بخشی آفیشال

محمد بخشی|مشاوره حرفه ای ویلا و آپارتمان در نوار ساحلی مازندران

بخشی آفیشال

محمد بخشی|مشاوره حرفه ای ویلا و آپارتمان در نوار ساحلی مازندران

همکاری با یک تیم تخصصی و کاربلد در زمینه مشاوره رایگان حقوقی و یک تیم ممتاز و حرفه ای در زمینه ی مشاوره رایگان فروش و ارائه ی خدماتی از قبیل تحلیل سیستم مدیریت،عارضه یابی،سرمایه گذرای و... . شایان ذکر است ، با وجود این سابقه و پیشینه، بزرگترین سرمایه ای که به آن مفتخر خواهیم بود ،اعتماد شما،همکاری با شما و جلب رضایت شماست.

  • ۰
  • ۰


آشپزخانه از بخش های مهم آشپز خانه به حساب می آید برای تغییر ظاهر آشپزخانه می توانید در کوتاه ترین زمان و با کمترین هزینه تغییرات بزرگی را نیز حاصل کنید . ما در این مطلب سعی کردیم از هزاران مواردی که می تواند به زیبایی کانتر آشپزخانه شما نیز ببخشد چند مورد از آن را نیز گلچین کردیم و آن را نیز به شما معرفی می کنیم شما می توانید با الهام از این موارد و ایده خود نمایی بسیار چشمگیر را ایجاد کنید. با ما همراه باشید تا شما را در این زمینه نیز کمک کنیم .
•اعجاز گل ها : همواره گل های طبیعی زیبایی منحصر به فردی به جای جای خانه نیز می بخشد. به خصوص زمانی که یک گلدان زیبا داشته باشد شما می توانید تمام سلیقه خود را بکار بگیرید و گل و گلدانی بسیار زیبا را انتخاب کنید. با خرید یک دسته گل برای کانتر آشپزخانه خود آن را زیبا تر از همیشه جلوه دهید.
•تابلو ها را از یاد نبرید : جایی برای تابلو ها در کانتر آشپزخانه خود نیز جای دهید . اما نه تابلو های که در نشیمن خانه خود بکار می گیرید. شما می توانید از تابلو هایی با نقش کم و با قاب هایی سفید نیز استفاده کنید.
• هارمونی فضا برای زیباسازی : همیشه هماهنگ کرد چند اجزادر دکوراسیون داخلی با یکدیگر می تواند شما را بیشتر و بهتر به هدفتان نزدیک کند. شما می توانید چند قوطی زیبا تهیه کنید و مواد اولیه خوراکی خود را نیز درون آن بریزید و بر روی کانتر خود نیز قرار دهید .این کار هم به زیبایی آشپزخانه شما کمک خواهد کرد و هم دسترسی شما را به مواد غذایی نیز آسان خواهد نمود.
•ظرف میوه ایده ای جالب : با رسیدن هر فصل میوه های خوشمزه و خوش رنگ همان فصل نیز در بازار روانه می شود شما می توانید با قرار دادن چند میوه در جا میوه شیک بر روی کانتر می توانید زیبایی چشمگیری را بوجود بیاورید.
•تعویض روکش قدیمی : اگر کانتر آشپزخانه شما ظاهر زیبایی خود را از دست داده است. می توانید از روکش های مخصوص برای کانتر با رنگ های متنوع ومختلف برای پیشخوان خود نیز خریداری کنید و آن را با رنگ کابیت خود هماهنگ کنید.
•استفاده از تخته برای تغییر در پیشخوان استفاده نمایید : برای ایجاد تغییر در پیشخوان می توانید از تخته هایی مانند تخته های چوبی یا مرمری با اندازه های مختلف استفاده کنید و آن ها را کنار دیوار بر روی پیشخوان قرار دهید.
• کانتر خلوت ایده ای بسیار شیک : شاید در دهه اخیر قرار دادن انواع وسایل برقی بر روی کانتر نیز بسیار دیده می شد اما همانطور که می دانید این روش سالهاست که از مد افتاده است. وسایل برقی خود را از روی پیشخوان خود جمع کنید و آن را به چای ساز و قهوه ساز نیز محدود کنید . چراکه علاوه بر نمای بد می تواند دست و پا گیر هم شوند.
https://bakhshiofficial.com/%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d9%86-%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%a7%db%8c%db%8c-%d9%85%d8%a7%d8%b2%d9%86%d8%af%d8%b1%d8%a7%d9%86/

ایده های جالب زیبا سازی کانتر آشپزخانه  که از آن ها بی خبر بوده اید !

  • ۰۰/۱۰/۲۱
  • بخشی آفیشیال

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی