بخشی آفیشال

محمد بخشی|مشاوره حرفه ای ویلا و آپارتمان در نوار ساحلی مازندران

بخشی آفیشال

محمد بخشی|مشاوره حرفه ای ویلا و آپارتمان در نوار ساحلی مازندران

همکاری با یک تیم تخصصی و کاربلد در زمینه مشاوره رایگان حقوقی و یک تیم ممتاز و حرفه ای در زمینه ی مشاوره رایگان فروش و ارائه ی خدماتی از قبیل تحلیل سیستم مدیریت،عارضه یابی،سرمایه گذرای و... . شایان ذکر است ، با وجود این سابقه و پیشینه، بزرگترین سرمایه ای که به آن مفتخر خواهیم بود ،اعتماد شما،همکاری با شما و جلب رضایت شماست.

  • ۰
  • ۰


می دانید که اغلب خانه دارای فضای پرتی هستند و که هیچ گونه استفاده ای ندارند به این معنا که یک پوئن منفی برای خانه ها به حساب می آیند . مانند فرو رفتگی های کنج دیوار، قناسی و... .شاید خانه شما هم دارای چنین فضایی باشد و درهنگام چیدان دیزاین هر کاری انجام می دهید این نقطه پر نمی شود و زیبایی خانه را نیز تحت تاثیر قرار داده است. ما در این مطلب سعی داریم تا شما را با روش هایی آشنا کنیم که حتی یک سانت از آن را از دست ندهید و حتی به مکان مورد علاقه شما نیز تبدیل شود .پس با ما همراه باشید :
1. شما می توانید طبیعت را به خانه خود بیاورید. اولین راهکار که به ذهن می رسدف پر کردن پرتی ها با گل و گیاه کوتاه بلند است . شما می توانید برای خلق فضای زیبا تر گل ها را بر روی استند ، زمین و به سقف های خود آویزان کنید . اما سعی کنید آویز های گل هایتان مکرومه بافی باشند تا نمای فوق العاده تری ایجاد نماید . گیاهان می توانند با انواع دکوراسیون منزل ، هماهنگی هارمونی داشته باشند . اما علاوه بر زیبایی بی نظیری که به محیط خانه شما می بخشند دارای مزیت های مختلف چون متعادل کردن رطوبت خانه ، تامین اکسیژن هم هستند.
2. راهکار دیگر این است که شما می توانید با یک صندلی راحتی و یک آباژور همه چیز را برای مطالعه روزانه خود نیز فراهم آورید . حتی می توانید در کنار مبل خود چند گلدان بچینید و یک تابلوی با تصویر بسیار زیبا پشت مبل خود نصب کنید و با تلفیق چند چیز آن جا را به مکان مورد علاقه خود تبدیل نمایید.
3. بهترین مکان برای میزکنسول و آینه : میز کنسول به دلیل زیبایی بی انداره خود می تواند فضای پرت خانه شما را با زیبایی هرچه تمام تر پر کند.
4. استفاده از شلف : از ایده های خلاقانه استفاده از شلف های کوچک و بزرگ است . شما می توانید با گذاشتن چند اکسسوری و با شمع ها که امروزه به یک ترند تبدیل شده است به زیبایی آن کمک کنید . برای دیده شدن بهتر آن در شب ها می توانید از نور پردازی در زیر شلف های خود بکار بگیرید و نمای رویایی را برای خانه خود به وجود بیاورید.
5. استفاده از استند و قفسه های کتاب : این گزینه می تواند در پرتی های اتاق خواب بسیار مناسب باشد شما می توانید با این گزینه هم از فضای خود کمال استفاده را ببرید و هم به زیبایی اتاق فرزندتان نیز کمک کنید .
6. استفاده از بوفه : می دانید که یکی از زیبایی های نشیمن بوفه ها هستند که با قرار دادن ظروف آنتیک خود از نمایی نشیمن خود کمال لذت را ببرید.
ما در این مطلب سعی کردیم تا چند ایده های کاربردی از میان هزاران ایده را در اختیار شما بگذاریم. شما می توانید با کمی تدبیر و با سلیقه خود فضای خالی و بلا استفاده خود را به زیبایی هر چه تماتر پر کنید .
https://bakhshiofficial.com/%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d9%88%db%8c%d9%84%d8%a7/

با این روش قناسی و پرتی های خانه را به مکان مورد علاقه خود  تبدیل کنید

  • ۰۰/۱۰/۰۵
  • بخشی آفیشیال

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی