بخشی آفیشال

محمد بخشی|مشاوره حرفه ای ویلا و آپارتمان در نوار ساحلی مازندران

بخشی آفیشال

محمد بخشی|مشاوره حرفه ای ویلا و آپارتمان در نوار ساحلی مازندران

همکاری با یک تیم تخصصی و کاربلد در زمینه مشاوره رایگان حقوقی و یک تیم ممتاز و حرفه ای در زمینه ی مشاوره رایگان فروش و ارائه ی خدماتی از قبیل تحلیل سیستم مدیریت،عارضه یابی،سرمایه گذرای و... . شایان ذکر است ، با وجود این سابقه و پیشینه، بزرگترین سرمایه ای که به آن مفتخر خواهیم بود ،اعتماد شما،همکاری با شما و جلب رضایت شماست.

  • ۰
  • ۰

کلیسای جامع بانوی ما، آنتورپ

این ساختمان گوتیک بین سال های 1353 تا 1533 میلادی ساخته شد و جایگزین کلیسای رومانسک قبلی در محل شده است. برج شمالی این کلیسا به ارتفاع 405 فوت )123 متر) در سال 1518 تکمیل شد.
این کلیسا در سال 1559 میلادی به عنوان کلیسای جامع مقدس شناخته و یک نقطه عطف غالب در آنتورپ است. فضای داخلی این سازه با راهروهای سه گانه اش نمونه ای از کلیسای تالار گوتیک شمالی است. این کلیسا به طور غیر معمول بزرگی است. امپراتور مقدس روم چارلز پنجم سنگ بنای ساختن فرعی را قرار داد که می توانست سازه را سه برابر اندازه فعلی خود کند. در سال 1533 میلادی ساختمان ناتمام تا بر اثر آتش سوزی تخریب شد. بازسازی این ساختمان منجر به فرم های گوتیک و کلاسیک این سازه شده است که به طور هماهنگ زیر یک پوشش سفید در داخل کلیسای جامع ترکیب می شوند.

ایستگاه مرکزی آنتورپ

بازدید کنندگانی که به آنتورپ، بندر اصلی بلژیک سفر می کنند از عظمت این سازه شگفت زده می شوند. این ایستگاه یکی از بناهای تاریخی بلژیک و از چشمگیرترین ایستگاه های اروپا است.
این ایستگاه سومین ایستگاه ساخته شده در بلژیک می باشد. ساختمان ایستگاه بسیار پر زرق و برق می باشد و از سنگ های زیبای مرمر ساخته شده است.
ایستگاه نام برده 140 فوت (43 متر) ارتفاع، 610 پا )186 متر) طول و 216 فوت (66 متر) عرض دارد. این ساختمان به طور رسمی در سال 1905 میلادی افتتاح شد.


کاخ عدالت

کاخ عدالت در بروکسل بزرگترین ساختمان ساخته شده در جهان در طول قرن 19 می باشد که در فهرست بناهای تاریخی بلژیک دیده می شود. ارتفاع آن 344 پا (105 متر) می باشد. این سازه قدیمی شامل هشت حیاط، 27 سالن دادگاه بزرگ و 245 اتاق کوچکتر است.
طراحی ساختمان موضوع مسابقه ای در سال 1860 بوده است. هنگامی که هیچ برنده ای برای ساخت این سازه معرفی نشد، پادشاه لئوپولد دوم این پروژه را در سال 1861 به معمار نسبتاً ناشناخته جوزف پلارت اعطا کرد.
اتمیوم

اتمیوم یک مدل غول پیکر از یک مولکول کریستال فلز است که 165 میلیارد بار بزرگ شده است. این سازه زیبا یکی از بناهای تاریخی بلژیک است که راز های فراوانی را برای همگان نمایان می کند.
ارتفاع آن 335 پا (101 متر) می باشد و در فلات هیسل نزدیک به محل نمایشگاه جهانی 1958 ساخته شده است.
این سازه شامل نه کره به قطر 59 فوت (18 فوت) است که توسط لوله های مورب 75 فوت (29 متر) طول و 11 فوت (3 متر) به هم متصل شده اند.

https://bakhshiofficial.com/%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d9%88%db%8c%d9%84%d8%a7/

حیرت انگیز ترین بناهای تاریخی بلژیک که همه را شگفت زده کرده اند

  • ۰۰/۱۰/۱۹
  • بخشی آفیشیال

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی