بخشی آفیشال

محمد بخشی|مشاوره حرفه ای ویلا و آپارتمان در نوار ساحلی مازندران

بخشی آفیشال

محمد بخشی|مشاوره حرفه ای ویلا و آپارتمان در نوار ساحلی مازندران

همکاری با یک تیم تخصصی و کاربلد در زمینه مشاوره رایگان حقوقی و یک تیم ممتاز و حرفه ای در زمینه ی مشاوره رایگان فروش و ارائه ی خدماتی از قبیل تحلیل سیستم مدیریت،عارضه یابی،سرمایه گذرای و... . شایان ذکر است ، با وجود این سابقه و پیشینه، بزرگترین سرمایه ای که به آن مفتخر خواهیم بود ،اعتماد شما،همکاری با شما و جلب رضایت شماست.

  • ۰
  • ۰

مصالح ساختمانی، عناصری هستند که نه تنها در شکل‌گیری استراکچر و ساختار کلی بنا دخالت دارند، بلکه در موارد تزئینی و دکوراسیون نیز نقش چشم‌گیری بر عهده دارند. از سنگ گرفته، تا چوب، شیشه و آجر، همگی می‌توانند نقش‌های جذابی در این زمینه ایفا کنند. یکی از دغدغه‌های افرادی که ساکن خانه‌های ویلایی هستند یا خانه‌هایشان در مراحل ساخت قرار دارد، آشنایی با انواع متریال و کاربرد صحیح آن‌ها در جاهای مختلف خانه است.
معرفی آجر و انواع آن
آجر از مصالحی است که دست ساز بشر است، یعنی به صورت صنعتی تولید شده‌ و جایگزین سنگ شده‌است. آجر سنگی است دگرگون که از تغییر وضعیت خشت پدید آمده‌است. جالب است بدانید که آجر اولین تولید صنعتی و انبوه مصالح ساختمانی به دست بشر است و براساس مواد اولیه، روند تولید و نحوه مصرف به انواع متفاوتی تقسیم می‌شود.
آجرهای تزئینی که استفاده بالایی در خانه‌های ویلایی دارند، از انواع مختلفی برخوردار هستند. این آجرها به دو گروه آجر طبیعی دکوراتیو و ورق‌های طرح آجر تقسیم می‌شوند. آجرهای طبیعی از شن و ماسه هستند و در کوره‌های مخصوص تولید می‌شوند ولی جنس ورق‌های طرح آجر، کامپوزیتی است.
دسته نخست، یعنی آجرهای طبیعی، دانه دانه روی سطح مورد نظر جای می‌گیرند و برای پوشیدن درزها، بندکشی انجام می‌شود. با اینحال، ورق‌های طرح آجر، با ابعاد مختلف، روی دیوار پرچ می‌شوند و شکل نهایی آن‌ها با رنگ و بتونه ایجاد می‌شود و این ورق‌ها بیشتر مناسب طراحی داخلی هستند، ولی در طراحی خارجی نیز زیاد دیده می‌شوند.
آجرهای طبیعی دکوراتیو برای استفاده در خانه‌های ویلایی بسیار مناسب هستند و در دو گروه قرار دارند، دکوراتیو نما و دکوراتیو د اخلی.

https://bakhshiofficial.com/%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d9%86-%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%a7%db%8c%db%8c-%d9%85%d8%a7%d8%b2%d9%86%d8%af%d8%b1%d8%a7%d9%86/

زیبایی های بی مثال با استفاده از آجر در خانه های ویلایی

  • ۰۰/۱۰/۰۸
  • بخشی آفیشیال

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی