بخشی آفیشال

محمد بخشی|مشاوره حرفه ای ویلا و آپارتمان در نوار ساحلی مازندران

بخشی آفیشال

محمد بخشی|مشاوره حرفه ای ویلا و آپارتمان در نوار ساحلی مازندران

همکاری با یک تیم تخصصی و کاربلد در زمینه مشاوره رایگان حقوقی و یک تیم ممتاز و حرفه ای در زمینه ی مشاوره رایگان فروش و ارائه ی خدماتی از قبیل تحلیل سیستم مدیریت،عارضه یابی،سرمایه گذرای و... . شایان ذکر است ، با وجود این سابقه و پیشینه، بزرگترین سرمایه ای که به آن مفتخر خواهیم بود ،اعتماد شما،همکاری با شما و جلب رضایت شماست.

  • ۰
  • ۰


حمام بخش مهمی در خانه ها محسوب می شود و همواره از بخش های پاکیزه است که مورد توجه قرار می گیرد ، گذشته از هر مواردی ، دکوراسیون داخلی حمام باید به گونه ای باشد که مطالب سلیقه صاحب خانه و دیگر افراد ساکن آن باشد . در ویلاهای بزرک و لاکچری دکوراسیون داخلی متفاوت تر از ویلاهای کوچک است ، چرا که فرد فضای بیشتری را برای دیزاین و ایجاد محیطی زیبا دارد . برای راحتی و آسایش بهتر ، برخی از صاحبان ویلاها سعی می کنند که دکوراسیون و تغییری خاص در حمام خود به وجود بیاورند . در ادامه نکاتی را باهم بررسی خواهیم نمود که به شما کمکی در دیزاین و دکوراسیون داخلی حمام ویلای بزرگ ، خواهد کرد .

انتخاب تم رنگی ، متناسب با سلیقه شخصی
اولین قدم برای دیزاین هر بخشی از ویلای خود باید تم و رنگی مناسب با سلیقه و علاقمندی ساکنین انتخاب نمایید . معمولا حمام باید از رنگ های اساسی مانند سفید و خاکستری طراحی شود ، در وهله دوم می توانید برای ایجاد ظاهری خاص و حرفه ای تر با رنگ های آبی یا قرمز و حتی طلایی ترکیب نمایید . در صورتی که به دکوراسیون داخلی ویلاهای مازندران ، برج های ساحلی ، هتل های لاکچری ، ویلاهای شهرک خزرشهر دقت نموده باشید خواهید دید که اهمیت رنگ های بسیار بالا و قابل تحسین می باشد .
لوازم جانبی و اکسسوری های شیک و ست درون حمام خود قرار دهید
حمام و سرویس بهداشتی شما باید دارای لوازم جانبی شیک و مهمی باشد ، تا فضایی سرشار از آرامش و با امکانات بالا در اختیار شما و اعضای خانواده باشد . باید بدانید حتما از قرار دادن دستمال توالت ، یک کمد و یا کابینت کوچک ، قفسه حوله ، آینه و حتی نگهدارنده صابون و آویز دیواری برای لباس و وسایل ، درون حمام سرویس بهداشتی ویلای بزرگ خود غافل نشوید .


روشنایی مناسب در دکوراسیون داخلی حمام ویلای بزرگ
بهتر است روشنایی مناسبی را درون فضای داخلی حمام به وجود بیاورید ، چرا که نورپردازی از بخش های مهم در زیبایی و بزرگنمایی هر مکانی محسوب میشود . همچنین در صورتی که در حمام سرویس بهداشتی از نورپردازی مناسب استفاده کنید ، فضایی شیک و فضایی سرشار از آرامش را به وجود خواهید آورد . می توانید یک لامپ در کنار کمد کوچک و یا قفسه حوله ها ، در کنار دوش آب و یا وان قرار دادن تا فضای پر نوری را برای خود ایجاد نمایید .

نصب آینه فراموش نشود !
یادتان باشد که دکوراسیون داخلی حمام و سرویس بهداشتی شما بدون آینه تکمیل نخواهد بود ، آینه ها در کنار سینک ویا مجموعه ست وان بهترین مکان ها برای زیباسازی انتخاب شده اند . می توانید یک آینه تمام قد در حمام خود قرار دهید تا ظاهر خود را تماشا کنید ، در این شرایط بزرگنمایی و روشنایی حمام خود را چندین برابر نمایش خواهید داد . آینه ها همچنین می توانند ، حمام را از جلوه بصری ، بزرگتر و مدرن تر جلوه بدهند . همچنین باید به این نکته توجه کنید که از قرار دادن اکسسوری های زیاد و شلوغ کردن فضای داخلی بپرهیزید .


https://bakhshiofficial.com/%d8%b3%d8%b1%d8%ae%d8%b1%d9%88%d8%af/

دکوراسیون داخلی حمام در ویلاهای بزرگ و لاکچری

  • ۰۰/۱۰/۱۵
  • بخشی آفیشیال

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی