بخشی آفیشال

محمد بخشی|مشاوره حرفه ای ویلا و آپارتمان در نوار ساحلی مازندران

بخشی آفیشال

محمد بخشی|مشاوره حرفه ای ویلا و آپارتمان در نوار ساحلی مازندران

همکاری با یک تیم تخصصی و کاربلد در زمینه مشاوره رایگان حقوقی و یک تیم ممتاز و حرفه ای در زمینه ی مشاوره رایگان فروش و ارائه ی خدماتی از قبیل تحلیل سیستم مدیریت،عارضه یابی،سرمایه گذرای و... . شایان ذکر است ، با وجود این سابقه و پیشینه، بزرگترین سرمایه ای که به آن مفتخر خواهیم بود ،اعتماد شما،همکاری با شما و جلب رضایت شماست.

  • ۰
  • ۰


هنگامی که صحبت به ویلاهای سنتی در مازندران میرسد ، افراد تصور میکنند که تنها خانه های قدیمی و تاریخی هستند که دارای دیزاین و سبک سنتی دارند ! در حالیکه چنین نیست ، ویلاهای سنتی از زیباترین سازه ها در کشور ایران میباشند و از ارزش های استان مازندران ، ویلاهای مازندران میباشند ، علی الخصوص ویلاهای سنتی که دارای عطر و بوی نوستالژی دارند .

امروزه ویلاهای سنتی می توانند طعمی مدرن نیز داشته باشند ، ویلاهای سنتی دارای اصولی است که باید رعایت شوند ، این اصول می تواند منظور به فرم سازه از بناهای سنتی ، استفاده از مصالح بومی ، نمای الهام گرفته از بناهای سنتی ، طراحی داخلی سازگار با شرایط آب و هوایی ، پنجره هایی که سرشار از نور طبیعی هستند و ... باشد . از نماد های ویلاهای سنتی می توان به داشتن ایوان و حیاط حوض دار اشاره نمود ، پیاده کردن چنین تکنیک هایی می تواند با به کار گیری از بهترین اصول و ترکیب سبک سنتی و مدرن باشد .

ویلاهای سنتی می توانند دارای محوطه سازی بسیار زیبا ، نوستالژی و در عین حال ترکیبی از سبک سنتی و مدرن باشد . در ادامه با ما همراه باشید تا ایده هایی زیبا جهت دیزاین و محوطه سازی ویلاهای شمالی را بررسی کنیم :
تخت های سنتی برای محوطه سازی : در گوشه هایی از باغتان از تخت های سنتی و چوبی استفاده نمایید ، این کار در طراحی محوطه ویلاهای سنتی بسیار تاثیر گذار می باشد . می توانید برای ترکیب دو سبک پر طرفدار باهم از تخت های سنتی و چوبی استفاده کنید و با کوسن های مدرن و طراحی شده آن را دیزاین و چیدمان نمایید . همه ما می دانیم از رنگ های پر کاربرد در سبک مدرن ی توان به رنگ سفید و طوسی اشاره نمود ، از همین رو می توانید با استفاده از کوسن ها و یا تشک هایی به رنگ طوسی و یا سفید دیزاینی سنتی_ مدرن را خلق نمایید .

شیشه های رنگی : یکی دیگر از سایلی کاربرد بسیار ویژه ای در سبک سنتی دارد استفاده از شیشه های رنگی می باشد ، که احتمالا اکثر شما در ویلاهای سنتی ، ویلاهای شهرک دریاکنار ، ویلاهای شهرک خانه دریا و ...در مازندران دیده اید . شیشه های رنگی از عناصر زیبا در نزدیک شدن به سبک سنتی میباشند ، شما می توانید با استفاده از آن ها ظاهری زیبا به فضای داخلی و همینطور نمای خارجی ویلای مازندران خود ببخشید .
استفاده از پنجره های رنگی ، نماد سنتی ، دوستی و سرخوشی می باشد ، همچنین با تابش نور خورشید بر روی آن ها ، نورهای رنگی به درون فضای داخلی منعکس می شود . می توانید با استفاده از این شیشه ها زیبایی و جذابیت را به ویلای خود القا کنید .
ترکیب ویلاهای سنتی ، با رنگ هایی که در سبک مدرن استفاده می شود ، بسیار زیبا و پر کاربرد می باشند . همچنین باید بدانید که استفاده از مبلمان هایی به رنگ طوسی با همراه کوسن های سنتی ، می تواند دیزاین داخلی ویلای شما را خاص و دیدنی کند .

https://bakhshiofficial.com/%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d9%86-%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%a7%db%8c%db%8c-%d9%85%d8%a7%d8%b2%d9%86%d8%af%d8%b1%d8%a7%d9%86/

ویلای سنتی با طعمی مدرن در مازندران رویایی !

  • ۰۰/۱۰/۱۳
  • بخشی آفیشیال

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی