بخشی آفیشال

محمد بخشی|مشاوره حرفه ای ویلا و آپارتمان در نوار ساحلی مازندران

بخشی آفیشال

محمد بخشی|مشاوره حرفه ای ویلا و آپارتمان در نوار ساحلی مازندران

همکاری با یک تیم تخصصی و کاربلد در زمینه مشاوره رایگان حقوقی و یک تیم ممتاز و حرفه ای در زمینه ی مشاوره رایگان فروش و ارائه ی خدماتی از قبیل تحلیل سیستم مدیریت،عارضه یابی،سرمایه گذرای و... . شایان ذکر است ، با وجود این سابقه و پیشینه، بزرگترین سرمایه ای که به آن مفتخر خواهیم بود ،اعتماد شما،همکاری با شما و جلب رضایت شماست.

  • ۰
  • ۰


برج اودئون ، موناکو

اودئن در موناکو که به عنوان اولین پنت هاوس معروف جهان شناخته شده است تا به حال چندین جوایز نفیس را به خود اختصاص داده است . این سازه یکی از بلندترین ساختمان های موناکو می باشد که با ارزش تقریبی 327 میلیون دلار یکی از گرانترین پنتهاوس های جهان نیز به حساب می آید . ارتفاع این پنت هاوس 170 متر بالاتر از سطح دریا است و دارای پنج اتاق خواب ، سه حمام ، بالکن روباز با استخر شنای شخصی و سرسره آب و آسانسور اختصاصی است .بهترین ویژگی این پنت هاوس این است که از هر جهت پنجره های سقف می توان تمام موناکو را مشاهده کرد .

ساختمان Madison ، نیویورک

این سازه یکی از حیرت انگیزترین پنت هاوس های ایالات متحده آمریکا می باشد که به دلیل دارا بودن طراحی و نقشه خاص مورد توجه بسیاری از علاقه مندان قرار گرفته است . سازه نام برده توسط اران چن طراحی شده است و در طبقه 72 واقع شده است . این دوبلکس 18000 فوت مربعی دارای شش اتاق خواب و دوازده حمام است که با بهره گیری از طراحی مدرن توجه هر بیننده ای را به خود جلب می نماید . فضای داخلی این خانه فانتزی بوده و آرامش خاصی را به ساکنان می دهد .

پنت هاوس 6. 56 لئورنارد ، نیویورک
یکی دیگر از معروف ترین پنت هاوس های جهان ، 5 پنت هاوس لورنارد می باشد که در نیویورک واقع شده است .
وقتی صحبت از پنت هاوس های لوکس جهان می شود این پنت هوس یکی از نمونه های ایده آلی است که به ذهن همه خطور می کند . وجود برخی چراغ ها در این شهر موجب شده که تماشای این سازه از بالا بسیار زیبا و فوق العاده به نظر بیاید .

هرون ، لندن

دومین پنت هاوس گران قیمت اروپا The Heron است که یک برج نود و شش طبقه می باشد و در مرکز لندن واقع شده است . این هتل از یک کلوپ بسته مانند بار ، سالن بدن سازی ، روف گاردن با چشم انداز بدیع و یک اتاق نمایش برخوردار است . دوبلکس در سطح بالایی قرار دارد و نشان دهنده مناظر بی نظیر لندن است .
این پنت هاوس ها تنها چند مورد از معروف ترین پنت هاوس های جهان می باشد . بدون شک تعداد این سازه ها بسیار بیشتر بوده و قلم از بیان آن ها ناتوان می باشد . در کشور ما نیز تعداد این سازه ها بسیار بالا بوده و هر کدام نمایانگر قدرت و توانایی معماران داخلی می باشد .
https://bakhshiofficial.com/%d8%b3%d8%b1%d8%ae%d8%b1%d9%88%d8%af/

آیا میدانید معروف ترین پنت هاوس های جهان چگونه اند ؟ این مطلب را از دست ندهید

  • ۰۰/۱۰/۱۸
  • بخشی آفیشیال

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی