلیل سیستم مدیریت،عارضه یابی،سرمایه گذرای و... . شایان ذکر است ، با وجود این سابقه و پیشینه، بزرگترین سرمایه ای که به آن مفتخر خواهیم بود ،اعتماد شما،همکاری با شما و جلب رضایت شماست.

  • ۰
  • ۰


نمای ساختمان ها همیشه اولین بخشی از ساختمان هستند که به چشم همگان می آیند ، هر چه نمای ساختمان مقاوم تر ، شیک تر و مدرن تر باشد ، چشمگیرتر بوده و قیمت بالاتری نیز خواهد داشت . در این مطلب قرار است چند نمونه از نماهای محبوب و بسیار مدرن را که به از انواع سبک مدرن هستند را به شما معرفی نماییم .

نمای مدرن فلزی
اگر نمای بیرونی ظاهری ساختمان در تعادل با فضای اطراف باشد عملکرد آن موق تر خواهد بود به گونه ای که در برابر حوادث خارجی مقاومت بالایی را خواهد داشت . نماهای فلزی در گذشته نه چندان دور در طراحی ساختمان های صنعتی و یا چند قسمتی به کار گرفته می شدند ، در حالی که اخیرا استفاده از این سبک از نمای مدرن کاربرد های بسیاری در طراحی نمای ساختمان های مسکونی دارد . لایه های نازک قابل انعطاف ، موج دار ، پارکت مانند و ضد زنگ می باشند و به گونه ای نماکاری می شوند که می توانند با مصالحی همچون چوب ، بتن ، گچ یا حتی سنگ ترکیب شوند . نماهای فلزی ترکیبی از ایده های مدرن و خلاقیت های نوین می باشد که به بالا بردن سطح ظاهری ساختمان می انجامد .

نمای سنگ طبیعی
احتمالا تا به حال بسیار با چشمان خود دیده اید که برای نمای خارجی آپارتمان های مسکونی و یا ویلاهای مازندران از نمای سنگی استفاده شده است ! ساختن سازه با نمای سنگی از دیرباز تاکنون مورد استفاده بشر بوده است که امروزه نیز درصد متقاضیان زیادی را مجذوب خود کرده است . این بافت های سنگی ظاهری شیک ، خاص و زیبا به نمای ساختمان خواهند افزود ، سنگ ها عایق گرمایش هستند و وجود چنین ویژگی عالی در این سنگ ها ، از ایجاد رطوبت در ساختمان جلوگیری می نماید .

نمای سروج و گچ
احتمالا همه شما می دانید که گچ از پرکاربرد ترین مصالح در صنایع ساخت و ساز و صنایع دیگر می باشد . از طرفی می توان گفت این ماه باستانی و پرمصرف در طراحی و ساخت و ساز نماها می باشد . از مزایای استفاده و به کار گیری از گچ در بنا و سازه ها قیمت مناسب آن ها است و هم چنین همواره نقش بسیار مهمی را در طراحی و ساخت و ساز بناها اجرا می کند و انتخاب اول پیمانکاران محسوب می شود . نمای گچ نقش بسیار مهمی در زیباسازی و چشمگیر کردن نمای ساختمان ها و بنا ها دارد .

https://bakhshiofficial.com/%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d9%88%db%8c%d9%84%d8%a7-%d8%af%d8%b1-%d8%ae%d8%a7%d9%86%d9%87-%d8%af%d8%b1%db%8c%d8%a7/

آشنایی با چند نمونه از  پرکاربرد ترین نماهای ساختمانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی